Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Generelle tips
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-11-2011, 15:58   #1
Bente
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2011
Sted: USA
Meldinger: 11
Bente er en ukjent størrelse akkurat nå.
Slik fikk jeg bedre eggkvalitet

Her kommer vår solskinns historie ...

Mannen min og jeg har prøvd å bli gravide i snart 4 år og endelig har vi lykkes. Det er ubeskrivelig å bli gravid mot alle odds. Vi har vært igjennom 4 prøverør på 2 forskjellige klinikker. Den første klinikken anbefalte oss å adoptere etter mislykket prøverør, men vi ga aldri opp. Utfordringen min har vært dårlig eggkvalitet. Det finnes ingen diagnose eller behandlingsform i skolemedisinen. Etter egen grundig research har vi prøvd med vitaminer og mineraler, akupunktur og organisk mat uten noen resultater.

TankeFeltTerapi - TFT Voice har hjulpet mange mennesker med forskjellige problemer. De har hjulpet oss med flere problemer de siste årene. Jeg spiste ikke mais og laks på mange mange år etter at jeg hadde overspist på dette over en tidsperiode. Jeg fikk TFT Voice behandling for dette og nå synes jeg det smaker kjempegodt. Vi har også lært oss hvordan vi kan behandle migrene og stressmage på egenhånd. Fungerer alltid. Vi var motiverte av alle suksess historiene samt egne erfaringer med TFT Voice. Derfor valgte vi å prøve TFT Voice for manglende eggproduksjon og dårlig eggkvalitet.

Vi prøvde å bli gravide på egenhånd i ett år før vi søkte hjelp. Vi fikk beskjed om at eggstokkene mine var tette og ble tilbudt prøverør. Vi satte igang med det første prøverøret med resultat i 11 egg som ble tatt ut, men ingen overlevde i labratoriet. Legen på den første klinikken anbefalte oss å adoptere for hun mente jeg hadde for dårlig eggkvalitet til å bli gravid. Vi ønsket å få egne biologiske barn hvis det var mulig så vi oppsøkte en av de beste klinikkene i USA. Prøverør 2 endte i ingen egg etter prøverør, men vi prøvde igjen og på det 3. prøverør forsøket hadde jeg 4 egg, men eggene var små og utviklet seg ikke. Legen på denne klinikken ga oss lav sannsynlighet, men vi ville prøve en siste gang. Før det siste og 4 prøverøret så begynte vi med TFT Voice behandling. De behandlet meg for bedre eggkvalitet og for å få flere gode egg. Igjennom hele prøverøret så behandlet de også på bivirkninger rundt prøverør medisinene. De tok vekk ubehag, stress, svimmelhet og slapphet fra kroppen. Alle som har vært igjennom prøverør vet hva jeg snakker om.

Resulatet på det 4. prøverøret var hele 14 egg og av disse fikk vi frøset ned 4 egg som var befruktet og perfekte. Det var som en drøm som gikk i oppfyllelse. Nå er vi gravide i 27. uke og vi har det fantastisk. Endelig skal vi få stifte familien vi har lenget så lenge etter.

Å få behandling på TFT-Voice telefonen har fungert særdeles godt. De har analysert problemet over telefonen og fortalt oss rekkefølgen av TFT-punktene vi skal bruke for å få en effektiv behandligen. Det har vært helt avgjørende for oss at vi har kunnet gjøre denne behandlingen over telefonen uten å måtte oppsøke en klinikk.

Vi vil helt klart anbefale TFT-Voice til andre. Det finnes pr i dag ingen behandligsform i skolemedisinen for dårlig eller manglende eggproduksjon. Det finnes ingen bivirkinger av TFT behandlingen derfor er det ingen risiko å ta. Jeg vet at det er mange som sliter med å bli gravide pga dårlig eggkvalitet. Vi hadde aldri klart å bli gravide uten hjelp fra TFT Voice.

Jeg håper dette kan hjelpe andre i samme situasjon...

Sist endret av Bente; 08-11-2011 kl 17:36.
Bente er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-11-2011, 17:42   #2
Huttetua
Medlem

Medlem siden: May 2011
Meldinger: 60
Huttetua er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Slik fikk jeg bedre eggkvalitet

Eller var det slik at der FJERDE forsøket ville blitt positiv uansett....? Slik som med mange andre par?

Vel, hvis det var så enkelt, så kunne vi bote mange sykdommer gitt. Ring en telefon, bli gravid! Halleluja!

