Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Klubber > Prøveklubber > Tempeklubb
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-06-2017, 13:15   #1
Sunshine
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 2,910
Sunshine er på vei til noe stort.
Tempejentenes oppdatering uke 24 :)

Ny oppdatering, og kanskje den siste? Jeg kan dessverre ikke ta oppdateringen alene, og det er jo veldig lite aktivitet her. Jeg temper jo egentlig ikke lenger heller, men har jo syns det har vært hyggelig her.

Flere her som kan slippe egg denne uken, så håper virkelig det er gulleggene

To som er i venteland, og Tinna har jo mulighet for positiv test denne uka For meg blir det vel litt for tidlig.

Ha en fin uke alle sammen

Er det noen flere snik-tempere i kulissene så må dere gjerne melde dere. Vi har masse plass i klubben vår!!!

Hvis noen vil prøve seg som oppdaterer må de gjerne si fra. Det tar 5-10 min ca

Oppdateringen er basert på mandagens syklusdag.

Prøvere:
Når CD 10
Selinien CD 19
Snøball CD 19
Gryj CD 20

Ventere
Sunshine 1 DPO
Tinna 3 DPO

Gravide:

Ikke oppdatert:
Silje78
Esiris
Ariella

Sunshine er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-06-2017, 14:10   #2
Tinna
Medlem

Medlem siden: Jun 2016
Meldinger: 291
Tinna er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Tempejentenes oppdatering uke 24 :)

Sitat:
Opprinnelig postet av Sunshine Vis post
Ny oppdatering, og kanskje den siste? Jeg kan dessverre ikke ta oppdateringen alene, og det er jo veldig lite aktivitet her. Jeg temper jo egentlig ikke lenger heller, men har jo syns det har vært hyggelig her.

Flere her som kan slippe egg denne uken, så håper virkelig det er gulleggene

To som er i venteland, og Tinna har jo mulighet for positiv test denne uka For meg blir det vel litt for tidlig.

Ha en fin uke alle sammen

Er det noen flere snik-tempere i kulissene så må dere gjerne melde dere. Vi har masse plass i klubben vår!!!

Hvis noen vil prøve seg som oppdaterer må de gjerne si fra. Det tar 5-10 min ca

Oppdateringen er basert på mandagens syklusdag.

Prøvere:
Når CD 10
Selinien CD 19
Snøball CD 19
Gryj CD 20

Ventere
Sunshine 1 DPO
Tinna 3 DPO

Gravide:

Ikke oppdatert:
Silje78
Esiris
Ariella

Åh, så synd hvis det ikke blir flere oppdateringer! Men det er jo toppen at Avocado2, som kanskje har vært litt limet her på forumet, har blitt gravid isteden for å oppdatere, det syns jeg vi alle skal kjøre en liten applaus for!

Mulig du har fortalt det, sunshine, men jeg husker ikke og går litt i surr. Hvorfor temper du ikke lenger? Var det du som hadde to fra før og legger opp babyprosjekt nr 3 på hylla? I så fall er det veldig forståelig, altså!

Jeg har vært hos gyn, og må egentlig foreslå alt selv, men sånn er det vel. Syns det er dumt at de ser sånn ned på skjulte infeksjoner og mensblod til Athen, selv om jeg selvfølgelig ser poenget hans med at det oppstår en del snusk når man tar en prøve av mensblod selv som man sender helt til Athen. Men men.

Jeg har fått crinone, det var ikke noe problem og bare gønne på! Prøvde første gang i dag. Lite gris foreløpig. Vi snakket også om pergotime (eller nå har vel den gått ut av sortimentet, men det preparatet som er ekvivalent til pergotime). Både gynekolog og jeg vet jo at problemet mitt ikke er å slippe egg, for det gjør jeg rett som en skvett, og tidligere og tidligere i hver syklus, tydeligvis. Problemet har vel vært tette eggledere som nå er spylt opp, og ulike årsaker til at egget ikke vil feste seg.

Når jeg nevner småblødninger og sånn, så kimser han bare. Det er ikke noe å bry seg om, mener han. Men jeg mener det er et symptom på hormonell ubalanse eller noe sånn. Vi får se hva crinone gjør med denne syklusen.

Eggløsning på fredag, det kjente jeg godt, og jeg fikk trasset meg gjennom litt sengevals også, selv om det gjør vondt. 4 dpo i dag, og progesteron på fremmarsj! Forskjell fra alle andre sykluser er vondt i brystene, allerede fra dagen før eggløsning.

Jeg aner bare ikke hva som skjer med kroppen min, jeg. Satser på to blå ila neste uke!

Tinna er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-06-2017, 14:38   #3
Avocado2
Veteranmedlem

Avocado2 sin avatar

Medlem siden: Jul 2015
Sted: Østlandet
Meldinger: 3,145
Avocado2 er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tinna Vis post
Åh, så synd hvis det ikke blir flere oppdateringer! Men det er jo toppen at Avocado2, som kanskje har vært litt limet her på forumet, har blitt gravid isteden for å oppdatere, det syns jeg vi alle skal kjøre en liten applaus for!

