Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om prøving > Fysiske og psykiske plager
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-06-2013, 21:43   #1
Ida
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 4
Ida er en ukjent størrelse akkurat nå.
Venting gjør meg sprø :S

Jammen lett å gjøre seg selv små gal, når man så innmari håper på en graviditet

Jeg er litt ny i den prøvinga, så har ikke helt kontroll på når jeg hadde EL, men vi var aktive prøver i mange dager rundt tiden der EL nok var

Nå har jeg gått i over en uke med masse tegn. Men så er jeg litt redd for at jeg finner tegn som passer inn i håpet om graviditet.

Tegnene jeg har: Opplåst mage, føler meg "sprengt", og litt mer luft. Bruker ikke å føle meg såå oppløåst i magen.
Hatt noen dager med litt vondt i hodet(og d har jeg sjeldent)
Spotting i et par dager
Litt økt matlyst og litt trøttere på dagen
Fikk plutselig masse kviser i ansiktet, har aldri hatt så mange på en gang.
Har plutselig fått større pupper og de er ømme. (jeg har ganske små pupper, og nå er de tydelig litt større og hardere. Og jeg har aldri før brukt å få ømme pupper rundt mens eller noe. Så dette syns jeg er mest merkelig.
Føler meg generelt varmere( fryser ganske lett)
Har hatt litt stikking i underlivet, men plages til vanlig med smerter både i underliv og rygg.

Tok en graviditetstest i morrest, men den viste negativ. Troooor jeg skal ha mens mot helgen, men har som sagt ikke helt kontroll på dette... Jeg tok en sånn billig test, burde jeg bruke CB i stedet? Syns dere det høres ut som det kan være håp for en graviditet? Skal jeg vente noen dager og ta en ny test? Blir litt gal av denne ventingen, på å få vite om jeg er gravid eller ikke
Ida er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-07-2013, 23:08   #2
Tinahåp
Supermedlem

Tinahåp sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,310
Tinahåp er på vei til noe stort.
Sv: Venting gjør meg sprø :S

Sitat:
Opprinnelig postet av Ida Vis post
Jammen lett å gjøre seg selv små gal, når man så innmari håper på en graviditet

Jeg er litt ny i den prøvinga, så har ikke helt kontroll på når jeg hadde EL, men vi var aktive prøver i mange dager rundt tiden der EL nok var

Nå har jeg gått i over en uke med masse tegn. Men så er jeg litt redd for at jeg finner tegn som passer inn i håpet om graviditet.

Tegnene jeg har: Opplåst mage, føler meg "sprengt", og litt mer luft. Bruker ikke å føle meg såå oppløåst i magen.
Hatt noen dager med litt vondt i hodet(og d har jeg sjeldent)
Spotting i et par dager
Litt økt matlyst og litt trøttere på dagen
Fikk plutselig masse kviser i ansiktet, har aldri hatt så mange på en gang.
Har plutselig fått større pupper og de er ømme. (jeg har ganske små pupper, og nå er de tydelig litt større og hardere. Og jeg har aldri før brukt å få ømme pupper rundt mens eller noe. Så dette syns jeg er mest merkelig.
Føler meg generelt varmere( fryser ganske lett)
Har hatt litt stikking i underlivet, men plages til vanlig med smerter både i underliv og rygg.

Tok en graviditetstest i morrest, men den viste negativ. Troooor jeg skal ha mens mot helgen, men har som sagt ikke helt kontroll på dette... Jeg tok en sånn billig test, burde jeg bruke CB i stedet? Syns dere det høres ut som det kan være håp for en graviditet? Skal jeg vente noen dager og ta en ny test? Blir litt gal av denne ventingen, på å få vite om jeg er gravid eller ikke
Ser det er lenge siden du skrev denne. Men jeg kjenner meg så igjen i det du skriver. Vi har heller ikke prøvd så lenge så er ganske nye i gamet her og. Er veldig vanskelig å ikke tenke på graviditet når det er det man ønsker seg så inderlig.
Lykke til fremover ihvertfall
Tinahåp er logget av   Svar med sitat
Gammel 31-10-2013, 18:58   #3
Toni86
Medlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Meldinger: 489
Toni86 er en ukjent størrelse akkurat nå.

Jeg syns du hørtes ganske så gravid ut! Første gang jeg var gravid fikk jeg negativ test da jeg var to dager etter mensen (testet på kvelden siden jeg egentlig trodde jeg ikke var gravid) Testet igjen 4 dager etterpå og da var den svakt positiv. Ta en ny test på lørdag (hvis du klarer å vente så lenge )!!

Er selv ganske ny på prøvingen. Den første graviditeten min endte i en MA, og da prøvde vi egentlig ikke, så denne måneden er første ordentlige prøvingen vår. Hadde eggløsning på mandag så vet jeg hvertfall må vente 6-7 dager til, er så spent klarer nesten ikke å vente!!
Toni86 er logget av   Svar med sitat
Gammel 31-10-2013, 19:02   #4
Toni86
Medlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Meldinger: 489
Toni86 er en ukjent størrelse akkurat nå.

Oj nå la jeg merke til at dette var en gammel tråd! :O Ida, hvis du leser dette, ble du gravid??
Toni86 er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 08:53.