Huttetua er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-11-2011, 00:57   #3
Bente
Juniormedlem

he he… Hadde bare livet vært så enkelt…
Det er ikke så vanskelig å bli gravid med prøverør hvis du ikke har noen "problemer". Alle som har vært igjennom prøverør vet hvor vanskelig det er med alle testene og medisinene vi må ta.
Det hadde vært enkelt hvis legene bare hadde en protokoll vi kunne følge. Jeg er evig takknemlig for at de har flere

DU kan ikke bli gravid uten egg!!!! Hvis eggstokkene ikke produserer egg så hjelper det ikke å ta full dose med hormoner heller. Du blir bare overstimmulert og syk av alle medisinene du tar. Jeg har prøvd det…. Ikke å anbefale.

Jeg prøvde å finne suksess rate for Norge, men det var ikke så enkelt. Suksess raten for USA ser slik ut

30 to 35% for women under age 35
25% for women ages 35 to 37
15 to 20% for women ages 38 to 40
6 to 10% for women ages over 40

De beste klinikkene for prøverør ligger i USA.

Det er ikke uten grunn at det offentlige betaler for 3 prøverør forsøk. Det er fordi det er veldig vanskelig å bli gravid selv med prøverør. Veldig mange sliter med at egget ikke vil feste seg. Jeg har hatt problemer med å produsere egg. Alle har forskjellige "problemer" så det er derfor de beste klinikkene i verden forsker på prøverør.

Jeg er selv snart 39 år og sjansene for å bli gravid med prøverør faller dramatisk etter at jeg blir 40.

Når det gjelder TFT Voice så kan dette sammenlignes med acupuncture uten nåler. Jeg har fått behandling hver uke (noen ganger daglig) i HELE 5 måneder.

Så det er ikke så enkelt at en bare kan ta en telefon så er en gravid...
Hadde bare livet vært så enkelt...
Gammel 11-11-2011, 08:50   #4
Miss87
Medlem

Miss87 sin avatar

Medlem siden: May 2011
Sted: Rogaland
Meldinger: 114
Miss87 er en ukjent størrelse akkurat nå.

Hva går TFT Voice ut på da? Fikk du den behandlingen i Norge eller var det i USA?
Første ICSI på Hausken --> aug 14

Miss87 er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-11-2011, 23:31   #5
Mimo
Supermedlem

Mimo sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: i byen
Meldinger: 849
Mimo vil raskt nok bli berømt.Mimo vil raskt nok bli berømt.Mimo vil raskt nok bli berømt.Mimo vil raskt nok bli berømt.Mimo vil raskt nok bli berømt.

Så fantastik at du ble gravid mot alle odds. Det er så deilig å høre om suksesshistoriene.

Jeg ble litt spent på historien din, "ga" du opp ditt norske liv for å flytte til USA for å øke sjangsene for å bli gravid?
Kjenner at jeg blir imponert over de som skaper slike muligheter for seg selv.

Jeg tror på at det finnes mer mellom himmel og jord en vi klarer å se. Og jeg vet at det er myyye mer enn skolemedisin som fungerer for diverse plager.

Er dette en kostbar behanling?
Vet du om noen som har lignende resultater / erfaring i Norge?
Og hva er forskjellen mellom akupunktur og TFT voice?
Du sier du bruker noen bånd - er dette noe man kjøper - er det samme bånd hver gang, eller sies det forskjellige ting?

Ble mange spørsmål, men jeg er nygjerrig av natur
3 IVF/ICSI-D - juni/oktober/desember 2012

4 ICSI - D (6 ICSI totalt) april 2013:
født desember 2013
Mimo er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-11-2011, 23:58   #6
Silje78
Supermedlem

Silje78 sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Meldinger: 1,160
Silje78 er en kommende stjerneSilje78 er en kommende stjerneSilje78 er en kommende stjerne

Fantastisk historie!!! Jeg prøver også å bli gravid uten legemidler (en så lenge) akupunktur og homeopati.

Jeg har stor tro på at naturen kan ordne opp selv om vi hjelper kroppen på vei med å skape balanse. TFT har jeg også littegrann kjennskap til, forstår det slik at det er en del i norge som driver med dette?

Ja, det er nok mye mellom himmel og jord som vi ikke kjenner til. Kroppen og mennesket er fantastisk. Men så tar ofte naturens vei lenger tid..da det ikke bare presser frem en reaksjon fra kroppen. behandler symptomer istedenfor å finne selve årsaken til hvor ubalansen sitter.

