Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Infertilitet > Adopsjon
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-01-2009, 15:56   #1
bolle06
Veteranmedlem

bolle06 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 3,579
bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.
cool Hilsen fra Sri Lanka

Hei jenter!

Her paa Sri Lanka er kl. 20.25 og vi har kommet til 1. januar 2009. Har vert her i 11 dager og opplevd mye. Hadde forst 4 dager i hovedstaden Colombo, og saa dro vi paa en 3-dagers rundtur med egen guide & bil. Red paa elefant, besokte templer, te-plantasje, skilpadde-farm og saa mye flott natur. Naa er vi langs kysten sor for Colombo og bare slapper av og koser oss i sola. Ca 30 varmegrader, og det er en opplevelse aa bade i det indiske hav.

Men det ert slitsom her ogsaa. Mye fattigdom gjor at vi ikke faar gaa i fred paa gata. Alle skal selge oss noe, vise oss noe eller bare tigge penger nesten hele tida. Selvfolgelig er det synd paa mennesker som lever i mye daarligere kaar enn oss, men det er samtidig litt ubehagelig naar de ikke tar nei for et nei, eller folger etter oss. Jeg vet ikke om jeg ville anbefalt SR som mitt favoritt ferieland, men for oss som skal adoptere herfra er det veldig lererikt aa vere her naa saann at vi er mer mentalt forberedt neste gang vi skal hit. Og jeg trenger vel ikke fortelle at barna her er de vakreste i verden ? Jeg forelsker meg i smaa, skjonne gutter og piker hver eneste dag!

Skriver heller mere naar vi er hjemme igjen. til dere alle - godt nyttaar
bolle06 er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-01-2009, 16:35   #2
prøvepia
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Hilsen fra Sri Lanka

Så gøy å høre fra deg, bolle! Kan tenke meg at dere koser dere i varmen!

Veldig fint at du skriver det med fattigdom, for det er desverre lett for oss å glemme
at på vår livs største reise så kommer vi også til å se og oppleve mange tøffe skjebner.

Gleder meg til å høre mer om reisen deres når du kommer hjem igjen!

Svar med sitat
Gammel 01-01-2009, 22:23   #3
Firkløver
Gjest

Så koselig at du skriver reisebrev! Høres ut som en fantastisk reise... Tenk om ikke lenge så skal dere tilbake, og få med en av de nydelige ungene hjem!

Fortsatt god ferie!
  Svar med sitat
Gammel 01-01-2009, 22:27   #4
meiose81
Gjest

Godt nyttår Bolle06! Høres ut som dere har det fint!
  Svar med sitat
Gammel 01-01-2009, 23:03   #5
Tjorven
Veteranmedlem

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Saltkråkan
Meldinger: 2,792
Tjorven er fantastisk mot andre.Tjorven er fantastisk mot andre.Tjorven er fantastisk mot andre.Tjorven er fantastisk mot andre.Tjorven er fantastisk mot andre.Tjorven er fantastisk mot andre.Tjorven er fantastisk mot andre.Tjorven er fantastisk mot andre.Tjorven er fantastisk mot andre.Tjorven er fantastisk mot andre.Tjorven er fantastisk mot andre.

Godt nytt år Bolle! Kan tenke meg at det er en litt spesiel og følelseladet tur. Og så kan du se frem til neste gang du skal dit!

Tjorven er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-01-2009, 23:16   #6
little sparrow
Medlem

little sparrow sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 191
little sparrow er på vei til noe stort.

Sist endret av little sparrow; 08-08-2010 kl 17:44.
little sparrow er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-01-2009, 19:29   #7
giz
Gjest

Godt Nyttår

Så fint å lese litt om deres reise til Sri Lanka,jeg kjenner igjen mye av det du forteller fra vår tur dit. Blir spennende høre mere når du kommer hjem og jeg gleder meg veldig til neste gang dere skal til Sri Lanka. Da skal dere bli foreldre
  Svar med sitat
Gammel 02-01-2009, 21:35   #8
Solå
Seniormedlem

Solå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 1,967
Solå er et navn alle kjenner.Solå er et navn alle kjenner.Solå er et navn alle kjenner.Solå er et navn alle kjenner.Solå er et navn alle kjenner.Solå er et navn alle kjenner.Solå er et navn alle kjenner.Solå er et navn alle kjenner.Solå er et navn alle kjenner.Solå er et navn alle kjenner.Solå er et navn alle kjenner.

Godt nytt år Hadde ikke fått med meg at du skulle på ferietur. Må være utrolig spesielt å være i sitt barns hjemland, uten å ha fått barnet enda Kos dere og lær mye

2011- Livsnytere
2012: 1 søskenICSI nov (negativt)
2013: 2.søskenICSI jan (negativt) 3.søskenICSI juni?_____________________Fra to til en familie
Solå er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-01-2009, 23:10   #9
håp_80
Supermedlem

håp_80 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Rogaland
Meldinger: 499
håp_80 vil raskt nok bli berømt.håp_80 vil raskt nok bli berømt.håp_80 vil raskt nok bli berømt.håp_80 vil raskt nok bli berømt.håp_80 vil raskt nok bli berømt.

Godt nytt år
Kan tenke meg at dette er en veldig spesiel og følelseladet tur for dere
Gammel 04-01-2009, 15:00   #10
bolle06
Veteranmedlem

bolle06 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 3,579
bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av giz Vis post
og jeg gleder meg veldig til neste gang dere skal til Sri Lanka. Da skal dere bli foreldre
Takk for koselig hilsen alle sammen! Ja, det er rart at vi er her naa (uten barn) og skal bli foreldre neste gang vi er her. Vi angrer ikke paa at vi gjor det paa denne maaten (selv det blir en ekstra utgift), for landet er "rart" paa mange maater, og det skal bli godt aa komme hjem og fordoye de inntrykkene for neste tur.

Klem
bolle06 er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:33.