![]() |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2015
Meldinger: 2
![]() |
forsinket mens, men negativ test
Hei!
Jeg bruker ladycomp som «prevensjonsmiddel», og har ikke brukt andre former for prevensjon de siste to årene. I følge ladycomp er min gjennomsnittssyklus på 27 dager, og EL varierer med to dager. Forrige/nåværende syklus lyste LC med EL som vanlig, og når jeg bladde i «spådommen» for de neste dagene, var tredje dag fra EL spådd grønn (altså trygt å praktisere sex uten prevensjon). To dager etter EL hadde vi sex i litt sånn risk-it-mentalitet, mtp. grønn dag dagen etter. Hadde ikke sex i dagene i forkant av EL. Mensen skulle kommet for fem dager siden, men har enda ikke kommet. Tatt to graviditetstester i dag, begge var negative. Har hatt mensmurringer siden fredag, og det kjennes ut som M er like rundt hjørnet hele tiden, men det skjer ingenting. Jeg har en veldig regelmessig syklus, og mensen kommer alltid på samme tid. Det har skjedd en gang tidligere at den var forsinket, men da bare med to-tre dager. I går kunne jeg også kjenne det jeg tror må være livmortappen, ganske langt ned i skjeden. Har aldri kjent den tidligere, og leste på andre forum at lav tapp signaliserte kommende menstruasjon. En graviditet er overhode ikke planlagt, men jeg ble allikevel veldig skuffet når testene viste negativt.. Jeg vet at det beste er å ta kontakt med fastlege/gynekolog, men kanskje noen andre her har opplevd det samme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteranmedlem
Medlem siden: Oct 2010
Sted: Sørlandet
Meldinger: 4,660
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: forsinket mens, men negativ test
Veldig vanskelig å si...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2015
Meldinger: 2
![]() |
Sitat:
Det samme tenkte jeg, men pfc hevder hardknakket at LC vil registrere en uteblitt EL.. Ny test i dag var negativ. Bruker strimler fra billige-tester, som skal være like bra som rfsu og cb...? Jeg blir jo litt smågal av dette her. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Veteranmedlem
Medlem siden: Oct 2010
Sted: Sørlandet
Meldinger: 4,660
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sitat: