Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet > Brukernes anbefalte linker
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-03-2004, 02:38   #51
Pepperkake
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Mine nurksider

Wow! Tusen takk Lapsi! Her var det mye rart!
I følge Madame Zaritska's spådommer, kommer jeg til å få en sønn. Så da er det bare å fortsette og . Det kommer også til å regne den dagen min sønn blir født, så vet dere dèt!
  Svar med sitat
Gammel 16-03-2004, 08:30   #52
Fjellrypa
Gjest

After a labor lasting approximately 17 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 10 pounds, 14 ounces, and will be 18 inches long. This child will have hazel eyes and some very fine hair.

4932gram og 45,5 cm Det må da være en utrolig feit unge..........
  Svar med sitat
Gammel 16-03-2004, 10:14   #53
Løvemor
Gjest

Morro, morro!

"The day you deliver, outside will be blustery. Your baby will arrive in wee hours of the morning .

After a labor lasting approximately 19 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 11 pounds, 12 ounces, and will be 20 inches long. This child will have light blue eyes and dark hair.

But there is more. I sense that there are some ideas and emotions you cannot quite put a finger on. I suggest you read through a few of these pregnancy diaries to see how other expectant mothers have felt at this special time."

Hva er 11 pounds, 12 ounces og 20 inches?
  Svar med sitat
Gammel 16-03-2004, 16:39   #54
Fjellrypa
Gjest

HER kan du finne målomregner.

Så løvemor; din unge vil være 5330 gram og 51 cm......

Sist endret av Fjellrypa; 16-03-2004 kl 16:41.
  Svar med sitat
Gammel 16-03-2004, 17:07   #55
little my
Gjest

1.000 takk for linkene
Sitat:
Opprinnelig postet av Bounty
HER kan du finne målomregner. Så løvemor; din unge vil være 5330 gram og 51 cm......
Linken virker ikke!
Forsøkte å finne frem til de virituelle bildene vi hadde i en tråd for en tid tilbake, men finner den ikke igjen. Vet at det stod en omregningskalkulator på den siden. Noen som kan hjelpe?

Sist endret av little my; 16-03-2004 kl 17:17.
  Svar med sitat
Gammel 16-03-2004, 21:46   #56
Fjellrypa
Gjest

Sorry

Denne da: http://www.buggeolsen.no/kalkulator/vekt.htm
  Svar med sitat
Gammel 16-03-2004, 22:10   #57
Rewards
Gjest

Ja, her var det mye artig!!

Brune øyne er i hvertfall mulig!!

Dette ble min spådom:

Madame Zaritska's reading

Madame Zaritska, our resident clairvoyant, wants to help you prepare for the arrival of your child. Here she does her best to predict certain aspects of your labor and birth experience.

What she senses for you
The day you deliver, outside will be hazy. Your baby will arrive in the morning.

After a labor lasting approximately 14 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 5 pounds, 12 ounces, and will be 18-1/2 inches long. This child will have dark brown eyes and be completely bald. But there is more. While I would love to visit with you more, I have other clients waiting. Why don't you visit the message boards and talk to other expectant mothers? I'm sure you will find you have much to share, and to learn.

Svar med sitat
Gammel 16-03-2004, 23:07   #58
Tidl. bruker
Gjest

The day you deliver, outside will be breezy. Your baby will arrive in the afternoon.

After a labor lasting approximately 5 hours, your child, a boy, will be born. Your baby will weigh about 9 pounds, 13 ounces, and will be 21 inches long. This child will have hazel eyes and dark hair.
---
En laaaaaaang baby!!!
  Svar med sitat
Gammel 16-04-2004, 21:37   #59
Aurora E
Supermedlem

Aurora E sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 696
Aurora E er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Et barn blir til!

Denne linken står et annet sted her inne også, så jeg har sett på den. ET mirakel ja, fantastisk!
Aurora E er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-04-2004, 21:33   #60
Alibaba
Gjest

Har dere linker til gode sider om baby og graviditet?

Hei

Jeg har mistet alle linkene jeg hadde til forskjellige sider om graviditet, bilder av gravide mager og babyer...

Har dere noen linker å dele med meg?

Både om graviditet, babyer og sider med bilde av magen fra uke til uke hvordan den vokser. Altså, alt om graviditet osv!
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:52.