Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Klubber > Prøveklubber > Ferskingene
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-08-2016, 08:06   #51
Toni86
Medlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Meldinger: 489
Toni86 er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Skravling for ferskingene - August 2016

Sitat:
Opprinnelig postet av Haconamatata Vis post
Har lest meg frem til at bak fra er en bra stilling i forhold til unnfangelse, for da kommer han lengst inn
I know, men mannen syntes d er vanskelig å komme i en slik stilling Og nå kom jeg på at jeg glemte å tempe!

Toni86 er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-08-2016, 08:34   #52
spøkis
Medlem

Medlem siden: Jul 2016
Meldinger: 262
spøkis er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av Toni86 Vis post
Ja helt utrolig, slitsomt å være "en prøver". Skulle faktisk ha jobbet litt redusert fordi det er så mye å tenke på
Haha, ja, hører meg selv snakke med sjefen: "Du skjønner, jeg skal bli gravid, og aller helst med en jente. Så jeg må opp klokken seks for å tempe, sånn at jeg vet når jeg skal ha sex. Og så skjønner du at jeg må passe på at han ikke kommer for langt inn i meg, for da er det størst sjanse for jente. Også må jeg spise bare kylling og bringebær, for det liker jentespermen best. Også kan jeg bare ha sex inntil 2-3 dager før EL. Så du skjønner det at jeg har så mye å tenke på at jeg kan bare jobbe 80%."

Gammel 04-08-2016, 09:55   #53
Toni86
Medlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Meldinger: 489
Toni86 er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av spøkis Vis post
Haha, ja, hører meg selv snakke med sjefen: "Du skjønner, jeg skal bli gravid, og aller helst med en jente. Så jeg må opp klokken seks for å tempe, sånn at jeg vet når jeg skal ha sex. Og så skjønner du at jeg må passe på at han ikke kommer for langt inn i meg, for da er det størst sjanse for jente. Også må jeg spise bare kylling og bringebær, for det liker jentespermen best. Også kan jeg bare ha sex inntil 2-3 dager før EL. Så du skjønner det at jeg har så mye å tenke på at jeg kan bare jobbe 80%."

Haha

Toni86 er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-08-2016, 11:32   #54
Whistle
Medlem

Meldinger: 116
Whistle er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:

Whistle er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-08-2016, 13:30   #55
spøkis
Medlem

Nå kjente jeg to tydelige stikkninger nederst i magen. Er bare 4 (eller 5) dager DPO, så det kan umulig være at egget festet seg?
Gammel 04-08-2016, 14:04   #56
Whistle
Medlem

Meldinger: 116
Whistle er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Nå kjente jeg to tydelige stikkninger nederst i magen.
Det hadde jeg i går...
Whistle er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-08-2016, 14:30   #57
spøkis
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Whistle Vis post
Det hadde jeg i går...
Hvor er du i syklusen? Du skulle teste i uke 33, men hvordan ligger du an etter EL?
Gammel 04-08-2016, 19:39   #58
Haconamatata
Medlem

Medlem siden: Feb 2016
Meldinger: 197
Haconamatata er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:

Helst 50% tenker jeg Har jobbet 80% nå i 1 år men, skal opp i 100% stilling nå. Gruuuer meg kjenner jeg. Aaangrer. Med to barn og mann som jobber offshore 6 uker borte om gangen, er jeg redd jeg har tatt på meg for mye nå

Pp1-3:
Pp4: Gleder oss til april 2017
Haconamatata er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-08-2016, 19:45   #59
spøkis
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Haconamatata Vis post
Helst 50% tenker jeg Har jobbet 80% nå i 1 år men, skal opp i 100% stilling nå. Gruuuer meg kjenner jeg. Aaangrer. Med to barn og mann som jobber offshore 6 uker borte om gangen, er jeg redd jeg har tatt på meg for mye nå
Oi, det høres tøft ut ja! Kan ikke tenke meg engang hvordan jeg skulle klart meg alene i seks uker! All ære til deg som tar på deg det! Hvordan er det å gå tilbake til redusert stilling igjen dersom du ser behovet for det?
Gammel 04-08-2016, 20:06   #60
Haconamatata
Medlem

Medlem siden: Feb 2016
Meldinger: 197
Haconamatata er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Oi, det høres tøft ut ja! Kan ikke tenke meg engang hvordan jeg skulle klart meg alene i seks uker! All ære til deg som tar på deg det! Hvordan er det å gå tilbake til redusert stilling igjen dersom du ser behovet for det?
Veeeldig vannskelig Søker meg opp/ned 1 år om gangen. Men reiner med jeg snart blir gravid, å blir sikkert delvis sykemeldt ganske kjappt. I mine to tidligere svangerskap har jeg vert elendig, så reiner med det blir med det samme denne gang også. Tåler ikke barnehagetrykket når jeg er gravid, og med dårlig tilrettelegging så blir det sånnt

Pp1-3:
Pp4: Gleder oss til april 2017
Haconamatata er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:00.