Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet > Brukernes anbefalte linker
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-03-2005, 18:48   #151
Lykkeliten
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Nå er boka her!

Sitat:
Opprinnelig postet av Elinblu
Absolutt! Jeg har ikke sett på boka ennå, uttaler meg foreløpig bare om forlaget.
Det må da koste en formue å publisere sin egen bok?!
Hvordan i all verden har noen råd til det?
Kanskje hun har fått noen legater eller tilskudd fra ymse steder?

Ser forresten at hun er redaktør i Ønskebarn-FUB.

Sist endret av Lykkeliten; 14-03-2005 kl 18:51.
  Svar med sitat
Gammel 14-03-2005, 19:41   #152
Elinblu
VIP-medlem

Elinblu sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 7,501
Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Maia
Det må da koste en formue å publisere sin egen bok?!
Hvordan i all verden har noen råd til det?
Kanskje hun har fått noen legater eller tilskudd fra ymse steder?
Kan godt hende hun har fått noe tilskudd, ja.

Her er prislisten til Kolofon hvis det skulle være aktuelt for noen! Det er ikke billig, nei. Dyrere enn IVF-forsøk også.

Elinblu er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-03-2005, 20:13   #153
Lykkeliten
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Elinblu
Kan godt hende hun har fått noe tilskudd, ja.

Her er prislisten til Kolofon hvis det skulle være aktuelt for noen! Det er ikke billig, nei. Dyrere enn IVF-forsøk også.
Hjelpe meg..

Jaja.. det er nok noe hun har åndet for dette og ikke regner med å tjene særlig på.
En veldig fin tanke.

Når kommer boken din da Elinblu?
  Svar med sitat
Gammel 14-03-2005, 21:09   #154
Kims
Hjelpeadmin

Kims sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trøndelag
Meldinger: 5,514
Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Nå snart??

Etter 4,5 år lyktes vi!
1. ICSI: avbrutt. 2. ICSI: tidlig SA 5+4. 1. FER: avbrutt. 3. ICSI: +

Søskenforsøk: 1. FER april 2013: +

Den store overraskelsen:
Hjemmelaget spire endte med SA 6+1 i juli 2016.
Rett fra SA til ny positiv test, men det var en ex.u. som 6+0 endte med hasteoperasjon.
+ februar 2017.
Kims er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-03-2005, 21:10   #155
Elinblu
VIP-medlem

Elinblu sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 7,501
Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Øh, det ligger nok et stykke fram i tid - hvis noen overhodet vil gi den ut.

Jeg har imidlertid lurt på å trykke opp noen eksemplarer (ved hjelp av skriveren på jobben og innbindling fra Allkopi eller noe liknende) og distribuere til mine nærmeste venner. Det er jaggu på tide at enkelte får litt innsyn i hvordan det er å være UFB-er. Da gjenstår det bare å se om jeg tør... Jeg har allerede funnet en tittel, tilpasset hele smørja til Word og laget en foreløpig forside.

Elinblu er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-03-2005, 21:27   #156
Villevilde
Seniormedlem

Villevilde sin avatar

Sted: Trondheim
Meldinger: 2,805
Villevilde er fantastisk mot andre.Villevilde er fantastisk mot andre.Villevilde er fantastisk mot andre.Villevilde er fantastisk mot andre.Villevilde er fantastisk mot andre.Villevilde er fantastisk mot andre.Villevilde er fantastisk mot andre.Villevilde er fantastisk mot andre.Villevilde er fantastisk mot andre.Villevilde er fantastisk mot andre.Villevilde er fantastisk mot andre.

Tror nok du må trykke opp mer enn ett par kopier... Det står i hvertfall en hel gjeng her inne klare til å kjøpe den....
Gammel 14-03-2005, 21:28   #157
Nett'n
Gjest

;) Sv: Nå er boka her!

Vi liker det du skriver Elinblu, keep up! Det er så godt å kjenne seg igjen i ordene dine.
  Svar med sitat
Gammel 15-03-2005, 02:18   #158
Teeny
Hjelpeadmin

Teeny sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 8,939
Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.

Syns hun der Christina virket som en søt og oppegående jente, jeg. Hva angår boken syns jeg den var grei da, men tror ikke den tilfredsstiller det kravet jeg stiller til en slik bok (les: det jeg ønsker å fortelle de nærmeste v.h.a. en slik bok). Da stiller jeg meg nok heller i køen for din bok, Bluen

Ellers syns jeg helt ærlig at du skulle ha kopiert opp noen ekstra eksempler. Om du har tenkt å gjøre dette, kan ikke du regne ut en sum du ønsker å ta for det, og kopiere opp litt flere eksempler? Vææær så grei??

Når jeg tenker meg om skulle jeg ønsket at slike bøker ble obligatoriske i grunnskolen, slik at man kunne blitt spart for mange korttenkte kommentarer
Enda en hjemmesnekret
født aug '13
Ferdig.
Teeny er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-03-2005, 09:40   #159
Tidl. bruker
Gjest

Sant det Teeny! Pensumlitteratur burde det være!
  Svar med sitat
Gammel 15-03-2005, 16:14   #160
Foxburr
Gjest

Etter å ha lest utdraget føler jeg for å sitere Terry Pratchett:

"Five exclamation marks, the sure sign of an insane mind."

At noe er skrevet i dagbokform trenger ikke å bety at det er dårlig (se bare på enkelte dagbøker her på SG!), men dette var språklig sett virkelig lavmål. Siden jeg er en person som hisser meg opp til de store høyder av dårlig språk, tror jeg det er lurt av meg å ligge unna denne boken
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:36.