Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Infertilitet > Adopsjon
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-02-2006, 15:04   #31
abraxas
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Et skritt nærmere barnet vårt!

Så utrolig trist å høre om mammaen din, Micro! Jeg føler med deg
  Svar med sitat
Gammel 02-03-2006, 17:31   #32
MICRO
Gjest

Hei alle sammen.

Tusen takk for trøstende ord. Det varmer så utrolig mye.
I går var begravelsen for mamma. Det var nesten 300 stykker til stede i kirka. Det var en trist stund, men samtidig en veldig fin og høytidelig stund.

Jeg klarte å si noen ord, og jeg var med å bar henne. Er så utrolig stolt over meg selv som klarte disse tingene.

Etter kirka var vi samlet på bedehuset i hjembygda mi. Her var det de aller nærmeste. Dvs mine 2 bestemødre, mamma og pappa sine søsken m/ektefelle og barn (+ deres ektefelle dersom de kunne komme). Det var også noen vennepar av mine foreldre.
Vi var nærmere 60 stykker. Ikke noe voldsomme greier, men vi fikk oss litt mat. Og dersom noen ønsket å si noe kunne de det.
Etter dette dro pappa med barn, svigerbarn og barnebarn opp på kirkegården igjen. Da fikk vi sett å fint de hadde stelt grava til mamma.
Til slutt dro vi hjem til pappa å slappet av sammen.
En fin dag tross alt.

Igjen takk for mange fine ord.
Micro
  Svar med sitat
Gammel 02-03-2006, 18:01   #33
Teeny
Hjelpeadmin

Teeny sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 8,939
Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.

Å herregud, MICRO, dette var utrolig trist å lese Har ikke fått med meg at mammaen din var så syk Kan ikke forestille meg hvordan det er å vite at mammaen din ikke fikk leve til dere hentet barnet, eller hvordan dere har det nå. Håper uansett at du har mange nære rundt deg, og at dere får den støtten dere trenger. Kan ikke forstå at noe så grusomt skal skje

Mange varme klemmer til deg, håper du kommer deg gjennom dette på en grei måte når tiden er inne for det
Enda en hjemmesnekret
født aug '13
Ferdig.
Teeny er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-03-2006, 21:58   #34
Taien
Veteranmedlem

Taien sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 3,692
Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjære kjære Micro!!!!!

Det var så ufattelig vondt å lese om Mamma'n din! Jeg kan ikke engang BEGYNNE å forstå den smerte det må være å miste sin mamma!!!!

Du har ALL grunn til å være stolt av deg selv som BÅDE klarte å tale i begravelsen OG være med å bære!!!

Jeg håper mannen din tar seg GODT av deg nå, og håper at tiden fram til dere får hente det etterlengtede barnet deres blir lysere og gladere enn det har vært i det siste!!

En god sender jeg til deg! Ønsker deg ALT godt!!
Gammel 23-08-2006, 11:38   #35
MICRO
Gjest

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her. Vil allerførst takke dere alle for gode ord som er blitt skrevet. I dag er det 6 måneder siden mamma døde, og hverdagen er kommet. Men jeg savner henne allikavel hver eneste dag. Min far klarer seg heldigvis bra. Han er nå begynt å jobbe igjen etter 4 ukers sommerferie. Vi var veldig spent på hvordan den ville gå for han, men han har spekulert i hvor dagene ble av. Og det må vi jo ta som et godt tegn.

Ellers så venter vi stadig på vårt lille kina-nurk. Vi hadde jo et håp om å få tildeling i disse dager, men desverre har ventetiden der nede føket i været. Nå er det mellom 12-13 måneder fra Lid til tildeling, så det blir ikke i år. Nå har jeg begynt å tenke på at dersom vi har vært i Kina før påske så er det bra. Utrolig å en vender seg til.

Ellers så har vi begynt på utbygging av terasse. Skal utvide den vi har + sette inn dør på kjøkkenet direkte ut til terassen + lage ei bod under. Så vi har litt å gjøre. Heldigvis er svigerfar bygningsingeniør så vi får god hjelp.

En liten oppdatering på hvordan livet mitt er nå.

Micro
  Svar med sitat
Gammel 23-08-2006, 12:21   #36
Blondie
Gjest

Så godt å høre fra deg igjen, Micro!
Jeg har tenkt mye på deg de siste månedene.
Godt å høre at det går forholdsvis greit med faren din!

Jeg så at ventetiden hadde økt betraktelig i Kina.
Det er i mine øyne forferdelig at det skal ta så lang tid. Godt du klarer å tenke fremover og se at en dag vil hele denne lange ventetiden være verdt deg og dere sitter der med verdens beste lille datter/sønn.

En god klem til deg!
  Svar med sitat
Gammel 23-08-2006, 13:04   #37
Taien
Veteranmedlem

Taien sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 3,692
Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei Micro!

Så godt å høre fra deg! Jeg måtte lese igjennom hele tråden her...og gråt like mye denne gangen som sist,da jeg leste om din mamma! Så godt at det går bra med både pappa'n din og dere.

Det er irriterende at det skal være så lang ventetid der borte..Men forhåpentligvis så får dere en liten vår-blomst til Norge neste år.

Igjen, det var godt å høre fra deg Micro....hold oss oppdatert da..både på adopsjon og oppussing!
Gammel 23-08-2006, 16:23   #38
Tidl. bruker
Gjest

Kjedelig med den lange ventetiden Men den som venter på noe godt... Lykke til videre!
  Svar med sitat
Gammel 23-08-2006, 18:59   #39
Teeny
Hjelpeadmin

Teeny sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 8,939
Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.

Så kjipt at dere må vente så lenge på tildeling. Hadde håpet dere var kommet lenger slik at dere slapp å vente, men dere slapp visst ikke unna Det positive er jo at dere er foreldre på denne tiden til neste år! Tenk så deilig sommerferie dere kommer til å få

Godt å høre fra deg igjen, MICRO, og godt å høre at faren din har begynt å jobbe igjen. Tenker masse på deg
Enda en hjemmesnekret
født aug '13
Ferdig.
Teeny er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-08-2006, 19:16   #40
hege
Supermedlem

hege sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 1,172
hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.

Måtte tiden gå kjempefort for dere!!
klem hege

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 20:43.