Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om prøving
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-06-2017, 20:38   #1
FjärilFlutters
Juniormedlem

FjärilFlutters sin avatar

Medlem siden: Apr 2014
Sted: Haugesund
Meldinger: 21
FjärilFlutters er en ukjent størrelse akkurat nå.
Kan jeg ha vært gravid?

Hei.

Jeg og mannen er på pp3 og har nettopp (idag) fått mensen.
Men jeg skulle egentlig fått mensen på tirsdag, så det var bare snakk om 3 dager på overtid, men tok CB i går, negativ.
Men idag når mensen kom, kom smerter og kvalme plutselig i syke mengder! Vi snakker om å ikke kunne gå, og å bare ta en smertestillende var ufattelig kvalmende!
Men fikk i meg en Pinex Forte og fikk varmepute på, og etter 30-45 minutter, og 2-3 turer på toalettet ble smertene lettere.
Spurte om tips på facebook til å døyve smertene, og på grunn av min pco/pcos har/har ikke status var det ei dame som kommenterte at jeg kunne muligens ha vært gravid, men at egget ikke festet seg.

Høres det sånn noenlunde rett ut?
Gammel 22-06-2017, 18:30   #2
Dani
Juniormedlem

Medlem siden: May 2017
Meldinger: 36
Dani er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Kan jeg ha vært gravid?

Sitat:
Opprinnelig postet av FjärilFlutters Vis post
Hei.

Jeg og mannen er på pp3 og har nettopp (idag) fått mensen.
Men jeg skulle egentlig fått mensen på tirsdag, så det var bare snakk om 3 dager på overtid, men tok CB i går, negativ.
Men idag når mensen kom, kom smerter og kvalme plutselig i syke mengder! Vi snakker om å ikke kunne gå, og å bare ta en smertestillende var ufattelig kvalmende!
Men fikk i meg en Pinex Forte og fikk varmepute på, og etter 30-45 minutter, og 2-3 turer på toalettet ble smertene lettere.
Spurte om tips på facebook til å døyve smertene, og på grunn av min pco/pcos har/har ikke status var det ei dame som kommenterte at jeg kunne muligens ha vært gravid, men at egget ikke festet seg.

Høres det sånn noenlunde rett ut?
Det kunne jo vært en såkalt kjemisk graviditet, men da burde du hatt utslag på HCG på g-test? Eller..? Med mindre hormonnivåene hadde sunket igjen da du tok testen da. Det finner man nok aldri ut av, dessverre. Men det kan faktisk skje, såvidt jeg har forstått, men jeg er ingen ekspert på dette. Sikkert flere med mer erfaring her inne som kan svare deg. Kjipt å oppleve uansett. Sender deg en klem og masse lykke til videre med prøvingen. Håper det klaffer snart. ❤️🍀
IVF februar 2017: , hjerteslag uke 7, men MA uke 11 (stanset utvikling uke 8-9)
FER juni 2017
Dani er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-06-2017, 20:33   #3
FjärilFlutters
Juniormedlem

FjärilFlutters sin avatar

Medlem siden: Apr 2014
Sted: Haugesund
Meldinger: 21
FjärilFlutters er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Kan jeg ha vært gravid?

Sitat:
Opprinnelig postet av Dani Vis post
Det kunne jo vært en såkalt kjemisk graviditet, men da burde du hatt utslag på HCG på g-test? Eller..? Med mindre hormonnivåene hadde sunket igjen da du tok testen da. Det finner man nok aldri ut av, dessverre. Men det kan faktisk skje, såvidt jeg har forstått, men jeg er ingen ekspert på dette. Sikkert flere med mer erfaring her inne som kan svare deg. Kjipt å oppleve uansett. Sender deg en klem og masse lykke til videre med prøvingen. Håper det klaffer snart. ❤️🍀
Takk for svar
Fikk ingen utslag på g-test, ikke en gang en liten antydning. Så hva som skjedde vet jeg ikke.
Ikke at det har så innmari mye å si heller da, skjedd er skjedd, og det var heldigvis ikke den største krisen i verden for vår del. Vi (ihvertfall jeg) tror at ting skjer for en grunn.
Vi er jo relativt tidlig i prøvingen, så regner med at litt av hvert kan skje fremover
Takk for lykkeønskninger <3

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:26.