Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Tester > Andre tester
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-03-2015, 20:57   #11
LivsGnist
Veteranmedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Sted: Sørlandet
Meldinger: 4,660
LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.
Sv: BabyComp spørsmål?

Sitat:
Opprinnelig postet av Ophelia Vis post
Skal vi se, vet ikke helt om jeg forstod hva du skrev, Livsgnist - men har man bare sex èn gang, og det er på dagen egget løsner, så skal man i teorien kunne forvente gutt (som jeg tar med en stor dose salg ). Jentecellene kommer fram til slutt, men det er visstnok en ganske signifikant forskjell (sånn, i en "berfrukte egg-skala ). Og man antar jo at en av de som kommer først smelter sammen med egget (som da skal være guttene).

Men altså, hadde man sex 3 dager før, så ligger jo jentecellene der og venter uansett (guttecellene dør over tid, og jentecellene er treige på å komme fram, men lever lengre)..Så derfor blir det jo hipp som happ for en aktiv prøver hehe..
Jeg snakket om at man kunne øke sjansen for jente om man bare hadde sex 3daer før EL, og ikke på el dagen.

Jeg visste ikke at gutte cellene var raskere. Men da kan man jo øke sjansen for gutt betraktelig om man bare har sex på EL dagen ja.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:44.