|
|
|
#1 |
|
Gjest
Meldinger: n/a
|
Har dere erfaring med denne kinesiske kalenderen
som visstnok skal si hvilket kjønn du får?? Her er den: http://www.bestbabyproducts.com/chart.html De sier den skal være 99% riktig... |
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2004
Meldinger: 1,960
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kinesisk kalender..
Har testet ut flere forskjellige kalendre, bare for moroskyld. Min mor fikk en gutt og en jente
, men i følge kalenderen skulle hun hatt to jenter. Kalenderen stemte da jeg var gravid i fjor, den sa gutt. Har vel egentlig ikke den store troen på dette og det vil jo uansett stemme i 50% av tilfellene, men morsomt er det likevel.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2003
Sted: med havutsikt
Meldinger: 2,565
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er en diskusjon om samme tema, og her er en annen!
Visstnok så er folk uenige om det stemmer eller ikke. Mest av alt så er det for moro vil jeg tro. Akkurat slik som å tre et hårstrå gjennom gifteringen og la det pendle over vristen....
|
|
|
|
#4 |
|
Gjest
|
Hmm
Så først på den nå.. Jenta mi da var jeg 17 når jeg ble gravid derfor kunne jeg ikke kjekke med hu.. Med gutten min så stemte det tror jeg (var 20 og det var i mai når jeg ble gravid) Og hvis jeg ble gravid denne mnd vil jeg ha jenta hmm det skal bli spennende.. |
|
|
|
#5 |
|
Gjest
|
Hei ....
På meg stemte det förste gangen, men andre gangen sa den kina-greia at det var 93% sjanse for at det var jente, og jammen så kom det en gutt.....
|
|
|
|
#6 |
|
Gjest
|
Den har stemt på mine to gutter og på bestevenninna sine tre jenter.
Skal visst får jente jeg hvis noe skjer i juli det tror jeg IKKE noe på, for de lager bare gutter i mannens familie !
|
|
|
|
#7 |
|
Gjest
|
Det stemte med datteren min, kjenner flere andre det stemte med.
Hvis jeg blir gravid nå i juli så blir det gutt og vis jeg blir gravid i august, september skal det bli jente. Jeg som ønsker meg mest en liten prinsesse. Ja, ja vi får se plutselig blir jeg ikke gravid noen av de månedene, men det er jo lov og håpe. |
|
|
|
#8 |
|
Gjest
|
Kalenderen min stemte ikke på meg. Den sa at jeg skulle få en gutt, men sist jeg sjekka, så var mitt barn en jente... Men vet om mange den har stemt med.
Den er jo litt underholdende da, engasjerende iallefall... Men tror på den like mye som jeg tror på min mor. Hennes filosofi er : "Langt inn å vente, da blir det jente. Fort inn og ut, da blir det gut" Noen som har tenkt over den? Sist endret av Gabi; 12-07-2004 kl 23:36. |
|