Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Syklusen > Menstruasjon
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-10-2014, 10:27   #1
lillife
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 846
lillife vil raskt nok bli berømt.lillife vil raskt nok bli berømt.lillife vil raskt nok bli berømt.
Mens etter MA...?.

Hadde en MA for 13 dager siden. 14 uker på vei(fosteret hadde dødd i uke 12). Blødde i ca 1 uke etter utskrapningen. I dag våknet jeg til mens(?)- ganske rikelig blødning men litt brun/rustaktigfarge. Noen som har fått mensen så tidlig tilbake, eller er dette en annen slags blødning? Har vanlige menssmerter.....

Er rimelig utålmodig etter å prøve igjen, selv om jeg tror det er lurest å vente litt til for meg...
Gammel 20-10-2014, 11:04   #2
Tallahassee
Veteranmedlem

Tallahassee sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Meldinger: 4,940
Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.
Sv: Mens etter MA...?.

Ikke helt enkelt å si. Det kan være rester, ikke uvanlig at det blør litt i rykk og napp etter abort tror jeg. Du får se hvor lenge det varer.... mistenker du mens så kan du jo prøve å følge med om EL dukker opp om ca. 10+ dager.

Min blødning var sånn:
Etter abort i uke 14 blødde jeg i 1 uke. Så spotting i ytterligere 26 dager. Noen dager var spottfri i den perioden, men det var få. Jeg fikk EL på CD34. Så jeg spottet enda etter aborten da jeg fikk positiv EL-test.
Chart
Tallahassee er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-10-2014, 11:12   #3
lillife
Supermedlem

lillife vil raskt nok bli berømt.lillife vil raskt nok bli berømt.lillife vil raskt nok bli berømt.

Kan jo kanskje være sårskorpe som har løsnet også? Hmmm. Tenkte å begynne å teste etter EL når jeg var sikker på at første mens kom, ikke nødvendigvis for å prøve igjen med en gang, men for å vite at syklusen har normalisert seg... Venter på EL-strips. Bestilt billige og mange denne gangen.
Gammel 20-10-2014, 11:19   #4
Funlight
Medlem

Medlem siden: Oct 2009
Meldinger: 364
Funlight er en kommende stjerneFunlight er en kommende stjerne

Har du prøvd å ta en g-test for å sjekke hcg-nivået? Hvis testen er veldig positiv så er det nok usannsynlig at du har hatt eggløsning ennå. Etter mine to aborter i uke 11 og 16 så blødde jeg i ca. to uker. Etter siste gangen så stoppet blødningen en ukes tid før det plutselig begynte igjen helt uten forvarsel. Fossblødde gjennom hele treningstightsen midt i en gruppetime på Elixia, veldig lite kult.. Har fått igjen mensen etter ca. 5 uker begge gangene. Ønsker deg all lykke i hele verden og håper dere får en ny spire som holder helt til mål. Tusen klemmer til deg.
MA uke 7 - mars '14
SA uke 6 - mars '16
ventet i april '18
Funlight er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-10-2014, 20:32   #5
lillife
Supermedlem

Tok en graviditetstest i kveld og klarer ikke å se noen stek. Første gang jeg har vært glad for å ikke se en"usynlig" strek. Venter jo bare på at kroppen skal nullstille seg....
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:38.