Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Klubber > Diverse > SnartPrøvere, PrøvePause, MIKE & KIKE
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-01-2014, 13:29   #1
Lykkeliten79
Juniormedlem

Lykkeliten79 sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Sted: Sørlandet
Meldinger: 29
Lykkeliten79 er en ukjent størrelse akkurat nå.
Tittei på dere...

...sniker meg inn her, jeg

Jeg har to barn på 2 og 4 år, og lysten på en liten en til har så smått begynt å melde seg. Har alltid sagt at jeg vil ha 3 barn, men må nok bruke litt kvinnelist på mannen for å få ønsket mitt oppfylt. Satser på at jeg skal klare det med tid og stunder og imellomtiden tenkte jeg å henge litt her med dere

2011
2009
Lykkeliten79 er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-01-2014, 14:52   #2
Røya
Supermedlem

Røya sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 721
Røya er på vei til noe stort.
Sv: Tittei på dere...

Hei, og velkommen til oss! Hyggelig med flere her inne, det er jo ikke akkurat den mest aktive delen av forumet dette her.

Jeg så signaturen din, og lurte på hvorfor i all verden dere skulle vente så lenge som til 2015 med å få nummer tre - helt til jeg innså at 2015 er neste år, og det er det tidligste jeg kan håpe på nr. 2 selv. Hvor blir det av åra!?
Røya er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-01-2014, 14:04   #3
Lykkeliten79
Juniormedlem

Lykkeliten79 sin avatar

Takk!

Det er vel kanskje nokså naturlig at dette ikke er den mest aktive klubben, ettersom vi her inne er litt "på vent" av ulike årsaker...

Jeg var aktiv her inne både før og under begge de forrige graviditetene mine, og synes det er kjempehyggelig å "henge" her av og til Ikke minst snuse rundt og gratulere alle som tester positivt og være med på å lete etter "usynlige" streker på tester

Jeg har en del erfaring fra både det ene og det andre - har mistet flere ganger (heldigvis bare i 1.trimester), men har også valgt å avbryte en gang pga kromosomfeil på fosteret. Det hender jo man kan bidra med å hjelpe andre her inne dersom man har litt erfaring å vise til

Hyggelig å "hilse" på deg, Røya!
Og du har selvfølgelig helt rett - 2015 høres fryktelig lenge ut, men tida flyr jo så fort at her gjelder det å henge med i svingene Hehe...

2011
2009
Gammel 03-02-2014, 00:24   #4
BitterSweet
Medlem

BitterSweet sin avatar

Medlem siden: Feb 2014
Meldinger: 139
BitterSweet er en ukjent størrelse akkurat nå.

2015 virker grusomt lenge til men jeg tror nok det er der vi lander også. Må få igang syklusen igjen etter at vi nylig mistet i andre trimester og få overstått en samtale på sykehuset om dette. Så jeg henger her sammen med dere litt. Må selvsagt komme over skrekken som grep tak i meg da jeg mistet men håper samtalen på sykehuset kan bidra til dette.
BitterSweet er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-02-2014, 11:56   #5
Røya
Supermedlem

Røya sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 721
Røya er på vei til noe stort.

Huff, leit å høre at du mistet og det så sent, BitterSweet. Jeg mistet også i andre trimester, men det var helt i begynnelsen og fosteret hadde allerede vært dødt en stund. Har dere vært til samtale nå, eller venter dere ennå på at den skal gjennomføres?
Røya er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-02-2014, 13:43   #6
BitterSweet
Medlem

BitterSweet sin avatar

Medlem siden: Feb 2014
Meldinger: 139
BitterSweet er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av Røya Vis post
Huff, leit å høre at du mistet og det så sent, BitterSweet. Jeg mistet også i andre trimester, men det var helt i begynnelsen og fosteret hadde allerede vært dødt en stund. Har dere vært til samtale nå, eller venter dere ennå på at den skal gjennomføres?
Venter fortsatt
Stod på venteliste for samtale da jeg ringte sykehuset sist. Nå tok kommunejordmor grep og skulle purre på de så det kunne gå litt fortere. Jeg håper jeg slipper å vente så mye mer.
Gammel 13-02-2014, 13:32   #7
Lykkeliten79
Juniormedlem

Lykkeliten79 sin avatar

Takk og hei på deg, BitterSweet!
Vi har nok vært igjennom litt av hvert vi tre... Har du noen barn fra før av, eller var det førstemann du mistet?

Jeg har mistet mange ganger, alle i 1.trimester heldigvis. En av gangene valgte vi å ta abort pga. kromosomfeil, og når inngrepet ble utført var jeg over i uke 13... Ingen spesielt hyggelig opplevelse. En annen gang var fosteret dødt, og jeg måtte legges inn for å få det fjernet. Utskrapningen mislyktes, så jeg fikk piller istedet - den opplevelsen sitter i meg som et mareritt; jeg fikk maks dose morfin pga smertene, og samboeren min gråt da han så meg (jeg tror aldri jeg har sett han felle en tåre verken før eller siden..!).

Men! Jenter - dette er fortid. Nå ser vi fremover!

2011
2009
Gammel 29-09-2017, 14:56   #8
Lykkeliten79
Juniormedlem

Lykkeliten79 sin avatar

Kan nesten ikke tro at jeg skriver her inne igjen, men nå kan jeg endelig juble litt forsiktig - siste pilla i brettet ble tatt for snart 1 uke siden - hipp hipp hurra...!!! Kvinnelist funker - til slutt

2011
2009
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 08:23.