Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Infertilitet > Utredning for infertilitet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-06-2013, 22:18   #1
Arj87
Juniormedlem

Arj87 sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 4
Arj87 er en ukjent størrelse akkurat nå.
Hvor lang ventetid på BP-svar, og symptomer på Lupus?

I begynnelsen av mai fikk jeg endelig min første time til infertilitetsutredning, etter 4 år med prøving (og mye tull med byråkrati å tull siden vi flyttet i mellomtiden)

På første time konstaterte gynekologen at jeg har PCOS, samt at de fant lettgradelige forandringer på celleprøven. Så da sank håpet mitt litt, men ikke så mye at jeg tenkte at det kunne være vanskelig å få barn for oss.

Nå venter jeg bare på alle blodprøvesvarene, men jeg kjenner at frykten for at jeg er syk snart kommer å tar meg. Jeg så tilfeldigvis litt på hvilke blodprøver jeg skulle ta når jeg satt å ventet på blodprøvetimen i forrige uke, å kom over denne med "Lupus Antikoagulant" som det også testes ved barnløshet. Å når jeg senere den dagen kom hjem å sjekket på nettet, har jeg 6 av 11 symptomer på Lupus - 4 av de 5 symptomene jeg ikke hadde, kan kun utredes ved blodprøver.

Jeg har tidligere vært på utredning for både Fibromyalgi og Sjøgrens Syndrom, da jeg har vært plaget med leddene mine så lenge jeg kan huske, samt at jeg i mange år har følt meg periodevis veldig dårlig med tanke på at jeg er trøtt og slapp, svimmel uten grunn, tørr i slimhinner, har stikking/prikking i huden, hovne lymfekjertler på halsen +++

Syns det er grusomt å vente på blodprøvesvarene - er det noen som vet ca hvor lang tid det tar? Tok de siste prøvene forrige fredag..

Og er det noen med Lupus her inne som kan gi meg litt info om hvor lang tid/hvordan det evt utredes?

Håper på raskt svar
Arj87 er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Øk sjansen for å lykkes med en Personlig Fruktbarhetscomputer (PFC)
Klikk her for mer info om Pearly, Ladycomp og Babycomp PFC.

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:36.