Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Infertilitet > Utredning for infertilitet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-03-2015, 19:31   #11
Blomsterfia
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2015
Sted: Trondheim
Meldinger: 32
Blomsterfia er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: endelig i gang! men glemte noen viktige spm?

Sitat:
Opprinnelig postet av drømmemamma Vis post
Kanskje jeg må få fart på meg å ringe dit snart? Tiden har fløyet, jeg som stresset sånn med å ringe, men plutselig så har jeg ikke kommet meg så langt, skjer jo noe hele tiden nu for tiden, så har ikke kommet så langt likevel

Men skal ringe. Sist mannen tok prøver, så var de bra. Men gynekologen lurte litt på om det kunne være meg som hadde endoriose (eller hva det nå het), siden jeg mistenkte det selv pga mens smerter. Så har jeg jo hatt klamydia i mine yngre dager (vi hadde det begge to), så det kan jo være noe tett der en plass. Men det skader jo ikke å ringe å høre om det er noe en kan gjøre så man kan få litt fortgang

Selv om jeg tenker, at nå kommer påske, sommerferie og alt det der, men ventetiden føles likevel litt lang Vil liksom ha babyen i dag, hihihi
Hvis man mistenker endometriose så tror jeg man må ha lap for å finne ut mer
Er jo litt greit å finne en årsak, da får man litt mer forståelse for hva som skal skje videre og vet at man får hjelp 😊

Skjønner godt du synes det er lenge å vente, jeg synes det er lenge å skal vente to uker nå på å ta en test etter å ha vært på innsett idag så. Hehe
Blomsterfia er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-03-2015, 22:33   #12
drømmemamma
Medlem

drømmemamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2015
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 70
drømmemamma er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av Blomsterfia Vis post
Hvis man mistenker endometriose så tror jeg man må ha lap for å finne ut mer
Er jo litt greit å finne en årsak, da får man litt mer forståelse for hva som skal skje videre og vet at man får hjelp ��

Skjønner godt du synes det er lenge å vente, jeg synes det er lenge å skal vente to uker nå på å ta en test etter å ha vært på innsett idag så. Hehe
ja, det er vel litt greit å vite. Skal få fart på saken og ringe så fort jeg kan, kanskje de ikke har satt meg i kø på lap, så kanskje jeg kan få fortgang i det i det minste?

Huff, skjønner virkelig at du syns to uker er lenge å vente Krysser alt som kan krysses for deg Blomsterfia

Jeg kjenner meg selv såpass, at når den dagen kommer at jeg skal vente to uker på testdato, må jeg være den verst personen å omgås med noen sinne
drømmemamma er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-03-2015, 22:01   #13
drømmemamma
Medlem

drømmemamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2015
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 70
drømmemamma er en ukjent størrelse akkurat nå.

Nå har jeg endelig ringt til sykehuset Det var ikke en dag for sent Damen jeg snakket med var veldig hyggelig. Hun sa at jeg ikke skulle ta noen videre undersøkelser, for det var unødvendig at jeg skulle utsettes for noe så høyst det ikke var nødvendig.

Når mannen etter påske har vært å tatt prøven sin, så er det parsamtale som gjelder

Det er da den jeg står på venteliste for i slutten av august. Men nå var damen veldig hjelpsom, hun sa at vi sto på så hurtig venteliste, om noen skulle avlyse eller noe sånt, så ringer de til oss, og vi kan få time litt tidligere i sånn hu og hast. Så nå krysser vi bare fingrene

SÅÅÅÅÅ SPENT!!!
drømmemamma er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:24.