Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Syklusen > Menstruasjon
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-10-2007, 19:52   #1
lille blomst
Gjest

Meldinger: n/a
Er det noen som kan gi meg gode råd???

Meg og min forlovede har siden aug/sept gått virkelig inn for få en liten solstråle. (sluttet på pillen i april , 07) Jeg har problemer med å få kontroll over min egen syklus. Sist måned tror jeg at jeg brukte rundt 25 eggløsnings tester (opptil tre tester om dagen) . Det var en dag jeg fikk to ganske sterke streker ( leste att resultatstrek skulle være sterkere enn strek for vellykket test) Sist gang tok det to måneder før jeg fikk mens... og det ser ut for at deg gjør det samme denne gangen... hjelper det å ta temp hvis en har forskjellig syklus hver måned<? Blir koko etter jakten på eggløsningen hvis det skal fortsette slik.. Håper virkelig noen kan gi meg noen tips.
  Svar med sitat
Gammel 21-10-2007, 19:54   #2
Millema
Gjest

Sv: Er det noen som kan gi meg gode råd???

Jeg har ikke noen kontroll over syklusen min, men føler det hjelper nå etter å ha satt tempingen i et skikkelig system. Bli med oss i tempeklubben da vel. Mange kloke damer og mye å lære!!

PS; tips: bruk billigtester.... sparer endel penger når man trenger å teste mange ganger....
  Svar med sitat
Gammel 21-10-2007, 20:33   #3
lille blomst
Gjest

Takk for tilbud Ja kanskje jeg skal det Hvor melder jeg meg inn der? er helt ny her... er ikke så kjent enda Jeg har funnet ett temp skjema som jeg kan printe ut på en internett side.. er det ett slik dere bruker? takk for svar! Men hvis jeg forstår riktig så viser temp lavere etter eggløsning og da er det jo for sent liksom... er det da mening at en skal finne ut når den ca er til neste eggløsning? hi hi sikkert litt dumt spørsmål.. men men
  Svar med sitat
Gammel 21-10-2007, 20:45   #4
Millema
Gjest

Link til denne ukens tempetråd! Der kan du klikke på brukernes tempecharter som er laget i FF (http://www.fertilityfriend.com/)
Det er et program som lager digitale framstillinger av tempekurver, beregner EL mm! Moro!!!

For å bli med på oppdateringen for neste uke sender du en PM til FruS***

Håper du blir med!!
  Svar med sitat
Gammel 21-10-2007, 20:47   #5
Millema
Gjest

Forresten:
Sitat:
Opprinnelig postet av lille blomst
Men hvis jeg forstår riktig så viser temp lavere etter eggløsning og da er det jo for sent liksom... er det da mening at en skal finne ut når den ca er til neste eggløsning? hi hi sikkert litt dumt spørsmål.. men men
les på Pernilles hjemmeside. Masse bra info.
Og; tempen skal bli høyere etter El.
  Svar med sitat
Gammel 21-10-2007, 21:12   #6
lille blomst
Gjest

Oki da er jeg meldt meg inn på FF Håper jeg har gjort rett. men er usikker på hvor jeg legger inn temp. P.s håper ikke jeg maser
  Svar med sitat
Gammel 21-10-2007, 21:14   #7
Millema
Gjest

Ingen problem!! Bare spør: den som spør får svar

Du må registrere deg på FF - så er det bare å lagre tempene under chart.

En liten ordbok finner du her.
  Svar med sitat
Gammel 21-10-2007, 21:32   #8
lille blomst
Gjest

Oki der forstod jeg litt mere. takk takk. skal da legge inn min første temp i morgen tidlig. Men er det greit om jeg måler under tungen?
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:33.