Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Klubber > Prøveklubber > Ferskingene
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-09-2016, 19:50   #11
Solbrille
Medlem

Medlem siden: Apr 2016
Meldinger: 109
Solbrille er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Septemberprat

Nei, jeg aner ikke. Sist var den tre dager på overtid, og da hadde jeg ganske tydelige skyggestreker på clearbluen, så jeg tror det var en kjemisk. Denne syklusen skal jeg tempe, skal kjøpe meg termometer i morgen. Da vet jeg nøyaktig når EL er.

Nå har jeg fått en skikkelig luftveisinfeksjon og har ligget langflat store deler av helga, så like greit å ikke være gravid!
MA uke 12+0, 2016

Solbrille er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-09-2016, 22:49   #12
Katalina
Medlem

Medlem siden: Jun 2016
Meldinger: 209
Katalina er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av Solbrille Vis post
Nei, jeg aner ikke. Sist var den tre dager på overtid, og da hadde jeg ganske tydelige skyggestreker på clearbluen, så jeg tror det var en kjemisk. Denne syklusen skal jeg tempe, skal kjøpe meg termometer i morgen. Da vet jeg nøyaktig når EL er.

Nå har jeg fått en skikkelig luftveisinfeksjon og har ligget langflat store deler av helga, så like greit å ikke være gravid!
Huff, masse god bedring til deg! Og god ide med termometer, jeg bruker det selv, og det gir kjempebra kontroll! Jeg anbefaler deg å bruke Fertilityfriend appen for å føre inn temperaturer, symptomer etc, og husk å kjøpe termometer med to desimaler
Gammel 20-09-2016, 15:02   #13
Solbrille
Medlem

Jeg har brukt fertilityfriend begge gangene før, og det har funket bra. Har også funket bra med helt vanlig termometer. Hadde et med to desimaler, men det har nok funnet veien til søpla for lenge siden.
MA uke 12+0, 2016

Gammel 21-09-2016, 09:59   #14
Katalina
Medlem

Sitat:
Jeg har brukt fertilityfriend begge gangene før, og det har funket bra. Har også funket bra med helt vanlig termometer. Hadde et med to desimaler, men det har nok funnet veien til søpla for lenge siden.
Så bra Da må du etter hvert legge ut link i signaturen din, er så spennende å følge med på tempene til andre
Gammel 26-09-2016, 17:31   #15
Solbrille
Medlem

Jeg har helt glemt å tempe, men må ut for å kjøpe EL-tester i dag. Begynte med Dong Quai dag 6 i syklusen, da menstruasjonen var ferdig. I går fikk jeg første symptomer på nært forestående eggløsning, så det er tydelig at det har gjort susen. Regner med EL kommer onsdag-torsdag en gang, og mannen er selvsagt på jobbreise de dagene
MA uke 12+0, 2016

Gammel 26-09-2016, 18:13   #16
Katalina
Medlem

Sitat:
Jeg har helt glemt å tempe, men må ut for å kjøpe EL-tester i dag. Begynte med Dong Quai dag 6 i syklusen, da menstruasjonen var ferdig. I går fikk jeg første symptomer på nært forestående eggløsning, så det er tydelig at det har gjort susen. Regner med EL kommer onsdag-torsdag en gang, og mannen er selvsagt på jobbreise de dagene
Så kult at Dong Quai funker!!! Men litt kjipern med dårlig timing da. Når reiser mannen bort? Er jo ofte bedre å ha lagt inn aksjer FØR EL i steden for samme dagen. Og får dere lagt inn aksjer 1-3 dager før EL så bør dere ha en god sjanse Får man noen symptomer av DQ?
Gammel 26-09-2016, 22:02   #17
Solbrille
Medlem

Eneste symptomet jeg fikk var mengder med EL-slim fire dager etter jeg begynte å ta det. Tok EL-test i dag, og den var negativ, men jeg vet at det kan snu på få timer, da LH-stigningen skjer fort hos meg. Mannen er borte grytidlig onsdag morgen til torsdag kveld, men vi får vel gjort noe med saken tirsdag og torsdag kveld
Hvordan ligger du an i løypa?
MA uke 12+0, 2016

Gammel 26-09-2016, 23:21   #18
Katalina
Medlem

Sitat:
Eneste symptomet jeg fikk var mengder med EL-slim fire dager etter jeg begynte å ta det. Tok EL-test i dag, og den var negativ, men jeg vet at det kan snu på få timer, da LH-stigningen skjer fort hos meg. Mannen er borte grytidlig onsdag morgen til torsdag kveld, men vi får vel gjort noe med saken tirsdag og torsdag kveld
Hvordan ligger du an i løypa?
Akkurat det samme som meg, jeg får som regel plutselig LH topp som kun varer i noen timer, så jeg må teste tre ganger dagen, hehe. Mannen din er heldigvis ikke borte så lenge, så da får dere nok lagt inn tilstrekkelig med aksjer før og etter turen

Her er jeg 5 DPO og progesteronen herjer i kroppen. Har kjempehøy temperatur, en del murringer i magen og ømme pupper. Men det pleier jeg jo å ha hver måned etter EL. Planen er å drøye til neste uke med G-testing. Da er jeg 12 DPO. Men muuulig jeg sprekker i helgen altså, er så utrolig utålmodig.

Spennende med EL testing på deg fremover da! Plutselig er den positiv! Hvilken CD er du på i dag?
Gammel 27-09-2016, 02:18   #19
Solbrille
Medlem

CD 11 i dag. Har vanligvis hatt EL cd 18, før siste mislykkede graviditet, men etter det har det variert fra 21 til 30, helt på bærtur. Så jeg håper at hormonene snart har stabilisert seg igjen. Gynekologen sa det kunne ta seks måneder, så da nærmer det seg.
Jeg pleier også å bli varm i kroppen etter EL, og spesielt de første åtte-ti ukene av graviditetene mine. Da koker jeg, samtidig som jeg sliter med å holde meg våken etter barne-tv.
MA uke 12+0, 2016

Gammel 28-09-2016, 08:04   #20
Solbrille
Medlem

Positiv eggløsningstest i dag og mannen reiste grytidlig i dag, tilbake i morgen kveld. Håper han rekker det. Men det flaueste av alt - og jeg tør knapt skrive det her - var at jeg tok bilde av testen for å sende til mannen i mms, for så å oppdage at jeg har sendt bildet til min egen far
Står Clearblue og stort smilefjes på testen, og han tror sikkert at jeg er gravid
MA uke 12+0, 2016

Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:33.