Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet > Brukernes anbefalte linker
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-02-2005, 14:30   #141
Sita
Veteranmedlem

Sita sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: I et hus
Meldinger: 4,588
Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bøker om svangerskap/baby

Jeg fikk forresten bøkene mine i går. Hentelappen kom på fredag da. (Lovlig seint syns jeg, så neste gang blir det Norli!) De bøkene jeg kjøpte - Aschehougs store bok om barnet og Aschehougs store bok om svangerskapet var jo kjempefine. Likte de spesielt godt da de er skrevet og tilrettelagt for norske forhold. (og blir ikke særlig babysjuk av å titte i de heller neih! )
Gammel 08-03-2005, 16:26   #142
Vekt74
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Bøker til Pappa.

Har hørt at "Pappaboken" av Lars-Ludvig Røed skal være veldig morsom!
  Svar med sitat
Gammel 14-03-2005, 17:38   #143
Tidl. bruker
Gjest

Nå er boka her!

Fant denne linken inne på ufb sitt forum. Mange her som har mast på at Elinblu skal gi ut dagboken sin - i mellomtiden får vi lese denne
  Svar med sitat
Gammel 14-03-2005, 17:50   #144
Lykkeliten
Gjest

Sv: Nå er boka her!

Den hadde vært artig å lese.

Vel..sikkert ikke "artig" i ordets rette fortand da, men interessant.
Vi hadde nok kjent oss igjen i mye der.
Tenker jeg kommer til å kjøpe den jeg.
  Svar med sitat
Gammel 14-03-2005, 18:12   #145
Jumpy
Supermedlem

Jumpy sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,083
Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.

Jeg har lest ett utdrag av boka, og må si at den virker noe platt i språk og innhold. (sett i sammenheng om at det er en bok, liksom) Litt "fortell om da du var på blåbærtur" i 6 klasse stil.
Jeg synes alle sliterdagbøkene her inne er bedre!
Venter på Bluvennens bok, jeg ..

Her er er forresten utdraget!
http://www.lekegrinda.com/Barnloshet.shtml

Jumpy er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-03-2005, 18:18   #146
Tidl. bruker
Gjest

Kikket litt rundt på linken, virker som om det er et "forlag" for de som ikke får gitt ut på de store forlagene. Altså at de slipper knallhard kritikk av språk, setninger og innhold. Sparer på linken, så skal jeg se etter hvert om det blir noen handel

Oki, da har jeg lest utdraget, og tror jeg sparer meg de kronene. Til og med min dagbok er mer spennende

Sist endret av Tidl. bruker; 14-03-2005 kl 18:24. Begrunnelse: Har lest linken til Jumpy...
  Svar med sitat
Gammel 14-03-2005, 18:20   #147
Jumpy
Supermedlem

Jumpy sin avatar

Meldinger: 1,083
Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.Jumpy er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Beata
Kikket litt rundt på linken, virker som om det er et "forlag" for de som ikke får gitt ut på de store forlagene. Altså at de slipper knallhard kritikk av språk, setninger og innhold. Sparer på linken, så skal jeg se etter hvert om det blir noen handel
Jepp, det er ett "gi ut din egen bok" forlag ...

Jumpy er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-03-2005, 18:28   #148
Elinblu
VIP-medlem

Elinblu sin avatar

Meldinger: 7,501
Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Beata
Kikket litt rundt på linken, virker som om det er et "forlag" for de som ikke får gitt ut på de store forlagene. Altså at de slipper knallhard kritikk av språk, setninger og innhold.
Ikke bare slipper de det - det finnes ikke. Kolofon blir omtrent som et trykkeri der alle som ønsker, kan få gitt ut sine egne bøker.

Elinblu er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-03-2005, 18:33   #149
Lykkeliten
Gjest

Jeg synes det er litt sjarmerende med en bok skrevet av "en som oss" jeg.
  Svar med sitat
Gammel 14-03-2005, 18:38   #150
Elinblu
VIP-medlem

Elinblu sin avatar

Meldinger: 7,501
Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Maia
Jeg synes det er litt sjarmerende med en bok skrevet av "en som oss" jeg.
Absolutt! Jeg har ikke sett på boka ennå, uttaler meg foreløpig bare om forlaget.

Elinblu er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:56.