Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har mistet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-11-2012, 13:51   #1
månestråle
Seniormedlem

månestråle sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Midt på
Meldinger: 1,958
månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.
leiseg Nei!!

Jeg bare gråter og gråter... Nå blør jeg mye, og jeg er helt sikker på at dette har gått galt. Det er 5. gangen på 1,5 år at jeg har tidlig SA. Jeg er så lei meg, trodde ikke jeg var så lei meg faktisk, helt til en veldig god venninne ringte i dag. De har også hatt sine prøvelser, og har nå to flotte sma jenter, den eldste like gammel som vår eldste. Vi har delt mange drømmer sammen, den minste deres har nettopp lært seg å gå og jeg er fryktelig glad på deres vegne. Men jeg brøt fullstendig sammen i telefonen.

Jeg vet det er hormoner, jeg ER glad for henne vi har - fryktelig glad! Kanskje derfor jeg trodde at jeg ikke kunne bli så lei meg som jeg er nå. Men det er en miks. Jeg er så fryktelig redd for at vi ikke skal få det til igjen, og jeg er så fryktelig lei meg akkurat nå. Føler meg også litt alene om sorgen, mannen er et litt annet sted. Mye mer pragmatisk, og vet ikke helt hvordan han skal takle meg tror jeg. Nå er han ute og graver i hagen med vesla mens jeg er inne og "rydder" og uler og gråter.

Ville bare si noe her inne, det kjennes ut som om hele meg bare består av tårer og at hvis jeg slipper fossen ut så vil jeg forsvinne, i alle fall besvime.

Månestråleboka
Tilbakemeldinger
månestråle er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-11-2012, 14:26   #2
Javelin
Seniormedlem

Javelin sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,128
Javelin har en aura rundt seg.Javelin har en aura rundt seg.Javelin har en aura rundt seg.Javelin har en aura rundt seg.Javelin har en aura rundt seg.Javelin har en aura rundt seg.
Sv: Nei!!

Åh, så grusomt dette er. Tvers igjennom helt forferdelig for dere!

Har ingen ord som strekker til. Men vit at jeg tenker på deg.

Veien mot førstegullet: 5 IVF og 3 fryseforsøk: 1 kjemisk, 1 SA, 1 MA.
Frys nov 2012 fra 13.11
SG-bloggen
Javelin er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-11-2012, 15:33   #3
Tromsø
Medlem

Tromsø sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 391
Tromsø vil raskt nok bli berømt.Tromsø vil raskt nok bli berømt.Tromsø vil raskt nok bli berømt.Tromsø vil raskt nok bli berømt.

Å, Månestråle, nå føler jeg med deg. Så tungt det kan være noen ganger.

07.01.2013
Har også en blogg
Tromsø er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-11-2012, 15:36   #4
ninanoor
Supermedlem

ninanoor sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,257
ninanoor er en kommende stjerneninanoor er en kommende stjerne

Vil gjerne få gi deg en klem, ord blir fattige.. ta vare på hverandre.
ninanoor er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-11-2012, 16:31   #5
Fransiscka
VIP-medlem

Fransiscka sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Sted: troms
Meldinger: 6,858
Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.Fransiscka er bare skikkelig grei.

Dette var veldig trist å lese Stor klem og masse varme tanker til deg.
Fransiscka er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-11-2012, 16:37   #6
Eleanor
Medlem

Medlem siden: Jun 2009
Sted: Vestlandet
Meldinger: 168
Eleanor er på vei til noe stort.

Superklem herfra.

Ta vare på hverandre, nyt jenta di. Sørg det du trenger å sørge. Og når du føler deg klar for deg karrer du til deg (på den ene eller den andre måten) en gyn som følger deg opp fremover. Det er ikke greit å miste så mange ganger. Nå håper jeg du blir tatt ordentlig godt vare på fremover og at noen profesjonelle tar "ansvar".
Eleanor er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-11-2012, 17:33   #7
håpefullhøne
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2011
Meldinger: 2,056
håpefullhøne er en kommende stjernehåpefullhøne er en kommende stjernehåpefullhøne er en kommende stjerne

Jeg kjenner jeg får vondt i hjertet mitt når jeg leser det du skriver, og jeg føler smerten du kjenner. Får bare lyst til å gråte sammen med deg. Det er urettferdig at det er slik. Helt ubeskrivelig urettferdig.

Sender masse varme tanker og klemmer! <3

1.IVF - mai 2012,uke 21. positiv test,men MA i uke 8 oppdaget i uke 10.
2.IVF - november 2012. Høstet kun 2 egg, og kun det ene GULLegget overlevde til innsetting. test 18.11 og 10/7 kom min lille hjertestein til verden
håpefullhøne er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-11-2012, 18:48   #8
månestråle
Seniormedlem

månestråle sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Midt på
Meldinger: 1,958
månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.månestråle har mye å være stolt av.

Kjære dere, jeg strigråter av å lese kommentarene deres.. Regner med jeg er full av hormoner, men det føles ikke greit i det hele tatt å bare sette inn egg gang etter gang å få høre at alt ser perfekt ut og så bare mistei uke 4-5-6-7. vet det er tidlig men allikevel. Jeg skal si det til St. Olavs på mandag at jeg gjerne vil at de gjør noe. Hva vet jo ikke jeg. Det er det som gjør meg så redd, at ikke de kan tenke ut noe smart... Tenkte på å oppsøke en annen gyn også, bare for å snakke med en annen person.

Dette går over så lang tid også at vi lider under det alle tre her hjemme. Jeg gråter og de andre ser på video. Sånn har dagen i dag vært f.eks.

Takk igjen. Og hvis noen orker å si hva dere selv har bedt om eller gjort eller ville bedt om/gjort så er jeg takknemlig for alle kommentarer.

Månestråleboka
Tilbakemeldinger
månestråle er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-11-2012, 19:09   #9
Silje78
Supermedlem

Silje78 sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Meldinger: 1,160
Silje78 er en kommende stjerneSilje78 er en kommende stjerneSilje78 er en kommende stjerne

Å kjære deg månestråle
Så trist å lese.. har desverre ingen ord som kan trøste.. vil bare gi en
jeg håper du har lysere tider i vente og at dere lykkes til slutt og helst snart..
Hormoner er ikke å tulle med!! Men hormoner eller ikke så er det ikke lett det du går igjennom..
føler med deg...

1999 2014
?
Silje78 er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-11-2012, 20:23   #10
Firkløver
Gjest

Meldinger: n/a

Ikke nå igjen!! Dette er bare fryktelig!

St Olavs BØR ha en plan nå, de kan ikke mene dere bare skal prøve videre uten grundig sjekk, på høy tid asså
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 22:08.