Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Klubber > Prøveklubber > Ferskingene
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-03-2016, 10:53   #1
Attpåklatt1
Medlem

Medlem siden: Feb 2016
Meldinger: 111
Attpåklatt1 er en ukjent størrelse akkurat nå.
Andre prøveperiode...

Er ganske ny her inne.. Er i andre pp nå, og hvis jeg har regnet riktig skal IKM være på fredag eller lørdag.. I helgen og dagene etter har jeg slitt med kvalme, magesmerter, og kraftig hodepine (migrene) Teste negativt i dag, så har veldig liten tro på at det klaffet denne gangen. Kroppen min prioriterer nok å bli frisk fra influensa eller det viruset som herjer i kroppen akkurat nå.

Hodepinen er så kraftig, at det frister å ta migrenemedisin. Plages mye med migrene til vandlig, men har unngått å ta medisin i pp. Akkurat nå ønsker jeg bare at tante rød kunne komme, sånn at jeg kan putte i meg en migrenetablett... Har mistet troen på at det skjer noe denne gangen.

Ellers for å fortelle litt om meg selv, så har jeg 3 barn fra før. Alle tenåringer, så det blir veldig stort sprang mellom barna om jeg blir gravid. Er 39 år, og har alltid sagt at jeg ikke ville ha en attpåklatt. Men plutselig meldte savnet etter et barn til seg. Er veldig "babysyke" både jeg og mannen

Men siden jeg begynner å dra på årene, så er vel sjansen mindre også.... Med de tre andre, ble jeg gravid ved "uhell" Hadde 3 veldig tette svangerskap.
Denne gangen virker det som om det ikke er så enkelt lenger.... Vet jo at det vandligvis ikke klaffer på første forsøk, men nå er vi på andre, og jeg er sikker på at løpet er kjørt....Er vel ikke meningen at vi skal ha flere barn sikkert
Attpåklatt1 er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-03-2016, 14:08   #2
Attpåklatt1
Medlem

Sv: Andre prøveperiode...

Og der begynte jeg å spotte, så da håper jeg bare tanta kommer så snart som mulig....
Gammel 16-03-2016, 16:03   #3
Emi
Medlem

Medlem siden: Dec 2011
Sted: Nord-Trøndelag
Meldinger: 480
Emi er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av Attpåklatt1 Vis post
Er ganske ny her inne.. Er i andre pp nå, og hvis jeg har regnet riktig skal IKM være på fredag eller lørdag.. I helgen og dagene etter har jeg slitt med kvalme, magesmerter, og kraftig hodepine (migrene) Teste negativt i dag, så har veldig liten tro på at det klaffet denne gangen. Kroppen min prioriterer nok å bli frisk fra influensa eller det viruset som herjer i kroppen akkurat nå.

Hodepinen er så kraftig, at det frister å ta migrenemedisin. Plages mye med migrene til vandlig, men har unngått å ta medisin i pp. Akkurat nå ønsker jeg bare at tante rød kunne komme, sånn at jeg kan putte i meg en migrenetablett... Har mistet troen på at det skjer noe denne gangen.

Ellers for å fortelle litt om meg selv, så har jeg 3 barn fra før. Alle tenåringer, så det blir veldig stort sprang mellom barna om jeg blir gravid. Er 39 år, og har alltid sagt at jeg ikke ville ha en attpåklatt. Men plutselig meldte savnet etter et barn til seg. Er veldig "babysyke" både jeg og mannen

Men siden jeg begynner å dra på årene, så er vel sjansen mindre også.... Med de tre andre, ble jeg gravid ved "uhell" Hadde 3 veldig tette svangerskap.
Denne gangen virker det som om det ikke er så enkelt lenger.... Vet jo at det vandligvis ikke klaffer på første forsøk, men nå er vi på andre, og jeg er sikker på at løpet er kjørt....Er vel ikke meningen at vi skal ha flere barn sikkert

Er ikke mange som får det til på første PP, ikke andre heller forresten... så du gir opp litt for lett om du slutter å prøve nå.
SA uke 8 oktober 2015
desember 2016
----------------------
pp 1-3

Emi er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-03-2016, 17:22   #4
Attpåklatt1
Medlem

Jepp... Er en utålmodig sjel jeg

Men neida... Har ikke gitt opp håpet helt, bare luftet noen tanker her...
Gammel 16-03-2016, 23:01   #5
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Jul 2015
Meldinger: 161
Symre er en ukjent størrelse akkurat nå.

Lykke til! Her satt attpåklatten 6. pp. Det tok lenger tid nå noen år senere, men verdt å vente på
Gammel 17-03-2016, 00:14   #6
Attpåklatt1
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Symre Vis post
Lykke til! Her satt attpåklatten 6. pp. Det tok lenger tid nå noen år senere, men verdt å vente på
Takk for det.. Her blir det veldig stort sprang, siden yngstebarnet er 13.. Kroppen min har vel glemt alt etter så lang tid

Men har ikke mistet motet riktig enda. Føler bare på meg at løpet er kjørt denne mnd.

Har ikke spottet noe mer, men har så mye mensmurringer og aktivitet i rygg og mage at jeg er nesten sikker på at tanta dukker opp i løpet av morgendagen. Det rare er at kroppen min har bestemt seg for å begynne med noe nytt etter at vi begynte å bli prøvere.... Den har visst funnet ut at den skal røske og herje med korsryggen min. I kveld da jeg satt og kikket TV, fikk jeg noen kraftige "knivstikk" i korsryggen. Var så ille at jeg måtte legge meg på ryggen og putte en pute under... Har aldri vært plaget med korsryggen i tiden før tanta før... Kanskje den rett og slett bare ikke er vant til så mye
Gammel 17-03-2016, 12:01   #7
Attpåklatt1
Medlem

Spottet litt igjen etter at jeg vasket hus meg vond rygg... Får innimellom støt i korsryggen. Rart at tante rød skal forandre seg sånn... Hadde det ikke sånn før vi begynte å prøve

Kan ikke bare den dumme tanta komme snart, så jeg slipper å ha henne på besøk i halve påska i hvertfall

Skal ut på en liten trøsteshoppingrunde nå...

18 april 2017:
Gammel 17-03-2016, 14:22   #8
Attpåklatt1
Medlem

Og der kom tantemonsteret....

Like presis som alltid... På 26 dag til omtrent samme tidspunkt..

18 april 2017:
Gammel 12-04-2016, 09:13   #9
Attpåklatt1
Medlem

Nå er jeg på tredje pp, og denne gangen er IKM forsinket. Pleier å hende en gang i året, så er vel bare det...

Har testet negativt med billistrimmel, så er nok ikke gravid. Blir sprø av å gå og vente sånn

Denne gangen har jeg ømme pupper og kjempetørr i munnen. Noe jeg aldri pleier å ha før IKM. Dessuten spottet jeg litt for 4 dager siden, og det er også litt merkelig. Ingen tegn til spotting etter det.

Har ingen tro på at jeg gravid, men skulle ønske tanta kunne komme sånn at vi kan få en ny sjanse til å prøve

18 april 2017:
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:16.