Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet > Brukernes anbefalte linker
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-10-2005, 20:08   #61
naomi
Seniormedlem

naomi sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 2,616
naomi har et ubeskrivelig bra rykte.naomi har et ubeskrivelig bra rykte.naomi har et ubeskrivelig bra rykte.naomi har et ubeskrivelig bra rykte.naomi har et ubeskrivelig bra rykte.naomi har et ubeskrivelig bra rykte.naomi har et ubeskrivelig bra rykte.naomi har et ubeskrivelig bra rykte.naomi har et ubeskrivelig bra rykte.naomi har et ubeskrivelig bra rykte.naomi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Gutt eller jente?

Ja, altså- ifølge kalenderen så er mine 3 jenter , gutter...og neste gang skal jeg få en jente!!!! Da satser vi på gutten
Gammel 23-10-2005, 20:32   #62
-nick-
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av charlie_83
Til de som lurer, så er jeg gravid, helt sikker, bare testene som ikke er helt enig ennå
  Svar med sitat
Gammel 23-10-2005, 22:15   #63
Knøttet79
Gjest

Utfra denne linken vil jeg få en gutt hvis jeg har blitt gravid denne måneden. Har sjekket de kinesiske fødselskartene på både BIM og Babyverden og begge de sier jente.
Når alt kommer til alt er det vel tilfeldighetene som råder. Leste inne på SM om noen som tok plumbotest etter at de hadde blitt gravide. Dvs tisset i plumbo og så på fargen. Det skulle bli forskjellig farge ut i fra hvilket kjønn de ventet. Jeg husker selvfølgelig ikke hvilken farge som tilsa hva. Men ser det for meg, tenk å tisse i plumbo.......
  Svar med sitat
Gammel 23-10-2005, 22:50   #64
Arachnida
Seniormedlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 2,391
Arachnida er et navn alle kjenner.Arachnida er et navn alle kjenner.Arachnida er et navn alle kjenner.Arachnida er et navn alle kjenner.Arachnida er et navn alle kjenner.Arachnida er et navn alle kjenner.Arachnida er et navn alle kjenner.Arachnida er et navn alle kjenner.Arachnida er et navn alle kjenner.Arachnida er et navn alle kjenner.Arachnida er et navn alle kjenner.

Det står jeg skal få jente...
Jeg er skikkelig innstilt på å få gutt, jeg...

Prøver ikke lengre...tror jeg...

Arachnida er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-10-2005, 22:57   #65
gudinna1
Gjest

Det står jente, men jeg er "sikker" på at jeg får gutt(hvis jeg klarer å lage han da )!
  Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 13:25   #66
babyløs
Gjest

Jeg får jente hvis jeg klarer det før nyttår, ellers så blir det gutt.

Men jeg skulle tydelig vist vært en gutt jeg. Tror jeg må skjekke med sykehuset om jeg ble forbyttet ved fødsel.

Må nok være derfor jeg verken ligner på mamma eller pappa
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:34.