Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om prøving > Fysiske og psykiske plager
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-01-2013, 21:02   #1
solstrålen85
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 246
solstrålen85 vil raskt nok bli berømt.solstrålen85 vil raskt nok bli berømt.solstrålen85 vil raskt nok bli berømt.
Mensmurringer en uke..

Hei.

Jeg hadde siste mens 20 desember, den varte bare 2-3 dager. Den siste uken har jeg hatt skikkelige mensmurringer, til tiden menssmerter. Lørdag fikk jeg knall positiv EL test (billigtester), søndag og i dag var den noe svakere. fra 1-4 januar var EL testene negative (CBdig)

Har jeg da hatt EL nå i helgen? Hva betyr de mensmurringene? de begynte allerede forrige helg. I tillegg er jeg ufattelig kvalm, men det er nok pga spysyka som startet fredag og sluttet lørdag. Har også hatt noe feber innimellom, så tempen er nok litt på bærtur.

Noen som aner? Vet ikke syklus da jeg sluttet på p-ring 18 desember..

blir helt , spesielt av disse mensmurringene..
Gammel 07-01-2013, 22:39   #2
LivsGnist
Veteranmedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Sted: Sørlandet
Meldinger: 4,660
LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.
Sv: Mensmurringer en uke..

Kan nok være en del kluss en stund nå siden du nettop sluttet på p-ring kan jo være at kroppen prøver å slippe egg. Du får nesten bare ta det som det kommer. Og du kan jo alltids ta en g-test om ikke så lenge kanskje du er en av de heldige som blir gravide med en gang.
Gammel 07-01-2013, 22:49   #3
solstrålen85
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 246
solstrålen85 vil raskt nok bli berømt.solstrålen85 vil raskt nok bli berømt.solstrålen85 vil raskt nok bli berømt.

to av mine er "oisann" barn som kom nesten før vi startet, så kan jo være det..

Vi får se Takk for svar!
Gammel 07-01-2013, 22:59   #4
LivsGnist
Veteranmedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Sted: Sørlandet
Meldinger: 4,660
LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.LivsGnist har en aura rundt seg.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:06.