Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Klubber > Problemer > Nedsatt sædkvalitet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-04-2008, 23:04   #11
Strwberri
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Nedsatt sædkvalitet - Linker til sider med informasjon

Lisamannen
  Svar med sitat
Gammel 11-05-2008, 18:00   #12
Modesty Blaise
Supermedlem

Modesty Blaise sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,047
Modesty Blaise er bare skikkelig grei.Modesty Blaise er bare skikkelig grei.Modesty Blaise er bare skikkelig grei.Modesty Blaise er bare skikkelig grei.Modesty Blaise er bare skikkelig grei.Modesty Blaise er bare skikkelig grei.Modesty Blaise er bare skikkelig grei.Modesty Blaise er bare skikkelig grei.Modesty Blaise er bare skikkelig grei.

Her har mannen knasket sink og selen til ingen nytte hvertfall, sædkvaliteten var dårligere enn forrige gang..
Alle er vi like for ljåen. Hadde han sjel, var den en skjæres. Røver de som skinner mest. Min kjære døde etter mange års kamp i 2013. Så gav livet meg den gaven å møte kjærligheten på nytt. To runder med Femar og jeg er gravid. Jente født 2016. Ny positiv test på pp1 mai 2017.
Modesty Blaise er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-02-2009, 15:02   #13
Tommeline81
Gjest

Riksen sin link virker ikke. Skulle gjerne lest den.
  Svar med sitat
Gammel 16-02-2009, 21:26   #14
muldvarpen
Supermedlem

muldvarpen sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 815
muldvarpen er som en uslipt juvél.muldvarpen er som en uslipt juvél.muldvarpen er som en uslipt juvél.muldvarpen er som en uslipt juvél.muldvarpen er som en uslipt juvél.muldvarpen er som en uslipt juvél.muldvarpen er som en uslipt juvél.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tommeline81 Vis post
Riksen sin link virker ikke. Skulle gjerne lest den.

prøv denne
eller søk på Labratoriehåndbok inne på andrologisk lab. inne på riksen sine hjemmesider
Muldvarp FF mannen min Januar07: prøvestart August07: sa November08: kjemisk 2009: mann elendige Des 09: mars10: icsi, ruger på fra 3/3, Termin Nov 2010 Sept2010: liten sjarmør ble født Mars2013: hjemmelaget!!!! Termin Nov 2013

muldvarpen er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-02-2010, 00:26   #15
Amims
Supermedlem

Amims sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 1,292
Amims vil raskt nok bli berømt.Amims vil raskt nok bli berømt.Amims vil raskt nok bli berømt.Amims vil raskt nok bli berømt.

Dytter litt på denne, og fører samtidig Maca på den fantastiske lista til Lisamannen (gammel og god, men gjelder nok fortsatt vil jeg tro )

+1 til etter 18 lange prøveperioder!

AIH, Riksen uke 51 02.01.11 Fikk en deilig liten i september
AIH, Riksen uke 43
Amims er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-08-2010, 19:23   #16
TKK
Gjest

Hei!
Har i dag fått beskjed om at mannens sæd ikke har noen aktivitet...
Har kun snakka med legen på tlf, så har ikke fått spurt om noe.
Hva betyr dette???
Betyr det at det rett og slett ikke er noe som helst håp?
Eller betyr det at rikshospitalet faktisk kan "ordne" det alikevel...?
Vi har prøvd i flere år, uten at vi har stressa med det, så nå angrer jeg på at vi ikke har sjekka før...

Noen som har noen som helst erfaring?
Skjønner at dere ikke kan svare noe sikkert siden vi ikke veit noe mer om prøveresultatet...

Vil gjerne ha noen synspunkter!
  Svar med sitat
Gammel 07-08-2010, 20:19   #17
Modesty Blaise
Supermedlem

Modesty Blaise sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,047
Modesty Blaise er bare skikkelig grei.Modesty Blaise er bare skikkelig grei.Modesty Blaise er bare skikkelig grei.Modesty Blaise er bare skikkelig grei.Modesty Blaise er bare skikkelig grei.Modesty Blaise er bare skikkelig grei.Modesty Blaise er bare skikkelig grei.Modesty Blaise er bare skikkelig grei.Modesty Blaise er bare skikkelig grei.

At den ikke har noe aktivitet kan jo tyde på at det ikke er noen sædceller som kan befrukte egget. Spørsmålet er om det er null aktivitet, eller om de kan greie å finne en aktiv liten krabat i mikroskopet..
Alle er vi like for ljåen. Hadde han sjel, var den en skjæres. Røver de som skinner mest. Min kjære døde etter mange års kamp i 2013. Så gav livet meg den gaven å møte kjærligheten på nytt. To runder med Femar og jeg er gravid. Jente født 2016. Ny positiv test på pp1 mai 2017.
Modesty Blaise er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-08-2010, 06:16   #18
Amims
Supermedlem

Amims sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 1,292
Amims vil raskt nok bli berømt.Amims vil raskt nok bli berømt.Amims vil raskt nok bli berømt.Amims vil raskt nok bli berømt.

Uff, for en kjedelig nyhet å få...

Det trengs kun én bra sædcelle for å kunne befrukte egget med ICSI, så dersom det er et par levende krabater kan det gå den veien. Finnes det absolutt ingenting i ejakulatet kan de gå inn og trekke ut væske fra bitestiklene for å se om det er noen umodne celler de kan modne og bruke til å befrukte et egg. Går ikke dette er donor en løsning mange velger.

Masse lykke til videre

+1 til etter 18 lange prøveperioder!

AIH, Riksen uke 51 02.01.11 Fikk en deilig liten i september
AIH, Riksen uke 43
Amims er logget av   Svar med sitat
Gammel 12-08-2010, 23:15   #19
TKK
Gjest

Dette gjorde meg litt klokere... Har ikke tatt kontakt med legen enda, må fordøye det her litt først. Er ikke noe vits i å sitte der og hulke og ikke få noe konstruktivt ut av det...

Takk
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:58.