Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Syklusen > Menstruasjon
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-12-2008, 01:24   #1
halle
Gjest

Meldinger: n/a
altfor tidlig mens??

Hei
Jeg er ny her. Lurer på en ting bare..
Mensen min har alltid vært 100 % regelmessig. Men denne gangen kom den 2 uker før tiden. Må være mens, det ligner på det. ingen smerter, bare litt småmurring i magen kvelden før.
Har aldri menssmerter ellers heller.
Grunnen til at jeg lurer på hvorfor dette skjer, er fordi vi hadde ubeskyttet samleie for en uke siden. Kan et samleie virkelig forandre på syklusen??
Halle
  Svar med sitat
Gammel 19-12-2008, 15:48   #2
Kvakk Kvakk
Gjest

Sv: altfor tidlig mens??

Det skjedde en gang med meg, jeg trodde det var mensen som kom altfor tidlig, det viste seg å være festeblødning.
  Svar med sitat
Gammel 19-12-2008, 17:46   #3
halle
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Kvakk Kvakk Vis post
Det skjedde en gang med meg, jeg trodde det var mensen som kom altfor tidlig, det viste seg å være festeblødning.

Mener du at jeg kan være gravid?? Selvom jeg har "mensen"? altfor tidlig?
oj.. tror ikke jeg har noen symptomer på det. bortsett fra litt rar i magen. vanskelig å forklare... og føler meg mer trøtt enn vanlig, men trodde det var pga mye jobb og at det er så mørkt ute...
hvor lenge varer en slik festeblødning da? hvis det er det jeg har??
halle
  Svar med sitat
Gammel 19-12-2008, 19:53   #4
Kvakk Kvakk
Gjest

Det varierer, husker ikke hvor lenge min varte, det er 4 år siden nå. Men hvis jeg var deg, ville jeg tatt en test om et par uker, på den tiden du egentlig forventer mens.
  Svar med sitat
Gammel 05-01-2009, 23:13   #5
halle
Gjest

ok. må bare skrive igjen..
min siste mensdag var 4 eller 5 desember. starta vel rundt den 1 desember.
hadde samleie 9 des, og hadde en liten blødning nøyaktig en uke etter.
har fortsatt ikke fått mensen. går rundt med mensmurringer lenge og nå vondt nederst i ryggen.
tok en test idag. den var negativ. men fikk tissa på der hvor stripene vises. det sto at man ikke skulle det. var et uhell...men den viser vel riktig fordet??
når bør jeg egentlig forvente mensen ?? håper den kommer snart.
  Svar med sitat
Gammel 06-01-2009, 09:35   #6
Migica
VIP-medlem

Migica sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Oppland
Meldinger: 5,025
Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.

Er det lenge siden du har sluttet med eventuellt p-piller? Selv om du har en fin syklus med pillen så må du forvente en del kluss til å begynne med når du slutter på den.

Ellers så kan det at dere nå er prøvere (om dere nylig har startet å prøve) stresse deg slik at syklusen klusser seg til. Det er ikke så mye som skal til hos noen.

Om ikke du får igjen mensen og ikke noe av det over stemmer, ville jeg ha tatt en tur til legen jeg. Det er alltid greit når det er noe man lurer på.
Gammel 06-01-2009, 15:20   #7
halle
Gjest

Hei. takk for svar.
Ja lenge siden jeg slutta på p-pillen. Så er nok ikke derfor.
Prøver ikke bli gravid, ikke krise om jeg er det, men vi var bare litt ivrige en kveld...uff. men det kan jo hende jeg tenker for mye på om jeg evt ER gravid, at mensen er forsinka.
  Svar med sitat
Gammel 06-01-2009, 21:24   #8
~TurboMamma~
Gjest

Hei du!

Jeg har det nettopp som deg..Fikk Tr 4.des,har hatt stabile sykluser på ca 26dager+/- en dag...Så Ikm var 30/12 etter 26dagers syklus..eller 1/1 etter 28 dagers syklus..
Jeg hadde en liten blødning 9dpo eller 11dpo,trodde tanta kom tidligere enn forventet denne mnd..Men her sitter jeg uten Tr og med negative tester...
  Svar med sitat
Gammel 09-03-2014, 20:58   #9
jente94
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2014
Meldinger: 1
jente94 er en ukjent størrelse akkurat nå.

Hei!
Sliter med samme problem. Hadde mensen for to uker siden og fikk mensen nå i går altså 8.mars. våkna med litt blødninger tenkte kanskje det kom etter jeg hadde samleie den natta. Har heller ikke gått på p-piller på en goood stund.har alltid pleid å ha regelmessig mens. Blør en god del .Hva kan der værra??:s
jente94 er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:13.