Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Klubber > Problemer > Kroniske sykdommer
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-09-2010, 15:58   #11
trulte_84
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Fibromyalg

Sitat:
Opprinnelig postet av mlundg Vis post
Han trenger vel ikke nødvendigvis å bli undersøkt til å begynne med heller. Han må bare lese noen veldig koselige blader på et rom og så levere sitt bidrag i en liten kopp De kan også telle over antallet hvis man må gjøre det hjemme, men da kan de ikke se noe om kvaliteten på spermiene, siden det da ikke er liv i dem lenger. Min man har også vært hos Dr. Purvis, men hvis din man er litt skeptisk til undersøkelse så er jeg ikke så sikker på at han bør starte der. Der tar de nemlig rektal UL på første undersøkelse. Kanskje kan høre med dem om det går an å bare levere inn en sædprøve til å begynne med?
ÆÆæ trur ikke min kjære skal bli "lurt" til rektal UL på første undersøkelse nei men kansje få han til å levere et bidrag hjemme-fra.....vi får se...finne de rette trådnene og dra litt i de
  Svar med sitat
Gammel 24-09-2010, 16:53   #12
Beathe
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
Sted: Sotra
Meldinger: 109
Beathe er en ukjent størrelse akkurat nå.

Har selv fibromyalgi og tror ikke det har noen sammenheng med at dere ikke blir gravide.Jeg har hatt fibromylagi i endel år og jeg var nettopp gravid, men hadde en sa.
Håper du får overtalt mannen til en utredning, alltid greit å vite om det er et problem evt hva, lykke til
Beathe er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-09-2010, 16:57   #13
trulte_84
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Beathe Vis post
Har selv fibromyalgi og tror ikke det har noen sammenheng med at dere ikke blir gravide.Jeg har hatt fibromylagi i endel år og jeg var nettopp gravid, men hadde en sa.
Håper du får overtalt mannen til en utredning, alltid greit å vite om det er et problem evt hva, lykke til
Godt å høre at det er fler som trur at det ikke er fibroen som klusser det til for oss! Har bestillt en sånn hjemme-test til mannen nå...er jo ikke sikkert at den virker, men kan kansje gi oss en pekepinn
  Svar med sitat
Gammel 25-09-2010, 02:00   #14
silkepels
Gjest

Måtte bare logge meg inn her og svare igjen

Min mann tok også en sånn hjemmetest (før han var hos Purvis), og kom glisende ut etterpå med et "hva var det jeg sa"-blikk.

Men disse testene tester bare kvantitet, ikke kvalitet. Spiller jo liten rolle om man har mange, så lenge de ikke fungerer.
Bare sånn at du er klar over det.

Lykke til med overtalelsen
  Svar med sitat
Gammel 25-09-2010, 10:31   #15
trulte_84
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av silkepels Vis post
Måtte bare logge meg inn her og svare igjen

Min mann tok også en sånn hjemmetest (før han var hos Purvis), og kom glisende ut etterpå med et "hva var det jeg sa"-blikk.

Men disse testene tester bare kvantitet, ikke kvalitet. Spiller jo liten rolle om man har mange, så lenge de ikke fungerer.
Bare sånn at du er klar over det.

Lykke til med overtalelsen
ok det er greit
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:52.