Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Tester > Eggløsningstester
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-10-2017, 13:19   #1
Icequeen
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2017
Meldinger: 3
Icequeen er en ukjent størrelse akkurat nå.
Positiv test?

Hei jeg er ny her, og fant ut at dette sikkert er riktig forum å spørre på Jeg prøvde eggløsningstester for første gang og fikk positiv 13. og da vil det si jeg skal ha eggløsning 24-36 timer senere? For å bli kjent med testene så har jeg tatt hver dag og de har vært blanke deretter. Jeg prøver ikke å bli gravid nå, men brukte testene for å unngå graviditet tl jeg skal sette inn spiral (om mensen nå kommer da :O ) Har vært kvalm, trøtt og tenkte at det var greit å ta graviditetstest. 2 av de kunne se positive ut, men en var negativ. I dag var eggløsningstesten positiv. Altså det var 2 like sterke streker selv om de er ganske svake. Blir helt tullerusk jeg. Kan den slå ut på graviditet? For eggløsning har jeg ikke!
Icequeen er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-10-2017, 14:11   #2
Avocado2
Veteranmedlem

Avocado2 sin avatar

Medlem siden: Jul 2015
Sted: Østlandet
Meldinger: 3,157
Avocado2 er på vei til noe stort.
Sv: Positiv test?

Sitat:
Opprinnelig postet av Icequeen Vis post
Hei jeg er ny her, og fant ut at dette sikkert er riktig forum å spørre på Jeg prøvde eggløsningstester for første gang og fikk positiv 13. og da vil det si jeg skal ha eggløsning 24-36 timer senere? For å bli kjent med testene så har jeg tatt hver dag og de har vært blanke deretter. Jeg prøver ikke å bli gravid nå, men brukte testene for å unngå graviditet tl jeg skal sette inn spiral (om mensen nå kommer da :O ) Har vært kvalm, trøtt og tenkte at det var greit å ta graviditetstest. 2 av de kunne se positive ut, men en var negativ. I dag var eggløsningstesten positiv. Altså det var 2 like sterke streker selv om de er ganske svake. Blir helt tullerusk jeg. Kan den slå ut på graviditet? For eggløsning har jeg ikke!
De kan slå ut på graviditet ja
Ville sjekket med en g-test om du er usikker.

Prøvere siden 01/2013.
Pergotime 05/2015: SA 7+2
AIH m/Letrozol 12/2015: Negativ
3 x Letrozol 01-03/2016: 1x Kjemisk 4+2
1. IVF/ICSI i juni 2016: SA/Kjemisk 4+3
1. FER august 2016: Negativ
Hjemmeprøving september 2016: Kjemisk 4+0
2. FER november 2016: Negativ
3. FER januar 2017: Kjemisk 3+6
Hysteroskpi 30.03.17: OK!
Pergotime 04/2017: Negativ
Mai 2017 Gravid på egenhånd
Avocado2 er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-10-2017, 14:27   #3
Icequeen
Juniormedlem

Jeg tok 3 tester og samboer og ei venninne mente 2 av de var postive, men jeg mener de ikke var det :P Jeg tror de håper jeg er gravid, så de innbiller seg ting. Nå reagerte de på humøret mitt, at jeg var trøtt, kvalm, reagerte på lukter..ja har i grunn det, men har ikke hatt sånne rare graviditetssymptomer tidligere, så tror rett og slett bare det er at jeg ikke er i form. Om jeg tenker når jeg hadde eggløsning så skal jeg vel ikke ha mensen før 28-29. egentlig, så tror ikke testene ville slått ut så tidlig uansett??
Gammel 23-10-2017, 14:31   #4
Icequeen
Juniormedlem

Vet ikke hvordan jeg legger inn bilde her? Nå er de bildene veldig dårlige, for jeg har verdens dårligste telefon og kamera, men jeg ser uansett ingen strek som de ser. Litt farge var det kanskje der, men det er jo vanlig
Gammel 24-10-2017, 15:59   #5
Ophelia
Moderator

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,884
Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.

Det skal ikke være noen farver på en negativ graviditetstest (strek 2), er der farve på strek 2 er den positiv du kan bruke tinypic.com fort å legge ut bilde.

Jeg har brukt eggløsningstest som g test, når jeg var gravid ble den positiv på ca denne tiden som du er etter eggløsning nå.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:44.