Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-01-2014, 02:23   #31
Ophelia
Moderator

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,884
Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.
Sv: tickermøkk...

Sitat:
Opprinnelig postet av krispy2102 Vis post
Testa positivt den 20. men hadde el den 21. Skal eg legge inn positiv test den 21 da kanskje??
Ah, forstår, forstår - da ville i realiteten temperaturen din økt 22. Vanskelig å gjøre dette i teorien Tempen øker altså første dag ETTER eggløsningen. Så da tror jeg vi har tunga rett i munnen: Siste positive EL test 20. EL dag 21. og temperaturøkning 22. DA blir det rett
Gammel 04-01-2014, 02:25   #32
Ophelia
Moderator

Ophelia sin avatar

Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.

Nå ble det riktig Ikke enkelt å gjøre ting i teorien bestandig, nei
Gammel 04-01-2014, 02:28   #33
krispy2102
Medlem

krispy2102 sin avatar

Medlem siden: Dec 2013
Meldinger: 273
krispy2102 er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ophelia Vis post
Nå ble det riktig Ikke enkelt å gjøre ting i teorien bestandig, nei

Måtte klø meg litt i hodet nå!! Men no skal det vere rett. Eg har lagt inn syklus på 30 dager også då eg har lengre sykluser enn 28 dager. Du får hjelpe meg med dette tempegreiene du Ophelia, i teorien
krispy2102 er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-01-2014, 02:32   #34
Ophelia
Moderator

Ophelia sin avatar

Mulig det blir mer korrekt med tempøking 21. om dette var en reell syklus med temperaturer Det varierer for oss som temper og, når EL kommer (da kan man jo fastsette det helt rett).

Men det er ikke nøye, tell på den måten du vil telle! Om man ikke bruker temperaturer, så er det vel mest vanlig å si siste positive EL test 20. EL dag 21. og 1 DPO 23.. Om det er slik du vil telle, så må du sette tempøkingen den 22. slik du har det nå Og vil du endre på hvordan du teller DPO dager, så bare endrer du temperaturene slik at det blir riktig i forhold til hvordan du teller Ikke vanskeligere enn det.

Men nå skal jeg avslutte, for nå tenker jeg så mye at jeg går i snurr
Gammel 04-01-2014, 02:35   #35
krispy2102
Medlem

krispy2102 sin avatar

Medlem siden: Dec 2013
Meldinger: 273
krispy2102 er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ophelia Vis post
Mulig det blir mer korrekt med tempøking 21. om dette var en reell syklus med temperaturer Det varierer for oss som temper og, når EL kommer (da kan man jo fastsette det helt rett).

Men det er ikke nøye, tell på den måten du vil telle! Om man ikke bruker temperaturer, så er det vel mest vanlig å si siste positive EL test 20. EL dag 21. og 1 DPO 23.. Om det er slik du vil telle, så må du sette tempøkingen den 22. slik du har det nå Og vil du endre på hvordan du teller DPO dager, så bare endrer du temperaturene slik at det blir riktig i forhold til hvordan du teller Ikke vanskeligere enn det.

Men nå skal jeg avslutte, for nå tenker jeg så mye at jeg går i snurr
Satser på å telle slik som no ja, men no skal du få ei pause frå mi "fake" temping Så spør eg heller når eg evt skal til å legge inn TR
krispy2102 er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:43.