Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Klubber > Prøveklubber > De etablerte
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-09-2015, 22:01   #1
*Smørblomst
Juniormedlem

*Smørblomst sin avatar

Medlem siden: Aug 2014
Sted: Oslo-området
Meldinger: 42
*Smørblomst er en ukjent størrelse akkurat nå.
Ferdig med lapraskopi! Og et spørsmål om PCO/PCOS

For 2 uker siden tok jeg lapraskopi. Hadde grua meg noe helt sinnsykt, men det gikk overraskende bra.
Selv om de ikke hadde mistanke om det, så fikk jeg påvist endometriose! Kjipt, men samtidig litt letta, for da vet vi i hvert fall grunnen til at ting ikke har klaffet enda, for alle testene både hos mannen og meg har vært superbra ellers!
Jeg hadde grad 1, og de fjerna det de så, pluss skyllet gjennom egglederne, og der så alt bra ut, hurra! Så nå ligger ting mer til rette for at dette kan gå vår vei. *Krysser fingrene*

Men: Jeg har begynt hos ny gynekolog, og jeg lurer veldig på en ting: Han har to ganger sagt at jeg har tendenser til såkalte "polycistiske ovarier". Jeg har alltid sett på det som noe negativt, så jeg ble kjempelei meg! Men han sier det ikke er det. Jeg har mange egganlegg, men ingen cyster, og jeg har regelmessig mens og alt ser bra ut. Så hva mener han da egentlig? Jeg har prøvd å spørre, men han sier det bare er positivt med mange egg. Noen som vet??
Gammel 30-09-2015, 07:54   #2
Sunniv
Supermedlem

Sunniv sin avatar

Medlem siden: May 2012
Meldinger: 732
Sunniv er på vei til noe stort.
Sv: Ferdig med lapraskopi! Og et spørsmål om PCO/PCOS

Kan dessverre ikke hjelpe deg med det du lurer på, men så bra at dere kanskje fikk noen svar og ikke minst fikk fjernet endoen og skylt gjennom egglederne.

Sier oss fornøyd med ett barn og priser og lykkelig for all god hjelp vi har fått hos Riksen!
Sunniv er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:07.