Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Klubber > Problemer > Nedsatt sædkvalitet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-12-2009, 20:20   #41
Fransiscka
VIP-medlem

Fransiscka sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Sted: troms
Meldinger: 6,858
Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.
Sv: MACA- Erfaringer?

Jeg ville selv ikke tatt det etter el, men det er fordi jeg er skeptisk til å ta noe særlig etter el. Mannen kan jo ta det hele tiden da
Fransiscka er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-12-2009, 20:25   #42
Shanti
Supermedlem

Shanti sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 521
Shanti er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Fransiscka Vis post
Shanti, hva er askorbinsyre???
Syntetisk c-vitamin. Fungerer ikke helt likt som naturlig c-vit selv om mange mener det. Askorbinsyre er mye billigere enn naturlig c-vit men når den brytes ned dannes det et avfallsstoff.
Shanti er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-12-2009, 20:27   #43
Fransiscka
VIP-medlem

Fransiscka sin avatar

Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.

Hvordan vet jeg hva vi har? Eller er alle vitaminer man kjøper, syntetiske?
Burde han kutte det ut?
Gammel 15-12-2009, 20:30   #44
Fransiscka
VIP-medlem

Fransiscka sin avatar

Og hvorfor skal man ikke ta vanlig tran? Vi hadde tatt tran en stund da vi ble gravide første gang...
Gammel 15-12-2009, 20:31   #45
Fransiscka
VIP-medlem

Fransiscka sin avatar

http://www.gojiking.co.uk/shop/
Tror det var her jeg også bestilte da vi bestilte. Kom fram uten problem.
Gammel 15-12-2009, 20:46   #46
Shanti
Supermedlem

Shanti sin avatar

Sitat:
Og hvorfor skal man ikke ta vanlig tran? Vi hadde tatt tran en stund da vi ble gravide første gang...
Er en feinschmeker når det gjelder sånt jeg da Eskimo er tilstrekkelig renset for tungmetaller og er ikke laget fra leveren. Tungmetaller er ikke bra for fostre. Tungmetaller legger seg på nervesystemet. Legene på nevrologisk på ullevål(jeg har snakket med uofisielt) ville aldri gitt barna sine møllers tran.
Jeg må innrømme at jeg selv kjøper enda bedre omega 3 enn eskimo, men jeg ønsker å gjøre dette enklest mulig(og raskest!) for dere. Typen min tok eskimo da spiren satt! Den er såpass konsentrert at han tok 1 ss om dagen(anbefalt daglig døgndose er 1 ts). Han spiser ikke mye fisk så han trengte å megadosere en stund for å få fyllt opp lagrene sine.
Gammel 15-12-2009, 20:48   #47
Shanti
Supermedlem

Shanti sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av fortuna Vis post
Og hvordan er det evnt å ta dette og fosterklister samtidig, tro?
Supert!! Kjør på
Gammel 16-12-2009, 01:02   #48
sigrid77
Seniormedlem

sigrid77 sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Meldinger: 1,331
sigrid77 vil raskt nok bli berømt.sigrid77 vil raskt nok bli berømt.sigrid77 vil raskt nok bli berømt.

Shanti, tuuuuuusen takk for info! Jeg skal begynne å proppe mannen nå! Ikke at han har spesielt dårlig sperm, men alt kan bli bedre!

Supert at du deler dette med oss!

sigrid77 er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-12-2009, 11:03   #49
Fransiscka
VIP-medlem

Fransiscka sin avatar

Eskimo, finnes det da med sitronsmak el.l, slik at det ikke smaker tran? Møllers tran med sitronsmak er jo helt genial, siden den ikke smaker noe som helst. Både mann og barn spiser den med glede her i huset.
Gammel 16-12-2009, 22:05   #50
Shanti
Supermedlem

Shanti sin avatar

Sitat:
Eskimo, finnes det da med sitronsmak el.l, slik at det ikke smaker tran? Møllers tran med sitronsmak er jo helt genial, siden den ikke smaker noe som helst. Både mann og barn spiser den med glede her i huset.

Ja, den finnes med smak. I tillegg finnes det eskimo i kapselform
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:09.