Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har mistet > Vi som har mistet i 1. trimester
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-05-2016, 20:03   #1
mlundg
Supermedlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 1,492
mlundg har en aura rundt seg.mlundg har en aura rundt seg.mlundg har en aura rundt seg.mlundg har en aura rundt seg.mlundg har en aura rundt seg.mlundg har en aura rundt seg.
Hjelp - redd for ny exu

Håper noen kan hjelpe meg med å dele deres erfaringer.

Jeg hadde mitt 13. prøverørsforsøk på søsken nå i april. Lykken var stor når graviditetstestet ble positivt. Dessverre kortvariglykke når første hcg-prøve kun var på 53. 2 dager senere er hcg på 58. Jeg tenker at den nok ble litt høyere før den begynte å snu og ventet meg en sa. Dette var på fredag. Hcg i dag er på 148. Nå er jeg veldig redd for exu. Jeg har hatt 2 exu før og da har det vært slik at hcg har gått sakte oppover og vært lav. Men nå har det jo vært en fin økning siden fredag. Dere som har hatt hcg-prøver, hvordan har det sett ut for dere når det gått galt? Noen med lignende erfaringer? Jeg skal ringe klinikken og be om flere blodprøver for å fortsatt måle hcg, men jeg vil virkelig ikke ha enda en exu...

14 dpo: 53
16 dpo: 58
19 dpo: 148
Gammel 09-05-2016, 22:16   #2
karro77
Supermedlem

karro77 sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,096
karro77 vil raskt nok bli berømt.karro77 vil raskt nok bli berømt.karro77 vil raskt nok bli berømt.karro77 vil raskt nok bli berømt.karro77 vil raskt nok bli berømt.
Sv: Hjelp - redd for ny exu

Uff, skjønner deg så godt
Jeg har hatt to ex u jeg også, og også noen SA. Hcg'en oppførte seg rart (ujevn stigning) ved SAene også Først etter jeg begynte å blø at hcg sank da. På ex u-ene steg hcg også etter blødning.

Lykke til, er så drit at man ikke bare er ikke gravid lenger, men at man må være redd for ex u i tillegg

Søskenforsøk i gang....
Frys apr. 15: negativ
1. IVF okt. 15: positiv - Ex u - metotrexat
Frys mar. 16: negativ
2. IVF aug. 16: negativ
Frys okt. 16: negativ
3. IVF feb. 17: - Ex u operert
Frys jun. 17 negativ
4. IVF aug 17: positiv

Sist endret av karro77; 09-05-2016 kl 22:24.
karro77 er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-05-2016, 19:43   #3
mlundg
Supermedlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 1,492
mlundg har en aura rundt seg.mlundg har en aura rundt seg.mlundg har en aura rundt seg.mlundg har en aura rundt seg.mlundg har en aura rundt seg.mlundg har en aura rundt seg.
Sv: Hjelp - redd for ny exu

Takk. Jeg skal på ul neste torsdag. Da er jeg 6+1 og håper de ser noe i livmor. Er aller mest redd for exu. Men samtidig klarer jeg ikke helt å gi slipp på det lille håp om at det skal være liv Sjansen er jo minimal

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:28.