Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Klubber > Prøveklubber > Ferskingene
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-08-2016, 10:05   #71
spøkis
Medlem

Medlem siden: Jul 2016
Meldinger: 262
spøkis er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Skravling for ferskingene - August 2016

Sitat:
Opprinnelig postet av Toni86 Vis post
Oki, blir spennende når du skal teste. Har du bestemt deg for hvor mange dpo du er når du skal det?

Herregud jeg føler at ALLE blir gravide rundt meg! Nå er d en på jobb som sa hun var gravid og igår fortalte en venninne av meg at hun var gravid blir helt tullete av å ikke ha blitt gravid enda Mannen har lovet at vi skal ha oss hvertfall 4 ganger rundt EL som sist for å være helt sikker!
Nei, jeg tenker at jeg skal vente så lenge som mulig, men så blir jeg sikkert veldig utålmodig også. Det er vel kanskje ikke vits i å teste før tidligst 10-12 DPO, og selv det kan være for tidlig. Nå er jeg jo hellig overbevist om at jeg kjente festesmerter i går, men det var jo sikkert bare innbilning.

Det er rart med det, når man selv går og tenker på å bli gravid legger man så mye mer merke til alle som er det. Krysser fingrene for deg, og mannen din , denne måneden!
Gammel 05-08-2016, 11:40   #72
Toni86
Medlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Meldinger: 489
Toni86 er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av spøkis Vis post
Nei, jeg tenker at jeg skal vente så lenge som mulig, men så blir jeg sikkert veldig utålmodig også. Det er vel kanskje ikke vits i å teste før tidligst 10-12 DPO, og selv det kan være for tidlig. Nå er jeg jo hellig overbevist om at jeg kjente festesmerter i går, men det var jo sikkert bare innbilning.

Det er rart med det, når man selv går og tenker på å bli gravid legger man så mye mer merke til alle som er det. Krysser fingrene for deg, og mannen din , denne måneden!
Merkelig nok får man veldig mange gravid symptomer når nan driver å prøver aktivt, aldri ellers😂

Toni86 er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-08-2016, 11:47   #73
spøkis
Medlem

Sitat:
Merkelig nok får man veldig mange gravid symptomer når nan driver å prøver aktivt, aldri ellers😂
Kan ikke skjønne hvorfor det!
Gammel 05-08-2016, 19:30   #74
Whistle
Medlem

Meldinger: 116
Whistle er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Det som jeg synes er mest "irriterende" er at jeg finner nye, unike symptomer hver måned.
Whistle er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-08-2016, 19:53   #75
spøkis
Medlem

Jeg blir gaaaal av denne ventetiden! Sitter og googler alt jeg kommer over av alt mulig tenkelig som kan være interessant eller som kan være tegn på at jeg kan være gravid.

Sist endret av spøkis; 05-08-2016 kl 20:02.
spøkis er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-08-2016, 20:28   #76
Toni86
Medlem

Toni86 sin avatar

Sitat:
Jeg blir gaaaal av denne ventetiden! Sitter og googler alt jeg kommer over av alt mulig tenkelig som kan være interessant eller som kan være tegn på at jeg kan være gravid.
Kjenner meg igjen, har blitt litt gal i det siste jeg og, særlig etter at jeg kom tilbake på jobb så klarer jeg ikke å tenke på noe annet enn at jeg håper jeg blir gravid og går ut i permisjon.
Idag er jeg 10 dager etter mens, har allerede lagt inn aksjer på onsdag og idag Også har jeg forbredt mannen på at det blir humping lørdag, søndag, mandag og tirsdag. Må bare gi alt denne runden! har begynt med EL testing også nå..👍

Gammel 05-08-2016, 20:40   #77
spøkis
Medlem

Sitat:
Kjenner meg igjen, har blitt litt gal i det siste jeg og, særlig etter at jeg kom tilbake på jobb så klarer jeg ikke å tenke på noe annet enn at jeg håper jeg blir gravid og går ut i permisjon.
Idag er jeg 10 dager etter mens, har allerede lagt inn aksjer på onsdag og idag Også har jeg forbredt mannen på at det blir humping lørdag, søndag, mandag og tirsdag. Må bare gi alt denne runden! har begynt med EL testing også nå..👍
Jeg skjønner hva du mener. Jeg håper også jeg blir gravid fort slik at jeg kan gå ut i permisjon. Altså, jeg må jo jobbe frem til permisjon da, men da vet jeg hva jeg har i vente hvertfall. Spennende dager du har foran deg! Med masse humping! Jeg skal definitivt legge inn flere aksjer rundt EL neste pp jeg også. Regner vel egentlig ikke med at det klaffer denne på runden.

Men krysser fingrene for deg og humpingen!
Gammel 05-08-2016, 21:11   #78
Toni86
Medlem

Toni86 sin avatar

Sitat:
Jeg skjønner hva du mener. Jeg håper også jeg blir gravid fort slik at jeg kan gå ut i permisjon. Altså, jeg må jo jobbe frem til permisjon da, men da vet jeg hva jeg har i vente hvertfall. Spennende dager du har foran deg! Med masse humping! Jeg skal definitivt legge inn flere aksjer rundt EL neste pp jeg også. Regner vel egentlig ikke med at det klaffer denne på runden.

Men krysser fingrene for deg og humpingen!
Kan jo være det klaffet for dere da, man vet jo aldri Virker som om du har blitt ganske fort utålmodig, hehe. Husker for ikke så lenge siden du sa at det var ikke såå farlig om det tok litt tid og det kan det jo ta hvis man går for jente-metoden

Gammel 05-08-2016, 21:15   #79
Whistle
Medlem

Sitat:
Kjenner igjen den, ja....
Gammel 05-08-2016, 21:16   #80
Whistle
Medlem

Sitat:
*krysser fingrene*
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 08:49.