Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Infertilitet > Adopsjon
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-12-2006, 17:57   #61
Anikka
Seniormedlem

Anikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 2,856
Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Et skritt nærmere barnet vårt!

Så herlig, Micro!

En riktig god jul og et fantastisk nytt år med en tur til Kina ønsker jeg dere.
Gammel 22-12-2006, 20:55   #62
Migica
VIP-medlem

Migica sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Oppland
Meldinger: 5,025
Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.

Så flott at ventetiden snart er over! Leste igjennom tråden her nå og vil bare si at jeg unner deg dette av hele mitt hjerte!

God Jul og Godt Nytt År!!!

Gammel 13-03-2007, 13:10   #63
MICRO
Gjest

Meldinger: n/a

Hallo alle sammen.

Så nettopp at det var lenge siden jeg har skrevet her. Jeg er mest innom FUB, men jeg er ikke så aktiv der heller.

Vi har nå hatt papirene i Kina i snart 13 måneder. Når vi endelig får beskjed om at vi er blitt foreldre er ikke godt å si. . Det har tatt mye lenger tid enn det gubben og jeg hadde håpt og forventet.

Nå har folk med registreringsdato (LID) før 24.10.05 fått tildelt. De klarte bare 11 dager nå med tildeling på 1 måned. Så det går veldig tregt. Prøver å tenke positivt, men det er ikke alltid like lett. Vi koser oss sammen, men pga at gubben jobber ekstremt mye fortiden er han veldig sliten og det resulterer i at vi sitter mye hjemme. Men ikke misforstå jeg koser meg i selskap med han .

Denne uka her har vi besøk av min kusine og hennes kjæreste. Jeg merker det ekstra godt på kroppen min at jeg ikke får slappet sikkelig av når de er her i huset. Så da jeg kom hjem fra jobb i dag og så at bilen var borte ble jeg ganske så glad. Litt stygg, men når jeg er vant til at det bare er meg og gubben blir det litt vanskelig å måtte ta så mye hensyn.

Med min lille nevø går det veldig bra. Han elsker sin farfar (min pappa) og når farfar er der så kan vi andre nesten bare glemme å få holde han. Nå er han en ivrig gåer etter at han lærte seg hvordan gå er. Så han går og går og er stort sett veldig fornøyd. Storesøster passer på, men ho er nok litt sjalu også. Men det er vel slik søsken skal være.

Ja det var en liten oppdatering fra meg. Det har altså ikke skjedd noe av positiv betydning når det gjelder adopsjon. Men vi prøver å være tålmodige.

Hilsen fra Micro
  Svar med sitat
Gammel 13-03-2007, 13:21   #64
LeneV
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Romsdalen
Meldinger: 524
LeneV er som en uslipt juvél.LeneV er som en uslipt juvél.LeneV er som en uslipt juvél.LeneV er som en uslipt juvél.LeneV er som en uslipt juvél.LeneV er som en uslipt juvél.LeneV er som en uslipt juvél.LeneV er som en uslipt juvél.

Så godt å høre!

Håper dere snart får telefon og må bestille flybillett til Kina!!!

Fikk det vakreste + 7/2-11!

Mamma til ei nydelig jente -08.
LeneV er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-03-2007, 23:02   #65
snowkid
Gjest

uff, den ventetiden er lang. Godt at dere koser dere i ventetiden.

Håper det ikke er så lenge til dere får en telefon
  Svar med sitat
Gammel 14-03-2007, 14:05   #66
Migica
VIP-medlem

Migica sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Oppland
Meldinger: 5,025
Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.Migica har en strålende fremtid.

Håper ventetiden deres snart er over nå! Det burda da jammen være deres tur snart...
Gammel 14-03-2007, 20:55   #67
Teeny
Hjelpeadmin

Teeny sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 8,939
Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.

Så godt å høre fra deg igjen, MICRO! Tenkte jeg skulle sende deg en PM her om dagen, men så glemte jeg det like fort. Kjente på meg at det begynte å nærme seg tildeling, men ser jo nå at det kan ta sin tid. Håper i alle fall at dere snart får den beste telefonen i verden
Enda en hjemmesnekret
født aug '13
Ferdig.
Teeny er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-06-2007, 10:50   #68
MICRO
Gjest

Hei igjen. Bare innom med en liten oppdatering.
Det har ikke skjedd noe spennende på barne fronten. Jeg og gubben begynner nå å forberede oss på at vi ikke blir foreldre i år heller . Ventetiden i Kina bare øker, og da må en bare innstille seg på det værste.
Synes det er utrolig kjipt, men det er så utrolig lite en kan gjøre med det som skjer i Kina.

Vi har nå ferie og da konsentrer vi oss om det. Gubben og min svigerfar bygger ut verandaen, og jeg får min vilje og får dør ut fra kjøkkenet. Får også en platting som jeg kan ha tørkestativ på . Vi har også kjøpt større båt som vi forhåpentligvis kan hente i morgen. Der har vi plass til vårt lille vidunder som vi kan ha med neste sommer.

Jeg vil ønske dere alle sammen en riktig god sommer, og takk for hilsenene her inne. Det betyr mye.

Klem fra Micro
  Svar med sitat
Gammel 27-06-2007, 11:35   #69
Blondie
Gjest

God sommer til deg og dine også, Micro!
Jeg kan ikke sette meg inn i hvordan det må være å hele t iden få utsatt drømmen slik, men jeg tenker mye på dere!
Kos dere i båten.
  Svar med sitat
Gammel 27-06-2007, 12:24   #70
hege
Supermedlem

hege sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 1,172
hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.hege er fantastisk mot andre.

Hei Micro og takk for oppdatering!

Jeg håper i det lengste at det skal "løsne" litt i Kina om en liten stund, i mellomtiden må vi bare ta ferie, leve livene våre og prøve å ikke gå i frø over ryktene fra Kina. God sommer!

klem hege

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:13.