Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Syklusen > Graviditetstegn/PMS
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-06-2017, 11:06   #1
Djain
Juniormedlem

Djain sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Sted: Akershus
Meldinger: 5
Djain er en ukjent størrelse akkurat nå.
Question Mye gravidsymtomer... hva tror dere?

En liten oversikt her: https://www.dropbox.com/s/dcy9rtyh2c...bilde.JPG?dl=0

Mulig unnfangelse 2 juni, positiv eggløsingstest 3 juni (fikk ikke testet eggløsning den 2)
Fra den 5 juni har jeg hatt mye symptomer:
Ømme brystvorter, øm på siden av brystet, magesmerter (både mens lignende og andre stikkende smerter) eggløsings lignende smerter på høyre side, Masse luft i magen, god appetitt, frysninger og er varm, litt kløe, litt vondt i hodet. Stråling nedover i benet på høyre side. Vondt i høyre rompeball.

Forventet mens er 17 juni. Tok RFSU sin graviditetstest 13 juni, som var negativ og igår (14 juni) som også ble negativ (ikke morgen urin)
Den 14 hadde jeg også litt rødt på papiret når jeg tørket meg etter ett do besøk.

Jeg ble gravid i juni ifjor, mistet i slutten av august ifjor. Tog ca 1,5 mnd før jeg fikk tilbake mensen. Og har også siden da hatt mye gravidsymptomer 1-2 uker før mens (ømme brystvorter, svimmel og noen ganger litt uggen). Tidligere fikk jeg ømme brystvorter en til to dager før mens.

Nå opplever jeg enda mer symptomer synes jeg.
Kan jeg allikevel være gravid?

Noen som har erfaring med RFSU sine graviditetstester? Funger de såpass tidlig som jeg testet?

Testet positivt i sommer med termin i begynnelsen av mars (dersom de 2 dagene med "mens" var en mens... ellers var jeg lengre på vei?) Mistet en dag før den første svangerskapskontrollen hos legen.
Djain er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-06-2017, 11:22   #2
Emi
Medlem

Medlem siden: Dec 2011
Sted: Nord-Trøndelag
Meldinger: 416
Emi er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Mye gravidsymtomer... hva tror dere?

Rfsu sine tester viste negativt lenge etter at CB + ble positiv. Så Rfsu sunt teste tidlig er penger ut av vinduet..
--------------------
SA -mars 2005 -oktober 2015
Emi er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-06-2017, 19:34   #3
Marita
Supermedlem

Marita sin avatar

Medlem siden: May 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 770
Marita er som en uslipt juvél.Marita er som en uslipt juvél.Marita er som en uslipt juvél.Marita er som en uslipt juvél.Marita er som en uslipt juvél.Marita er som en uslipt juvél.Marita er som en uslipt juvél.Marita er som en uslipt juvél.
Sv: Mye gravidsymtomer... hva tror dere?

Enig med forrige taler. RFSU sine tester er elendige! Fikk positiv CB Digital 3+5 i siste svangerskap, RFSU sine tester var negative til langt uti uke 5.

Symptomene dine kan være graviditet, men det kan jo også være mens på vei. Lett for å kjenne symptomer ekstra godt når man leter etter dem.
Marita er logget av   Svar med sitat
Svar

Stikkord
gravid?, rfsu graviditetstest, symptomer

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:20.