Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-02-2014, 00:38   #1
Sunshine
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 2,910
Sunshine er på vei til noe stort.
Forumet i google chrome og opera.

Først hadde jeg problemer med at forumet hang seg opp om jeg åpnet i chrome. Kunne åpne noen diskusjoner, men plutselig kjørte alt seg fast. Da byttet jeg til Opera, og det fungerte, men nå skjer det samme der. Flere som har problemer?

Sunshine er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-02-2014, 01:27   #2
Teeny
Hjelpeadmin

Teeny sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 8,938
Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Forumet i google chrome og opera.

Har du forsøkt å slette cookies, og åpne forumet på nytt i disse nettleserne? Hvis ikke er jeg litt usikker på hva det kan skyldes, men skal prøve å sjekke det ut. Selv bruker jeg Firefox uten problemer.
Enda en hjemmesnekret
født aug '13
Ferdig.
Teeny er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-02-2014, 08:38   #3
Troya
Veteranmedlem

Troya sin avatar

Meldinger: 3,301
Troya er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sunshine Vis post
Først hadde jeg problemer med at forumet hang seg opp om jeg åpnet i chrome. Kunne åpne noen diskusjoner, men plutselig kjørte alt seg fast. Da byttet jeg til Opera, og det fungerte, men nå skjer det samme der. Flere som har problemer?
Har samme problem. Må bruke Explorer for å få de til å funke. I chome slutter alt å virke og må restarte hele driten. Alle andre nettsider funker i Chrome
PP 1-7: negativ, PP 8: sa 4+0, PP 9: kjemisk, PP 10: negativ, PP 11-12: kjemisk, PP 13 prøve pause, PP 14. AIH 25.04.14to blå: 06.05.14, MA 28.05 6+3. Cytotec kur. Exu oppdaget 6+5. MTX tatt 7+0. PP 15. 16: prøve pause. PP 17-18: negativ
PP 19 to blå: 04.09.12. BO oppdaget 02.12.14. Cytotec 08.12.14 (8+2), PP 20-21: negativ, PP 22-23: kjemisk, PP 24: IVF-negativ, PP25

Troya er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-02-2014, 12:10   #4
Sunshine
Seniormedlem

Meldinger: 2,910
Sunshine er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Teeny Vis post
Har du forsøkt å slette cookies, og åpne forumet på nytt i disse nettleserne? Hvis ikke er jeg litt usikker på hva det kan skyldes, men skal prøve å sjekke det ut. Selv bruker jeg Firefox uten problemer.
Det hjelper ikke dessverre. Vet ikke hvorfor det er sånn.

Sitat:
Opprinnelig postet av Troya Vis post
Har samme problem. Må bruke Explorer for å få de til å funke. I chome slutter alt å virke og må restarte hele driten. Alle andre nettsider funker i Chrome
Da er det ikke min pc eller program det er noe feil på da hvertfall. Jeg måtte begynne med explorer i går jeg også, men jeg liker chrome best dessverre. Men får bruke explorer på forumet, og chrome til resten

Sunshine er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-02-2014, 12:24   #5
Troya
Veteranmedlem

Troya sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Sunshine Vis post
Det hjelper ikke dessverre. Vet ikke hvorfor det er sånn.

Da er det ikke min pc eller program det er noe feil på da hvertfall. Jeg måtte begynne med explorer i går jeg også, men jeg liker chrome best dessverre. Men får bruke explorer på forumet, og chrome til resten
Det gjør jec og. Chromr er best. Men forumet er viktigst. Så da bytter vi når vi er inne her
PP 1-7: negativ, PP 8: sa 4+0, PP 9: kjemisk, PP 10: negativ, PP 11-12: kjemisk, PP 13 prøve pause, PP 14. AIH 25.04.14to blå: 06.05.14, MA 28.05 6+3. Cytotec kur. Exu oppdaget 6+5. MTX tatt 7+0. PP 15. 16: prøve pause. PP 17-18: negativ
PP 19 to blå: 04.09.12. BO oppdaget 02.12.14. Cytotec 08.12.14 (8+2), PP 20-21: negativ, PP 22-23: kjemisk, PP 24: IVF-negativ, PP25

Gammel 14-02-2014, 13:07   #6
Tallahassee
Veteranmedlem

Tallahassee sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Meldinger: 4,939
Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.

Jeg bruker Explorer på jobb, og Chrome hjemme. Aldri hatt noen problemer med forumheng e.l på noen av dem. Men Chrome er vanskeligere å jobbe i, mtp kopiering. Der kan jeg f.eks ikke kopiere tekst slik som ikm-listen på en enkel måte med høyreklikk og kopier, eller linker og bilder... I explorer er dette veldig enkelt, så savner det litt da. Menmen, har lært å leve med det.
Chart
Tallahassee er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-02-2014, 15:35   #7
Lucidity
Medlem

Lucidity sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 479
Lucidity er en ukjent størrelse akkurat nå.

Jeg har også samme problemet. Chrome sluttet å virke både på SG og SM. Liker best Chrome, men nå må jeg også bruke Explorer her og på SM.
Godt å høre vi er flere da, så vet jeg iallfall at det ikke er bare hos meg det er gale.
Gammel 14-02-2014, 16:46   #8
Pindus
Supermedlem

Pindus sin avatar

Sted: Vest
Meldinger: 593
Pindus er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tallahassee Vis post
Jeg bruker Explorer på jobb, og Chrome hjemme. Aldri hatt noen problemer med forumheng e.l på noen av dem. Men Chrome er vanskeligere å jobbe i, mtp kopiering. Der kan jeg f.eks ikke kopiere tekst slik som ikm-listen på en enkel måte med høyreklikk og kopier, eller linker og bilder... I explorer er dette veldig enkelt, så savner det litt da. Menmen, har lært å leve med det.
Du kan kopiere i chrome ved å bruke Ctrl+C for å kopiere og Ctrl+V for å lime inn.
Sommer 2014: første el på et halvt år. Pergoknasking.
Gravid!
Min Temp-graf
Pindus er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-02-2014, 17:32   #9
Troya
Veteranmedlem

Troya sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Tallahassee Vis post
Har aldri hatt noe problem med å bruke Chrome. Til og med oppdateringer og slikke IKM lister er helt supert å bruke. Der er det bare å kopiere og lime inn.

Men nå fungere ingenting med Chrome så er nå over på Explorer

Gammel 14-02-2014, 18:18   #10
Tallahassee
Veteranmedlem

Tallahassee sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Meldinger: 4,939
Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pindus Vis post
Du kan kopiere i chrome ved å bruke Ctrl+C for å kopiere og Ctrl+V for å lime inn.
Ikke med å få med redigering, f.eks linker, farger osv. Så når jeg oppdaterer tempeklubben f.eks så må jeg gjøre det via Explorer, for å slippe å styre sånn med linkene. Hjelper ikke å bare få med teksten da.
Chart
Tallahassee er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:42.