Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-02-2014, 18:26   #11
Troya
Veteranmedlem

Troya sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 3,301
Troya er på vei til noe stort.
Sv: Forumet i google chrome og opera.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tallahassee Vis post
Ikke med å få med redigering, f.eks linker, farger osv. Så når jeg oppdaterer tempeklubben f.eks så må jeg gjøre det via Explorer, for å slippe å styre sånn med linkene. Hjelper ikke å bare få med teksten da.
Joda det gjør jeg. Får med alt. Du trykker på svar med Quote. Det Eneste jeg trenger å gjøre er å fjerne quote merkene så kommer det med det farge koder og det som trenger å bli med.
PP 1-7: negativ, PP 8: sa 4+0, PP 9: kjemisk, PP 10: negativ, PP 11-12: kjemisk, PP 13 prøve pause, PP 14. AIH 25.04.14to blå: 06.05.14, MA 28.05 6+3. Cytotec kur. Exu oppdaget 6+5. MTX tatt 7+0. PP 15. 16: prøve pause. PP 17-18: negativ
PP 19 to blå: 04.09.12. BO oppdaget 02.12.14. Cytotec 08.12.14 (8+2), PP 20-21: negativ, PP 22-23: kjemisk, PP 24: IVF-negativ, PP25

Troya er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-02-2014, 19:43   #12
Pindus
Supermedlem

Pindus sin avatar

Sted: Vest
Meldinger: 593
Pindus er på vei til noe stort.

Sitat:
Ikke med å få med redigering, f.eks linker, farger osv. Så når jeg oppdaterer tempeklubben f.eks så må jeg gjøre det via Explorer, for å slippe å styre sånn med linkene. Hjelper ikke å bare få med teksten da.
Åja har ikke sjekka ut det enda!
Sommer 2014: første el på et halvt år. Pergoknasking.
Gravid!
Min Temp-graf
Pindus er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-02-2014, 21:22   #13
Amaya
Veteranmedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Midt Norge
Meldinger: 3,619
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Kan du ikke bruke svar med sitat og så fjerne quote? Hos meg holder alt seg fint da, men har ikke prøvd det i chrome, så får teste.
Søskenforsøk: 1 Ivf juli 2013
Søskenforsøk: 2 Ivf okt 2013
Søskenforsøk: 3 ivf, avbrutt pga spontan eggløsning
Søskenforsøk: feb 2014
Amaya er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-02-2014, 22:05   #14
Ophelia
Moderator

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,884
Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.

Jeg tror greia Tallahassee mener er at man får med linker og farger direkte i IE? Er selvfølgelig andre måter å gjøre det på, som å bruke quote. Når jeg bruker "sitat" så får jeg ikke med linker og farger, forresten. Jeg vruker CHrome.

Har ikke hatt dette problemet fra PC! Men hadde det problemet fra mobil, og IE Så måtte bytte til CHrome på mobilen, så ordnet det seg.
Gammel 14-02-2014, 22:05   #15
Ophelia
Moderator

Ophelia sin avatar

Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.

Hmmmm.. Når jeg tenker meg om, her for en ukes tid siden sleit jeg med en SG side, som hengte opp hele dritten. Prøvde å slette cookies, historie og alt.. Og det var BARE den ene siden som har hengt opp. Googlet litt, og fikk beskjed om det var noe Flash-feil som var med Chrome.

Men uansett, det som nyttet var å avinstallere hele Chrome som nettleser, og installere på nytt (om du har slik Google konto så mister du ikke bokmerker eller historien din heller, så akkurat ut som før avinstalleringen hos meg). Du avinstallerer ved å gå på Start menyen, kontrolpanel, "avinstaller et program", og så velger du Chrome. Så blir det gjort skikkelig.. Og så bruker du IE for å laste det ned igjen.
Gammel 14-02-2014, 22:41   #16
Lucidity
Medlem

Lucidity sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 479
Lucidity er en ukjent størrelse akkurat nå.

Takk for tips! Skal prøve det asap!
Gammel 15-02-2014, 01:05   #17
Ophelia
Moderator

Ophelia sin avatar

Let me know om det hjelper da!
Gammel 15-02-2014, 01:26   #18
Tallahassee
Veteranmedlem

Tallahassee sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Meldinger: 4,935
Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.

Sitat:
Opprinnelig postet av Troya Vis post
Joda det gjør jeg. Får med alt. Du trykker på svar med Quote. Det Eneste jeg trenger å gjøre er å fjerne quote merkene så kommer det med det farge koder og det som trenger å bli med.
Sitat:
Opprinnelig postet av Amaya Vis post
Kan du ikke bruke svar med sitat og så fjerne quote? Hos meg holder alt seg fint da, men har ikke prøvd det i chrome, så får teste.
Joda, og det gjør jeg jo innimellom også. Var bare så sabla kjekt før (når man bare hadde IE) og man var vant til å bare raskt kopiere og lime inn. Så var bare så teit at ny nettleser plutselig finner ut at dèt kan man ikke gjøre. Noen ganger kopierer jeg innlegg fra et forum til et annet også, og da følger ikke smileyer o.l med når man bruker Chrome. Er bare irriterende. Men er selvsagt måter å få det til på likevel, er bare omveier og litt mer styr man må gjennom da.
Chart
Tallahassee er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-02-2014, 01:32   #19
Sunshine
Seniormedlem

Meldinger: 2,910
Sunshine er på vei til noe stort.

Takk for tips Ophelia. Skal teste det

Sunshine er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-02-2014, 01:37   #20
Lucidity
Medlem

Lucidity sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 479
Lucidity er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ophelia Vis post
Let me know om det hjelper da!
Jepp, nå går det så godt så....Takker!

Det går jo så fort å avinstallere/reinstallere så om det skjer igjen,
så vet jeg iallfall hvordan jeg skal fikse det i en fart
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:12.