Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har mistet > Vi som har mistet i 1. trimester
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-01-2015, 22:15   #1
prøvepar
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2013
Meldinger: 7
prøvepar er en ukjent størrelse akkurat nå.
:( Alt er så uvirkelig vondt

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men jeg har så mye i hodet mitt som jeg ikke klarer og kan dele med andre.. i slutten av juli mistet vi lille nurket våres som da skulle vært 12 uker, og jeg er fremdeles knust. Jeg gråter hver eneste dag, og jeg føler meg så tom og alene hele tiden. Alle venninnene mine får barn i hytt og pine, og jeg klarer ikke å være glad på noen av demmes vegne.
Jeg har lenge fått høre at jeg ikke kunne bli gravid da eggene mine ikke vokser, og det at jeg faktisk ble gravid var helt uvirkelig.. Jeg har aldri vært så glad i hele mitt liv, og endelig så følte jeg at jeg hadde funnet min plass.. Og nå, 5 måneder senere, er savnet like stort, tårene like lette å få frem og jeg har det virkelig ikke bra. jeg savner å være gravid, jeg savner å være morgenkvalm og sulten hele tiden.. jeg savner å føle at det ikke bare var meg i kroppen lenger.
Jeg føler meg rett og slett ubrukelig, og jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg om dagene. Jeg prøver så godt jeg kan med å unngå å snakke om det med samboeren min og, for jeg føler at det er bare dumt og sitte å være like lei seg nesten ett halvt år senere.. Men det var jo barnet mitt, den lille klumpen som jeg alltid har drømt om

jeg har nå tatt kontakt med medicus for videre hjelp, og jeg håper at det går seg til snart.. men jeg gruer meg, og har forferdelig dårlige nerver for hele reisen..

er det feil av meg å tenke slik? er det uvanlig å være knust enda, til tross for at det er ett halvt år siden jeg mistet bebi?
prøvepar er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-01-2015, 22:34   #2
LivsGnist
Veteranmedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Sted: Sørlandet
Meldinger: 4,660
LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.
Sv: Alt er så uvirkelig vondt

Det er helt naturlig. Stakar deg det er virkelig en stor påkjenning å miste, og så har man den sorgen etter å være ufrivillig barnløs oppå det hele man er sterk som står gjennom noe slik. Jeg håper du får god hjelp via medicus. Kanskje du kan gå til en psykolog gjennom det hele? Noen ålufte tankene for som kan være der...?

Huff, stor klem til deg
Gammel 07-01-2015, 12:15   #3
Sunniv
Supermedlem

Sunniv sin avatar

Medlem siden: May 2012
Meldinger: 732
Sunniv er på vei til noe stort.
Sv: Alt er så uvirkelig vondt

Det er helt naturlig, og spesielt om man har slitt for å lykkes. Mistet selv og slet med det lenge etterpå. Selv nå, etter at vi har vært heldige og lyktes, kan jeg kjenner på sorgen over det som aldri ble den gangen...

Sier oss fornøyd med ett barn og priser og lykkelig for all god hjelp vi har fått hos Riksen!
Sunniv er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:12.