Hærlig å høre historien din og takk for at du delte..

Det er nå også sånn tror jeg at ikke alt passer for alle, og det er ikke altid lett å finne frem i alt hva som passer for en selv og hva som er mest effektivt for den ubalansen man har.

Dette er bare mine tanker og meninger kjapt skrevet før leggetid.

alle jenter

1999 2014
?
Silje78 er logget av   Svar med sitat
Gammel 12-11-2011, 00:29   #7
Bella27
Gjest

Meldinger: n/a

Fortell mer om det Lilla TFT
  Svar med sitat
Gammel 12-11-2011, 10:33   #8
Silje78
Supermedlem

Silje78 sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Meldinger: 1,160
Silje78 er en kommende stjerneSilje78 er en kommende stjerneSilje78 er en kommende stjerne

Kan ikke så mye, men kjenner litt til det

Her er en link : http://tftskolen.no/Details.asp?aid=1

og en til : http://www.tftstavanger.no/hva_er_tft%20ny.htm

og en siste : http://www.tftstavanger.no/hva_er_tft%20ny.htm

1999 2014
?
Silje78 er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-11-2011, 08:42   #9
Bente
Juniormedlem

På TFT bruker du fingrene å tapper/dunker på forskjellige punkter på kroppen.
Jeg fikk behandling i fra Norge, over telefon.
Dere kan lese mer her http://www.tftakademiet.no

Det er en stor forskjell mellom vanlig TFT og TFT Voice. På vanlig TFT så dunker en på tilfeldige punkter på kroppen, mens på TFT Voice så finner de de riktige punktene og behandler dette slik at du få en mye bedre og effektiv behandling. Det er ikke ubehagelig i det hele tatt...
Gammel 13-11-2011, 09:17   #10
Bente
Juniormedlem

Hei Mimo

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Det finnes mer mellom himmel og jord...

Mammen min fikk tilbud om jobb i USA og måneden før hadde vi hatt den store samtalen at vi ønsket oss barn og begynte for alvor å legge alt til rett for å lykkes.
Når vi ikke ble gravid så skylde vi på stress, feil timing osv. Etter ett år gikk vi til spesialist i USA og fikk påvist tette eggstokker og etter 1. IVF så var eggkvaliteten min så dårlig så IVF legen anbefalte oss å adoptere. Vi ga heldigvis ikke opp! Etter å ha byttet klinikk så gikk vi igjennom 2 nye IVF uten at jeg fikk et eneste egg vi kunne sette inn. Det var da vi begynte med TFT Voice (over telefon i fra USA til Norge) 4. IVF 14 egg og nå gravid med en liten prinsesse
Vi vet i dag at vi hadde aldri blitt gravid i Norge for i USA har de andre protokoller.
Vi har bodd i USA i 3,5 år nå. Jeg tror det var en mening med at vi skulle flytte hit.....

Du kan lese mer om TFT Voice her http://www.tftakademiet.no/index.php

Du kan ikke prise det å bli gravid. Ikke dyrt. Ta kontakt for priser.

De har nettopp begynt å behandle prøvende. Det de hjalp meg med var først og fremst å få flere og bedre egg. I tillegg tok de bort ubehaget ved alle sprøytene og pillene. Stresset i kroppen forsvant. Alle som har vært igjennom IVF vet hva jeg snakker om.

Akupunktur bruker du nåler på forskjellig punkter.
TFT voice er i all enkelhet at kroppen vår avslører hvor ”skoen trykker” gjennom musklenes evne til å reagere, slik at riktig punkt kan behandles (bankes eller tappes på) i riktig rekkefølge. En annen stor fordel med denne måten å behandle et problem på, er at du som klient kan få den aller beste hjelpen de kan tilby der du er og ikke minst når du trenger det: Ikke lenger bundet av geografiske avstander og hjelp kan som regel tilbys mye raskere enn ved vanlig timebestilling. Behandlingen utfører du selv på den mest optimale måten ved hjelp av stemmeanalysen over telefon, faste prosedyrer og oss som en guide gjennom hele prosessen. Du kan lese mer her http://www.tftakademiet.no/behandlin...echnology.html Info over er hentet i fra nettsiden

Jeg skjønner ikke hva du mener med bånd?

Det er godt du er nygjerrig av natur....

Sist endret av Bente; 13-11-2011 kl 11:42.
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:38.