Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Syklusen > Temperatur
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-10-2013, 21:00   #1
Sunshine
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 2,910
Sunshine er på vei til noe stort.
Trenger litt hjelp med FF-chart.

Ble veldig lang syklus denne gangen, men temp viste EL på dag 44. Men i dag er jeg 16 dpo, og har fortsatt ikke positiv test. Tempen bare stiger. Kan EL ha vært på dag 54 i stedet så jeg bare er 6 dpo? Håper noen vil synse litt her

Ettersom syklusen ble så lang testet jeg ikke med EL-tester så har bare temp å gå etter. De åpne sirklene i lutealfasen er fordi jeg har våknet ca kl 07 hver dag i stedet for kl 08 som vekkerklokka er stilt på.

My Ovulation Chart
Sunshine er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-10-2013, 21:14   #2
Ask
Supermedlem

Ask sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Meldinger: 737
Ask er en kommende stjerneAsk er en kommende stjerne
Sv: Trenger litt hjelp med FF-chart.

Jeg tror ff har satt feil el dag. Det virker som coverline burde ligge på 36.3 både mhp temp denne syklusen og tidligere. Kanskje tidligst el var den 14.?

Ask er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-10-2013, 21:15   #3
Tallahassee
Veteranmedlem

Tallahassee sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Meldinger: 4,940
Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.Tallahassee er som en uslipt juvél.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sunshine Vis post
B Kan EL ha vært på dag 54 i stedet så jeg bare er 6 dpo? Håper noen vil synse litt her
Ja det kan jo absolutt se slik ut. Det er mulig at kroppen prøvde å slippe egg på dag 44, men ikke fikk det til, og så prøvde igjen. Hvor lang lutealfase pleier du å ha...? Er jo et godt tegn at mensen ikke har kommet da...
Chart
Tallahassee er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-10-2013, 22:18   #4
Venter
VIP-medlem

Venter sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Sted: Sør på landet
Meldinger: 6,729
Venter er en kommende stjerneVenter er en kommende stjerne

Jeg syns også cd54 ser mer sannsynlig ut ut fra charten
Venter er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-10-2013, 22:57   #5
Sunshine
Seniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Ask Vis post
Jeg tror ff har satt feil el dag. Det virker som coverline burde ligge på 36.3 både mhp temp denne syklusen og tidligere. Kanskje tidligst el var den 14.?
Æsj, enda lengre syklus Men har tenkt tanken selv ja. Da klaffet det ikke veldig bra med sengekos egentlig

Sitat:
Opprinnelig postet av Tallahassee Vis post
Ja det kan jo absolutt se slik ut. Det er mulig at kroppen prøvde å slippe egg på dag 44, men ikke fikk det til, og så prøvde igjen. Hvor lang lutealfase pleier du å ha...? Er jo et godt tegn at mensen ikke har kommet da...
Jeg pleier å ha 15/16 dagers lutealfase. Derfor jeg syns det har vært litt rart. Jeg pleier å spotte fra 9 dpo, men denne syklusen har det jo ikke vært noe. Har brukt progesteronkrem denne syklusen så hadde tenkt å slutte med den i dag, men da fortsetter jeg. Fillern og. Jaja. Får vente enda 9/10 dager da

Jeg hadde faktisk litt slimete utflod fra dag 53-56. Som eggehvite, men det var langt fra så strekkbart som det pleier så jeg tenkte kanskje heller det var et symptom på noe annet. Skruller jeg og ja
Gammel 20-10-2013, 23:11   #6
Sunshine
Seniormedlem

Nå har jeg lagt inn eggwhite på dag 53-56 så nå er også EL-dagen endret. Jaja. Hadde kun på EL.dagen så får håpe det holdt.
Gammel 21-10-2013, 02:19   #7
Ophelia
Moderator

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,899
Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.Ophelia er bare skikkelig grei.

Ja, sånn egentlig skal det jo holde bare med en sædcelle på riktig plass, så får håpe de millionene som ble lagt inn på antatt El dag er nok hehe spennende!
Gammel 21-10-2013, 16:13   #8
Sunshine
Seniormedlem

Har mista litt troen egentlig, men får jo håpe Charten så jo så lovende ut denne gangen med EL på dag 44, men det måtte jo være noe muffens når testene ikke ble positive.
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:41.