Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Syklusen > Menstruasjon
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-03-2015, 14:59   #1
sunshine22
Medlem

Medlem siden: Dec 2012
Sted: nord trøndelag
Meldinger: 113
sunshine22 er en ukjent størrelse akkurat nå.
hva i h*****e skjer, mens 2 ganger på 1 mnd!!

jeg har lenge hatt regelmessig syklus og det har gått mellom 28-31 dager mellom hver mens, men i februar hadde jeg mens fra 6.-9. februar, som var 8 dager for tidlig, og fikk den igjen den 28. februar - 3. mars og nå idag bare 11 dager etter siste menstruasjon fikk jeg den igjen.... hva faen er det som skjer??

kroppen min tuller jo helt nå å har aldri hatt det sånn før.

noen som vet hva dette kan være/komme av?? desperat etter hjelp nå. går ikke ann at dette er normalt

prøvd pergotime og fikk el men ingen spire

fått beskjed om at det blir trondheim neste for fertilitetshjelp.
sunshine22 er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-03-2015, 15:26   #2
McRaven
Medlem

McRaven sin avatar

Medlem siden: Jul 2014
Sted: Trøndelag
Meldinger: 251
McRaven er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: hva i h*****e skjer, mens 2 ganger på 1 mnd!!

Kan jo hende at det ikke ble sluppet noe egg. Da kan det hende at mensen kommer sånn plutselig og kjapt etter forrige mens. Stress, kan det også være.. Aner ikke egentlig, men om det skjer en gang til, så ville jeg i hvert fall ha hørt med legen.

Du kan jo Google: metroragi og se hvilken forklaring du synes passer best for deg

Prater innimellom med seg selv..
McRaven er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-03-2015, 15:43   #3
sunshine22
Medlem

Medlem siden: Dec 2012
Sted: nord trøndelag
Meldinger: 113
sunshine22 er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av McRaven Vis post
Kan jo hende at det ikke ble sluppet noe egg. Da kan det hende at mensen kommer sånn plutselig og kjapt etter forrige mens. Stress, kan det også være.. Aner ikke egentlig, men om det skjer en gang til, så ville jeg i hvert fall ha hørt med legen.

Du kan jo Google: metroragi og se hvilken forklaring du synes passer best for deg
må si at jeg ikke ble særlig klokere. bare redd. det sto at årsaken KAN være livmorhalskreft, og jeg vet jeg har celleforandringer og har hatt det i 3 år. vært flere ganger til biopsi og nå sist ble det bestemt at jeg skulle koniseres siden celleforandringene ikke blir normale. og gravid tror jeg ikke jeg er siden jeg har prøvd i 3 år uten hell og har fått beskjed fra gyn lege om ar veien vidre ble mest sannsynlig trondheim for fertilitetsbehandling.

prøvd pergotime og fikk el men ingen spire

fått beskjed om at det blir trondheim neste for fertilitetshjelp.
sunshine22 er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-03-2015, 17:56   #4
McRaven
Medlem

McRaven sin avatar

Medlem siden: Jul 2014
Sted: Trøndelag
Meldinger: 251
McRaven er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av sunshine22 Vis post
må si at jeg ikke ble særlig klokere. bare redd. det sto at årsaken KAN være livmorhalskreft, og jeg vet jeg har celleforandringer og har hatt det i 3 år. vært flere ganger til biopsi og nå sist ble det bestemt at jeg skulle koniseres siden celleforandringene ikke blir normale. og gravid tror jeg ikke jeg er siden jeg har prøvd i 3 år uten hell og har fått beskjed fra gyn lege om ar veien vidre ble mest sannsynlig trondheim for fertilitetsbehandling.
var ikke meningen å gjøre deg redd. Se det an et par sykluser, så ring legen hvis det ikke ordner seg. Hvis du er bekymret, uansett grunn, ring legen i morgen å hør. Det er nok der du kan få best svar

Prater innimellom med seg selv..
McRaven er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-03-2015, 18:15   #5
Honey86
Seniormedlem

Honey86 sin avatar

Medlem siden: Jan 2013
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,129
Honey86 er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av sunshine22 Vis post
Var akkurat noe i denne duren jeg skulle skrive til deg! Hadde celleforandringer i 2011 som vedvarte ca 1 år, (rettet seg av seg selv), og da kunne jeg blø i tide og utide.. men skjønner at du allerede er i gode hender så da håper jeg du snart skal koniseres
Juni 17: Enkel pergotime = streifer
Juli 17: Dobbel Clomifen = streifer
Sept 17: Dobbel Clomifen =
Nov 17: ICSI
Des 17: Hjemmelaget EXU oppdaget uke 6
PAUSE på ubestemt tid......
Honey86 er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 20:28.