Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Klubber > Prøveklubber > Ferskingene
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-12-2015, 08:58   #41
Polly
Medlem

Polly sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 472
Polly er en kommende stjernePolly er en kommende stjerne
Sv: Vi skravler i desember!

Ja, DET er nok i tidligste laget! Jeg kan jo ha regnet feil, at jeger 10dpo i dag... Fortsatt tidligere enn jeg har fått positiv før. Gleder meg til du skal teste!

Viola på SM

Chart fra første gang
Polly er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-12-2015, 13:59   #42
Prøver89
Medlem

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 76
Prøver89 er en ukjent størrelse akkurat nå.

Åh, gratulerer så mye, Polly!!
Så spennende!
Prøver89 er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-12-2015, 16:49   #43
Polly
Medlem

Polly sin avatar

Takk! Håper dere kommer etter snart☺

Viola på SM

Chart fra første gang
Gammel 09-12-2015, 21:55   #44
Polly
Medlem

Polly sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Sunny423 Vis post
Gratulerer så mye Polly.

Jeg kommer sterkere tilbake vet du, håper kroppen kommer kjapt inn i rutine igjen og satser på at man er mer fruktbar rett etter SA(har lest det flere steder).
Jeg har også hørt det. Jeg fikk forresten beskjed om at det ikke var nødvendig å vente til etter neste mens med å prøve, slik man sa før. Var vel omtrent like langt på vei som deg da jeg hadde min sa. Det er forutsatt at alt kommer ut greit, tror det er annerledes med utskrapning. For meg tok det lang tid før det klaffet igjen, men nå tenker jeg at jeg er glad det gikk som det gikk, ellers hadde jeg jo ikke hatt akkurat den ungen jeg har. Det var jo kjipt å gå gjennom sa, men verdt det til slutt☺

Viola på SM

Chart fra første gang
Gammel 09-12-2015, 23:12   #45
Sunny423
Medlem

Sunny423 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 188
Sunny423 er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Polly Vis post
Jeg har også hørt det. Jeg fikk forresten beskjed om at det ikke var nødvendig å vente til etter neste mens med å prøve, slik man sa før. Var vel omtrent like langt på vei som deg da jeg hadde min sa. Det er forutsatt at alt kommer ut greit, tror det er annerledes med utskrapning. For meg tok det lang tid før det klaffet igjen, men nå tenker jeg at jeg er glad det gikk som det gikk, ellers hadde jeg jo ikke hatt akkurat den ungen jeg har. Det var jo kjipt å gå gjennom sa, men verdt det til slutt☺
Har ingen planer å å vente til første mens. Kjører på med EL-tester om en stund. Tror alt skal være i orden, føler meg fin og har nesten sluttet å blø. Tok en bt g-test i dag og den var negativ. Tyder på st HCG-nivåene er nede og det er jo positivt. Har skjønt det sånn at jo tidligere man mister jo tidligere kommer kroppen i gjenge igjen, og bare uke 5+2 er jo veldig tidlig.
Men det er merkelig hvor knyttet man blir til den lille selv etter så kort tid. To korte uker var alt jeg fikk bære på embryoet, men det er likevel et stort tap.

Prøver på nr 3.
PP 1-4
PP 5 SA 5+2
PP 6 ingen EL
PP 7
PP 8 1/4 2016 verdens beste aprilspøk.
Sunny423 er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-12-2015, 02:02   #46
Synne_93
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2014
Meldinger: 28
Synne_93 er en ukjent størrelse akkurat nå.

Hei! Er i gang med prøvingen igjen( vi tok en liten pause fra prøvingen). Noen gode tips å råd? 😀 7 dager siden jeg egentlig skulle ha mens, siste mens var rundt 5 november(hvis jeg ikke husker feil). Brystene er ømme,men tipper det bare er TR som er forsinket😢 første gang vi hadde sex igjen uten prevensjon,etter at vi hadde hatt en lang pause med prøvingen..var siste dag av eggløsningen..så det var vel ikke store sjansen for å bli gravid da. Ble litt rotete det jeg skrev nå..så beklager så mye for det,litt forrvirret..vil så gjerne være gravid,hehe 😀 man håper jo så inderlig at man er gravid med engang man får ømme bryster,så er det vel slik at man kjenner symptomene med engang man tenker på barn👶
Synne_93 er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-12-2015, 08:29   #47
prøvedokka
Supermedlem