Mulig du har fortalt det, sunshine, men jeg husker ikke og går litt i surr. Hvorfor temper du ikke lenger? Var det du som hadde to fra før og legger opp babyprosjekt nr 3 på hylla? I så fall er det veldig forståelig, altså!

Jeg har vært hos gyn, og må egentlig foreslå alt selv, men sånn er det vel. Syns det er dumt at de ser sånn ned på skjulte infeksjoner og mensblod til Athen, selv om jeg selvfølgelig ser poenget hans med at det oppstår en del snusk når man tar en prøve av mensblod selv som man sender helt til Athen. Men men.

Jeg har fått crinone, det var ikke noe problem og bare gønne på! Prøvde første gang i dag. Lite gris foreløpig. Vi snakket også om pergotime (eller nå har vel den gått ut av sortimentet, men det preparatet som er ekvivalent til pergotime). Både gynekolog og jeg vet jo at problemet mitt ikke er å slippe egg, for det gjør jeg rett som en skvett, og tidligere og tidligere i hver syklus, tydeligvis. Problemet har vel vært tette eggledere som nå er spylt opp, og ulike årsaker til at egget ikke vil feste seg.

Når jeg nevner småblødninger og sånn, så kimser han bare. Det er ikke noe å bry seg om, mener han. Men jeg mener det er et symptom på hormonell ubalanse eller noe sånn. Vi får se hva crinone gjør med denne syklusen.

Eggløsning på fredag, det kjente jeg godt, og jeg fikk trasset meg gjennom litt sengevals også, selv om det gjør vondt. 4 dpo i dag, og progesteron på fremmarsj! Forskjell fra alle andre sykluser er vondt i brystene, allerede fra dagen før eggløsning.

Jeg aner bare ikke hva som skjer med kroppen min, jeg. Satser på to blå ila neste uke!

Jeg har heller ikke egentlig bruk for pergo, men begge gangene jeg har blitt naturlig gravid nå har pergo vært med måneden før
Min EL blir nok bedre av pergo, egget mere modent eller et eller annet sånn

for at dere har lykkes nå!

Prøvere siden 01/2013.
Pergotime 05/2015: SA 7+2
AIH m/Letrozol 12/2015: Negativ
3 x Letrozol 01-03/2016: 1x Kjemisk 4+2
1. IVF/ICSI i juni 2016: SA/Kjemisk 4+3
1. FER august 2016: Negativ
Hjemmeprøving september 2016: Kjemisk 4+0
2. FER november 2016: Negativ
3. FER januar 2017: Kjemisk 3+6
Hysteroskpi 30.03.17: OK!
Pergotime 04/2017: Negativ
Mai 2017 Gravid på egenhånd
Avocado2 er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-06-2017, 15:53   #4
Sunshine
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 2,910
Sunshine er på vei til noe stort.

Tinna: Vi har ingen barn, og har ikke slutta å prøve. Men etter vi måtte ha prøvepause noen mnd syns jeg det var ganske deilig å slippe å stille klokka for å tempe. Så har bare brukt el-test ved el-slim og stort sett har jeg hatt El den andre dagen med positiv test.

Sunshine er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-06-2017, 20:45   #5
Tinna
Medlem

Medlem siden: Jun 2016
Meldinger: 291
Tinna er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sunshine Vis post
Tinna: Vi har ingen barn, og har ikke slutta å prøve. Men etter vi måtte ha prøvepause noen mnd syns jeg det var ganske deilig å slippe å stille klokka for å tempe. Så har bare brukt el-test ved el-slim og stort sett har jeg hatt El den andre dagen med positiv test.
Aha, da skjønner jeg. Beklager at jeg roter, altså. Jeg får med meg ting og tang her inne, men klarer tydeligvis ikke å knytte det opp mot riktig bruker. Det er jo ikke så mye vits å tempe hvis man ikke må. Du har kanskje god nok kontroll uten temping? Det har nok jeg også. Regelmessig syklus, ofte smerter ved el, og tappen forteller mye, så det er ofte jeg bare temper akkurat i elperioden bare for å treffe med sengevalsen. Vi orker ikke så fryktelig ofte sengevals, for å være ærlige Mye som må tilpasses med ettåring i hus. Og det har blitt lite søvn i perioder, og da utgår tempinga. Det positive er vel at man alltids er våken rundt riktig tempetid nesten uansett.

Håper det er litt liv i denne tråden fremover, da. Jeg merker at jeg setter pris på forumet og å høre om andres situasjon. Også er det ekstra stas hver gang noen blir gravide! Det går vel kanskje an å oppdatere bare annenhver uke?

Tinna er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-06-2017, 01:35   #6
Snøball
Juniormedlem

Snøball sin avatar

Medlem siden: Apr 2017
Meldinger: 31
Snøball er en ukjent størrelse akkurat nå.

Lusker i kulissene, kjenner det var greit å ta en liten pause fra aktiv prøving. Legge fra meg stresset med temping og timing av sex, så det var nok rett avgjørelse. Vi tar det som det kommer, men tviler på full klaff med dårlige svømmere

Håper dere alle får en best mulig sommer, jeg kommer sterkere tilbake etter sommeren

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:17.