Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Infertilitet > Adopsjon
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-02-2006, 16:51   #21
HanneG
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Et skritt nærmere barnet vårt!

Så vondt å lese om mammaen din, Micro!
Det er nesten ikke til å holde ut - å se at en man er så glad i - bli alvorlig syk og ikke har lenge igjen. Håper dere kan få noen fine stunder fremdeles! (har vært der selv, med storesøster)

At adopsjonsprossessen er godt igang, er en god ting - men skjønner at du er trist for at mammaen din kanskje ikke vil oppleve barnet dere.

Tenker på dere!
  Svar med sitat
Gammel 20-02-2006, 17:23   #22
MICRO
Gjest

Kjære HanneG.

Tusen takk for hilsen. Det varmer.

Micro
  Svar med sitat
Gammel 20-02-2006, 17:48   #23
Lusken
Veteranmedlem

Lusken sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,700
Lusken har et ubeskrivelig bra rykte.Lusken har et ubeskrivelig bra rykte.Lusken har et ubeskrivelig bra rykte.Lusken har et ubeskrivelig bra rykte.Lusken har et ubeskrivelig bra rykte.Lusken har et ubeskrivelig bra rykte.Lusken har et ubeskrivelig bra rykte.Lusken har et ubeskrivelig bra rykte.Lusken har et ubeskrivelig bra rykte.Lusken har et ubeskrivelig bra rykte.Lusken har et ubeskrivelig bra rykte.

Så forferdelig trist å høre om mamma'n din Skjønner at det er en tung tid for deg nå, samtidig som du gleder deg over at adopsjonen er et skritt nærmere. Sender deg en god klem
2015 - ny mann, nye muligheter!
2017 - 3 doble kurer med clomifen
AIH november og desember 17
IVF januar 18 (endret til AIH) Termin oktober 18 💕
Lusken er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-02-2006, 19:30   #24
Blondie
Gjest

Godt å høre at det nærmer seg avreise for å hente barnet deres, men så usigelig trist å høre om mamman din...

Jeg vet dessverre godt hvordan det er å leve i en slik "himmel og helvete"-tilværelse.. Det er vondt og veldig vanskelig å se noen nær seg ha det så vondt, samtidig er gleden og forventningen overfor det som skjer så stor...
Jeg håper inderlig at mamman din får mange gode dager ennå og at hun får møte det etterlengtede barnet deres...
  Svar med sitat
Gammel 22-02-2006, 12:39   #25
MICRO
Gjest

Tusen takk for koselige meldinger. Ja jeg er utrolig glad for at vi er enda et skritt nærmere. Men samtidig så skulle jeg ønske vi var enda nærmere. Fra 23.01 må vi nok regne 9-10 mnd før vi får beskjed om at vi er blitt foreldre, også er det 6-7 uker før vi kan dra. Så om ca 1 år kan vi sette oss på flyet.

Så lenge tror jeg desverre ikke mamma vil leve. Jeg prøver å forsone meg med at ho aldri vil få sett våres barn, men det er ikke så lett. Skal opp til mine foreldre i helga å være der. Må avlaste pappa litt slik at han kan komme seg litt ut av huset, og få noen hele netter med søvn.

Igjen takk for trøstende meldinger.

Micro
  Svar med sitat
Gammel 27-02-2006, 15:19   #26
MICRO
Gjest

Hei igjen.

Torsdag 23. februar sovnet mammaen min stille inn. Vi hadde da våket over ho siden onsdag ettermiddag. Jeg, min far og mine 2 søsken satt hos henne da ho trakk sine siste sukk. Vi er alle 4 så utrolige takknemlige for at vi fikk sagt farvel til henne.

Vi var der alle da ho gikk inn i koma, og vi satt hos henne da ho sovnet for siste gang.

Det er veldig uvirkelig det hele, og til onsdag skal vi ha begravelse. Det er mye som skal ordnes, men jeg har liksom en ut av dæ sjæl opplevelse fortiden. Jeg skjønner ikke helt at jeg ikke kan ta telefonen å ringe henne å fortelle når ting skjer. Spesielt blir jo dette når vi får rede på hvem barnet vårt er.

Orker ikke skrive noe mer akkurat nå.
Micro
  Svar med sitat
Gammel 27-02-2006, 15:36   #27
Spido
Gjest

Dette var veldig trist å lese, Micro. Jeg føler inderlig med deg og familien din.
  Svar med sitat
Gammel 27-02-2006, 16:29   #28
henni
Seniormedlem

henni sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Bærum
Meldinger: 1,695
henni er fantastisk mot andre.henni er fantastisk mot andre.henni er fantastisk mot andre.henni er fantastisk mot andre.henni er fantastisk mot andre.henni er fantastisk mot andre.henni er fantastisk mot andre.henni er fantastisk mot andre.henni er fantastisk mot andre.henni er fantastisk mot andre.henni er fantastisk mot andre.

Kondolerer så mye.

Dette var trist å lese. Lykke til med adopsjonen.

1. søsken ICSI forsøk negativt
Hjemmelaget oktober 09
henni er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-02-2006, 17:39   #29
HanneG
Gjest

Føler med dere i sorgen, Micro!
  Svar med sitat
Gammel 27-02-2006, 20:07   #30
Anikka
Seniormedlem

Anikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 2,856
Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjære Micro!

Så utrolig trist å høre om moren din. Sender deg en god varm klem og kondolerer.
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:14.