prøvedokka sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,351
prøvedokka er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av Synne_93 Vis post
Hei! Er i gang med prøvingen igjen( vi tok en liten pause fra prøvingen). Noen gode tips å råd? 😀 7 dager siden jeg egentlig skulle ha mens, siste mens var rundt 5 november(hvis jeg ikke husker feil). Brystene er ømme,men tipper det bare er TR som er forsinket😢 første gang vi hadde sex igjen uten prevensjon,etter at vi hadde hatt en lang pause med prøvingen..var siste dag av eggløsningen..så det var vel ikke store sjansen for å bli gravid da. Ble litt rotete det jeg skrev nå..så beklager så mye for det,litt forrvirret..vil så gjerne være gravid,hehe 😀 man håper jo så inderlig at man er gravid med engang man får ømme bryster,så er det vel slik at man kjenner symptomene med engang man tenker på barn👶
Kanskje dumt spørsmål, men du har vel testet?! 7 dager etter forventet mens, så burde vel de fleste g-tester slå ut

Krysser fingrene for deg!

Kastet prevensjon nov 2014.

Mai 2016: Sambo påvist vesentlig nedsatt kvalitet på svømmerne.

Riksen:

1. ICSI april 2017. 17.04 Bankende hjerte, med lyd og bilde, 10.05

Følg meg på bloggen min for detaljer!

prøvedokka er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-12-2015, 10:37   #48
Synne_93
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2014
Meldinger: 28
Synne_93 er en ukjent størrelse akkurat nå.

Har ikke gjort det enda,vil vente noen dager til før jeg tar en G-test. Har opplevd at mensen har vært forsinket før. Er så redd for å bli skuffet�� ifjor når vi prøvde, så gikk jeg å tenkte på testen å barn hele tiden,å med engang dagen hadde kommet,der jeg kunne ta en test..satt jeg meg ned å tok testen..å alle var negativ. Så denne gangen her,har jeg tenkt til å slappe mer av..ikke stresse med noe,bare slappe av å se fram til andre ting..så kanskje det blir vår tur etterhvert��
Takk for det! Godt å være medlem i en så fantastisk gruppe som det her, for her får en svar på det man lurer på�� skal oppdatere dere!
lykke til med prøvingen til dere andre også���� krysser fingrene for at ønsket vårt blir oppfyllt����
Synne_93 er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-12-2015, 11:50   #49
prøvedokka
Supermedlem

prøvedokka sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,351
prøvedokka er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av Synne_93 Vis post
Har ikke gjort det enda,vil vente noen dager til før jeg tar en G-test. Har opplevd at mensen har vært forsinket før. Er så redd for å bli skuffet�� ifjor når vi prøvde, så gikk jeg å tenkte på testen å barn hele tiden,å med engang dagen hadde kommet,der jeg kunne ta en test..satt jeg meg ned å tok testen..å alle var negativ. Så denne gangen her,har jeg tenkt til å slappe mer av..ikke stresse med noe,bare slappe av å se fram til andre ting..så kanskje det blir vår tur etterhvert��
Takk for det! Godt å være medlem i en så fantastisk gruppe som det her, for her får en svar på det man lurer på�� skal oppdatere dere!
lykke til med prøvingen til dere andre også���� krysser fingrene for at ønsket vårt blir oppfyllt����
Ja, som regel så skjer det jo når man minst venter det Mange som opplever å bli gravide i "pausetida", for da stresser man ikke og tenker ikke så mye på det Håper du får to streker snart!

Kastet prevensjon nov 2014.

Mai 2016: Sambo påvist vesentlig nedsatt kvalitet på svømmerne.

Riksen:

1. ICSI april 2017. 17.04 Bankende hjerte, med lyd og bilde, 10.05

Følg meg på bloggen min for detaljer!

prøvedokka er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-12-2015, 15:26   #50
Polly
Medlem

Polly sin avatar

Hei og velkommen hit, Synne!

Spotter her nå... trenger ikke bety noe, men vi får se...

Viola på SM

Chart fra første gang
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:17.