Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Klubber > Prøveklubber > Sliterne
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel I går, 23:36   #241
Sommersinn
Medlem

Medlem siden: Mar 2017
Meldinger: 93
Sommersinn er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Den o' så store sommerskravletråden 2017 for sliterne

Sitat:
Opprinnelig postet av vilblitre Vis post
Stir klem til sommersinn

Her er det snart tid for EL igjen. Prøvingen har begynt, delvis fordi vi har fått overskudd til det igjen, og delvis fordi jeg ikke stoler helt på lengden på syklus. Vurderer også å prøve meg på EL-tester over sommeren om det ikke klaffer i mellomtiden, men er litt skeptisk da jeg mener å ha hørt at PCOSere får så høyt grunnutlslag på testen at det er vanskelig å tyde. Men har ikke hatt påviste cyster nå siden før jeg ble gravid første gang, så mulig jeg har vokst det av meg også.
Jeg har hatt perioder meg kronisk positive lh-tester og perioder uten. Regner med det er i sammenheng med PCO-bildet. Heldig som har vokst av deg cystene god prøving!
Sommersinn er pålogget nå   Svar med sitat
Gammel I går, 23:44   #242
Sommersinn
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Dani Vis post
[b]Sommersinn[/B, det høres ut som om dere har alle forutsetninger for å lykkes, med så gode verdier. ��❤️ Å stole på gynekologen er et godt utgangspunkt.Tar du østrogen pga noe lavt østrogen? Og er livmorslimhinnen målt?

Siden klinikken min har stengt her juli har jeg lyst til å forsøke med lavstimuli hormoner i juli, men vet ikke helt hvordan dette fungere. Må vel gå til UL på dag ti for å sjekke hvor mange modne follikler etc da også?

Når det kommer til lavkarbo diett, så tenker jeg som deg, at det kanskje er litt vel drøyt når epler og et glass melk er i overkant. Men at et sunt kosthold, der man heller har fokus på å få i seg de riktige næringsemnene, kanskje er bedre?

Lusken, så bra med positiv el-test! �� Da er det bare å legge inn aksjer, så krysser jeg fingre og tær for positiv test om to uker. ����
For en nydelig person du er ❤️

Jeg tar ikke østeogen men har ikke el av meg selv, iallfall ikke regelmessig og trolig ikke med intakt lutealfase. Pergo og letrozol funker ikke, det gjorde det for fem PR siden derav lavdose med gonal F og ovitrelle denne gabg, som jobresulterte positivt. Måtte inn til en rekke ul underveis. Hva er deres plan videre? Lavdose kan du prøve men tipper du må gå privat da. Jeg gjør det, absolutt OK. Gonal f ga meg super slimhinne og alt som hører med, veldig riktig medisin til meg tydeligvis Har imidlertid dessverre forlest meg på nett og ser mange mener menopur gir bedre eggkvalitet, kanskje jeg må drøfte dette. Mest lyst på stabil syklus, hjemmeprøving og alle barna jeg vil ha på er knips, dog ;-)

Ingen blødning her, tross så og si blenda billigtest i dag. Tenk om det er Exu? Befruktning utenfor livmoren. Håper ikke. Og håper det at denne gangen resulterte i patologisk graviditet, var helt tilfeldig, og ikke har noe med min kropp, min manns sæd, mitt kosthold, stressnivå, etc å gjøre. Og at oddsene er gode for å lykkes igjen snart

Heia dere! Lykke til, håper du får lavdose og blir gravid
Gammel I dag, 07:28   #243
Sommersinn
Medlem

Fremdeles ingen blød �� Negative tester.

Dere, kan dere ikke si til meg at det ikke er noe galt med meg og at jeg får til å bli fevaid igjen natt, at dette bare var uflaks?

Blodprøvesvar: hcg var 61 17 dpo og 36 19 dpo. Venter på blødning enda, må jo komme snart

Sist endret av Sommersinn; I dag kl 09:08.
Gammel I dag, 11:34   #244
Dani
Juniormedlem

Medlem siden: May 2017
Meldinger: 36
Dani er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sommersinn Vis post
Fremdeles ingen blød �� Negative tester.

Dere, kan dere ikke si til meg at det ikke er noe galt med meg og at jeg får til å bli fevaid igjen natt, at dette bare var uflaks?

Blodprøvesvar: hcg var 61 17 dpo og 36 19 dpo. Venter på blødning enda, må jo komme snart
Leste en plass at det kan ta opp til tre dager fra en slutter på progesteron til en begynner å blø, så det blir nok snart.
Dere ble jo tross alt gravid, så dere har alle forutsetninger for å lykkes igjen. Og snart med en skikkelig stayer. ❤️ Det er vanskelig å holde motet oppe, jeg vet.. Jeg har det på samme måte selv. Frykten for å aldri bli gravid eller om man blir gravid, å måtte miste igjen, vil alltid være der. Helt til det plutselig skjer igjen. Jeg tenker at en sommer uten hormoner og stress og spise, drikke, dykke, ja gjøre alt en vil, kan gjøre oss godt.. selv om jeg helst hadde ofret alt det der for en voksende mage.. lykke til Sommersinn! Ikke gi opp! 🍀❤️

Jeg snakket med klinikken min i dag som sa at jeg mest sannsynlig ikke var gravid ettersom jeg hadde negativ test i dag også, 14 dpo. Men skal fortsette på Utrogestan til fredag, ta ny test, og slutte på med. hvis negativ. De håper på et lite under, jeg tørr ikke håpe, for jeg vet det ikke gikk, og jeg orker ikke enda en skuffelse..
IVF februar 2017: , hjerteslag uke 7, men MA uke 11 (stanset utvikling uke 8-9)
FER juni 2017
Dani er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 2 (1 medlemmer og 1 gjester)
Sommersinn
Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:31.