Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-01-2014, 00:36   #1
Ophelia
Moderator

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,883
Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.
Question På forumet fra mobil

Er det flere enn meg som ikke får til å trykke på smilyer og knappene over her (legge inn bilde, link osv) når dere er inne fra mobil? Prøver å finne ut om det er forumet ellet mobilen som er feil hihi.. skriver inn ting manuelt med koder, men det er jo veldig tungvint.. hmm.

Bruker Internet Explorer forresten.
Gammel 28-01-2014, 00:40   #2
LivsGnist
Veteranmedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Sted: Sørlandet
Meldinger: 4,660
LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.
Sv: På forumet fra mobil

Jeg får det til fra IPad. Og mener jeg får det til fra mob også. Har safari.
Gammel 28-01-2014, 01:08   #3
ninanoor
Supermedlem

ninanoor sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,257
ninanoor er en kommende stjerneninanoor er en kommende stjerne

Jeg får gjort det aller meste fra mobil, bortsett fra å linke. Det funker rett og slett ikke, eller så er jeg for teit til å skjønne hvordan Smileys osv går fint, men miniatyrbilder blir borte når jeg prøver å trykke på dem for å få dem større.
ninanoor er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-01-2014, 08:36   #4
Troya
Veteranmedlem

Troya sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 3,301
Troya er på vei til noe stort.

Jeg får til smileys. har ikke prøvd så mye mer.
PP 1-7: negativ, PP 8: sa 4+0, PP 9: kjemisk, PP 10: negativ, PP 11-12: kjemisk, PP 13 prøve pause, PP 14. AIH 25.04.14to blå: 06.05.14, MA 28.05 6+3. Cytotec kur. Exu oppdaget 6+5. MTX tatt 7+0. PP 15. 16: prøve pause. PP 17-18: negativ
PP 19 to blå: 04.09.12. BO oppdaget 02.12.14. Cytotec 08.12.14 (8+2), PP 20-21: negativ, PP 22-23: kjemisk, PP 24: IVF-negativ, PP25

Troya er logget av   Svar med sitat
Gammel 29-01-2014, 02:26   #5
Ophelia
Moderator

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,883
Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.

Sitat:
Opprinnelig postet av ninanoor Vis post
Jeg får gjort det aller meste fra mobil, bortsett fra å linke. Det funker rett og slett ikke, eller så er jeg for teit til å skjønne hvordan Smileys osv går fint, men miniatyrbilder blir borte når jeg prøver å trykke på dem for å få dem større.
Ja, det har jeg og opplevd, med de bildene som må godkjennes.

Det rare var at dette skjedde helt plutselig. Samtidig er det slik at om jeg Limer inn noe i et innlegg, så legger det jeg kopierer seg helt øverst. Helt uaktuelt å få der en annen plassi teksten. Men der er inne bare på SG Ser jeg, det er flere plasser, så da må det nok være mobilen! Nå er jeg inne via Chrome, så skal se om jeg får brukt smiley nå! jeei, det gikk

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:53.