Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Syklusen > Befruktning
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-01-2015, 04:44   #1
Synne_93
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2014
Meldinger: 28
Synne_93 er en ukjent størrelse akkurat nå.
Kan jeg ha blitt gravid?

Riktig godt nyttår!😊😁🎉🎊 slenger meg på jeg og; måtte det bli et flott&fruktbart år for oss allesammen!👶👪💃👍

Jeg og forloveden hadde sex samme dag som jeg skulle få min menstruasjon på, og fikk det midt under akten. Han ejakulerte inn i meg, og de neste dag og dagene etter, blødde jeg uvanlig lite..hadde heller ikke mensen like lenge som jeg pleier. Pleier som regel å ha det i 7 dager, men hadde det i ca 3-4 dager. Er det normalt å blø så lite og at mensen forsvinner så fort etter at han ejakulerte inni meg? Har iallefall aldri opplevd det der før,å syns det var merkelig.
kunne jeg da ha blitt befruktet? Vet det er en liten sjanse for og bli gravid under menstruasjon, Men er lov og håpe,hehe

Har også hatt en rar følelse i magen,som jeg ikke har opplevd før(håper det ikke er innbilning,hehe). Fikk menstruasjon natt til 11. desember, og det er nå 19 dager siden. Tok en GT ca 11 dager etter, som da var negativ ( kommer vel av at jeg tok den for tidlig).
Noen tips&råd til en ung&uerfaren prøver? takker for alle svar jeg får!
Synne_93 er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-01-2015, 15:16   #2
Bethlisa
Medlem

Medlem siden: May 2014
Meldinger: 390
Bethlisa er på vei til noe stort.
Sv: Januarklubben 2015

Synne_93: Godt Nyttår til deg også Syns du burde ta en ny test jeg?
IVF Juli 2015 Avbrutt
3. IVF September 2015: MA uke 7+1
Fryseforsøk Januar 2016:
4. IVF Mars 2016
Fryseforsøk Mai 2016
5. IVF August 2016 Avbrutt
6. IVF Oktober 2016
Fryseforsøk Januar 2017

Sist endret av Kims; 07-01-2015 kl 21:22. Begrunnelse: Slettet innhold som er overflødig etter flytting av hovedinnlegg og svar.
Bethlisa er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-01-2015, 01:55   #3
Synne_93
Juniormedlem

Sv: Januarklubben 2015

Sitat:
Opprinnelig postet av Bethlisa Vis post
Synne_93: Godt Nyttår til deg også Syns du burde ta en ny test jeg?
så utålmodig som jeg er, så tok jeg en midt på dagen når jeg våknet( har vært på nattevakt), å det var jo etter ei natt med kaffedrikking,hehe!å den var negativ, så jeg burde vel egentlig ta den ved første morgenurin!

burde jeg evt kjøpe flere forskjellige, å prøve f.eks 3 stk?
Gammel 08-01-2015, 10:39   #4
Ophelia
Moderator

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,899
Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.
Sv: Kan jeg ha blitt gravid?

Nja, jeg ville nok ikke si du trenger det egentlig. Om du ikke ser noen svake streker på den du har tatt. Siden du fikk mens 11., vil du mest sannsynlig få mens igjen rundt den 11. denne måneden og. Hvor lange har syklusene dine vært ellers? Om dere ikke har hatt ubeskyttet sex siden den 11. Desember, så viser negativ test nå helt riktig svar
Gammel 09-01-2015, 23:17   #5
Synne_93
Juniormedlem

Sv: Kan jeg ha blitt gravid?

Sitat:
Opprinnelig postet av Ophelia Vis post
Nja, jeg ville nok ikke si du trenger det egentlig. Om du ikke ser noen svake streker på den du har tatt. Siden du fikk mens 11., vil du mest sannsynlig få mens igjen rundt den 11. denne måneden og. Hvor lange har syklusene dine vært ellers? Om dere ikke har hatt ubeskyttet sex siden den 11. Desember, så viser negativ test nå helt riktig svar
Ca 28-30 dager! har hatt ubeskyttet sex ofte etter den 11.des har enda ikke fått menssmerter,men får bare vente å se!
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:16.