Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Syklusen > Menstruasjon
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-10-2007, 21:17   #31
LilleMille
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: mensensmerter bare på den ene siden?

Sitat:
Opprinnelig postet av Madelen
Hehe. hadde det bare vært så "væl" drømte faktisk når jeg sovna nå i ettermiddag at jeg testa meg og den var svak positiv, drømmen var så virkelig, å når jeg våkna var jeg såååå skuffa
Den drømmen har jeg også hatt. Jeg tok en CB og den loddrette streken i + var veldig svak, men den var helt klart der. Drømmen var så virkelig. Men det har vel med alt vi leser her inne tror jeg. Kanskje vi skulle ta det som et tegn fra oven... Hehe.
  Svar med sitat
Gammel 30-10-2007, 06:04   #32
Madelen
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av LilleMille
Den drømmen har jeg også hatt. Jeg tok en CB og den loddrette streken i + var veldig svak, men den var helt klart der. Drømmen var så virkelig. Men det har vel med alt vi leser her inne tror jeg. Kanskje vi skulle ta det som et tegn fra oven... Hehe.
Hehe..har tenkt tanken mange ganger, men får meg liksom ikke til å melde meg helt ut.. men sånn apropospørsmål til dere som har svart meg hele tiden nå, uten at dette spørsmålet er i riktig "hylle". Er det 14 dager etter eggløsning man skal ha besøk av TR?
  Svar med sitat
Gammel 30-10-2007, 11:32   #33
LilleMille
Gjest

Ja ca.. Men det er ikke en bestemt dag man har EL. Hvis mens kommer på en mand Skal mens komme tilbake man om 4 uker. Og ca midt i mellom der er EL. Vet ikke om dette svarer på sp. ditt jeg..
  Svar med sitat
Gammel 30-10-2007, 14:37   #34
Madelen
Gjest

Jo takk det hjalp meg det Hadde tenkt så mye på det så jeg tenkte meg dum rett å slett:O
  Svar med sitat
Gammel 30-10-2007, 19:34   #35
Humlasurrer
Supermedlem

Humlasurrer sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Riksen ;)
Meldinger: 881
Humlasurrer vil raskt nok bli berømt.Humlasurrer vil raskt nok bli berømt.Humlasurrer vil raskt nok bli berømt.Humlasurrer vil raskt nok bli berømt.Humlasurrer vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Madelen
Jo takk det hjalp meg det Hadde tenkt så mye på det så jeg tenkte meg dum rett å slett:O
Du kan telle 14 dager fra neste mens lærte jeg meg nettopp. For man har visst EL nøykatig 14 dager før neste mens... leste jeg at en lege sa.

Ønsker alle sammen her inne LYKKE TIL!!!!!!
Humlasurrer er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-10-2007, 23:32   #36
ella!
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Humlasurrer
Du kan telle 14 dager fra neste mens lærte jeg meg nettopp. For man har visst EL nøykatig 14 dager før neste mens... leste jeg at en lege sa.
Vil bare korrigere litt. Det trenger ikke være helt nøyaktig 14 dager, men ca...
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:16.