Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Syklusen > Menstruasjon
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-04-2015, 14:42   #1
Opie
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2015
Meldinger: 2
Opie er en ukjent størrelse akkurat nå.
forsinket mens, men negativ test

Hei!
Jeg bruker ladycomp som «prevensjonsmiddel», og har ikke brukt andre former for prevensjon de siste to årene. I følge ladycomp er min gjennomsnittssyklus på 27 dager, og EL varierer med to dager. Forrige/nåværende syklus lyste LC med EL som vanlig, og når jeg bladde i «spådommen» for de neste dagene, var tredje dag fra EL spådd grønn (altså trygt å praktisere sex uten prevensjon). To dager etter EL hadde vi sex i litt sånn risk-it-mentalitet, mtp. grønn dag dagen etter. Hadde ikke sex i dagene i forkant av EL. Mensen skulle kommet for fem dager siden, men har enda ikke kommet. Tatt to graviditetstester i dag, begge var negative. Har hatt mensmurringer siden fredag, og det kjennes ut som M er like rundt hjørnet hele tiden, men det skjer ingenting. Jeg har en veldig regelmessig syklus, og mensen kommer alltid på samme tid. Det har skjedd en gang tidligere at den var forsinket, men da bare med to-tre dager. I går kunne jeg også kjenne det jeg tror må være livmortappen, ganske langt ned i skjeden. Har aldri kjent den tidligere, og leste på andre forum at lav tapp signaliserte kommende menstruasjon.

En graviditet er overhode ikke planlagt, men jeg ble allikevel veldig skuffet når testene viste negativt.. Jeg vet at det beste er å ta kontakt med fastlege/gynekolog, men kanskje noen andre her har opplevd det samme?
Opie er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-04-2015, 20:51   #2
LivsGnist
Veteranmedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Sted: Sørlandet
Meldinger: 4,660
LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.
Sv: forsinket mens, men negativ test

Veldig vanskelig å si... om du ikke er gravid, så må man jo anta at EL var litt forsinket denne måneden? Og da kan det hende dere hadde sex akkurat ved EL tidspunktet.. Eller at EL kom først etter sex... Jeg ville tatt en ny test i morgen tidlig. Hva slags tester bruker du?
Gammel 16-04-2015, 06:28   #3
Opie
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2015
Meldinger: 2
Opie er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av LivsGnist Vis post
Veldig vanskelig å si... om du ikke er gravid, så må man jo anta at EL var litt forsinket denne måneden? Og da kan det hende dere hadde sex akkurat ved EL tidspunktet.. Eller at EL kom først etter sex... Jeg ville tatt en ny test i morgen tidlig. Hva slags tester bruker du?
Tusen takk for svar!
Det samme tenkte jeg, men pfc hevder hardknakket at LC vil registrere en uteblitt EL.. Ny test i dag var negativ. Bruker strimler fra billige-tester, som skal være like bra som rfsu og cb...?
Jeg blir jo litt smågal av dette her.
Opie er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-04-2015, 23:04   #4
LivsGnist
Veteranmedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Sted: Sørlandet
Meldinger: 4,660
LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.

Sitat:
Opprinnelig postet av Opie Vis post
Tusen takk for svar!
Det samme tenkte jeg, men pfc hevder hardknakket at LC vil registrere en uteblitt EL.. Ny test i dag var negativ. Bruker strimler fra billige-tester, som skal være like bra som rfsu og cb...?
Jeg blir jo litt smågal av dette her.
Ja, de er ledig gode, og sensitive. Spennende å se fremover om det er tanta som kommer eller om du får positiv test. Det har sikkert vært en litt sen EL selv om LC ikke vil innrømme det

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:33.