Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har mistet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-01-2015, 21:28   #1
LivsGnist
Veteranmedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Sted: Sørlandet
Meldinger: 4,660
LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.
Grunner til habituell abort

Fant ikke en bedre overskrift, selv om denne linken inneholder så mye mer. Jeg kom over den nå, for jeg leter(litt desperat) etter ting som kan forhindre en tidlig abort. Har jo hatt flere kjemiske på rad nå.

Her kom jeg ihvertfall over en siden som forklarer hva som kan være grunner for habituell abort og litt om hva man kanskje kan gjøre i de ulike tilfellene for å hjelpe på å forhindre det. Det er jo ikke alt man kan gjøre noe med. Men det kan være godt å føle at man gjør noe(og gjerne det man kan), så man ikke føler at alt ligger utenfor egen makt.

Jeg kjenner ihvertfall litt på det selv: "om det bare var noe jeg kunne gjøre"

Det er også andre linker inne på denne siden, til kosthold osv. Hvor det blandt annet står at man burde unngå vann på flaske! Jeg tenkte med meg selv at imsdalflasken helt sikkert er BPA fri, men det står jo ikke noe på den.. Sikkert fordi det er en selvfølge, men det gjorde meg jammen usikker likevel.
Her er linken.
http://natural-fertility-info.com/pr...ng-miscarriage

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:27.