|
|
|
#1 |
|
Gjest
Meldinger: n/a
|
Billige Boxere - Julegaver!
Bare et lite tips:
Det er salg på Dressmann, halv pris på boxere (masse annet på salg også...) Kjøpte 6 boxere, og betalte bare 300 kroner. Stilige var de også! ![]() Ville bare tipse dere, er jo kjempelurt å gi i julegave til ![]() Jeg har tenkt å putte dem i adventskalenderen jeg ![]() Ja, jeg lager adventskalender til han...
|
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1,762
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billige Boxere - Julegaver!
Hadde bare ikke
vært så kresen på akkurat det, så...
|
|
|
|
#3 | |
|
Gjest
Meldinger: n/a
|
Sitat:
![]() min er ikke så motebevisst av seg, så det er jeg som kjøper det meste av klærne hans.. bortsett fra bukser da, for det er så vanskelig å få til å passe.. Da må han være med og prøve..En gang fant han en bukse han likte, og noen mnd senere, da han skulle ha ny bukse, kjøpte han AKKURAT lik, for at han skulle slippe å prøve den på!!
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1,762
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sitat:
Det er noe med disse mannfolka som ikke liker å gå i butikker... Det gjør ikke heller, spesielt er sko et stort problem. Han går heller i hullete, utslitte enn å kjøpe nye han ikke er 100% sikker på han vil ha. Og sko er vel omtrent den eneste tingen jeg ikke kan kjøpe til ham.Det med boksershortser er egentlig OK, men det betyr at han kun får én av gangen til jul eller bursdag... Og han vil ikke ha klær fra H & M, Dressmann, Cubus eller noe lignende. Men vi er egentlig enige om at stilen hans er fin, da, og jeg er ganske flink til å finne klær han liker, så da er gavene til ham veldig greie å finne.
|
|
|