Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Klubber > Behandling > IVF-behandlinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-03-2005, 21:16   #1
smutta
Gjest

Meldinger: n/a
ivf-trondheim

Heisann. Har i dag fått vite at vi blir henvist til ivf i Trondheim. Er kjempespent
Lurer på hvilke erfaringer andre har derfra. Ventetid? Ivaretakelse, o.sv. Håper dere skjønner. Er helt nytt for meg dette så nå blir jeg nok en ivrig besøker av denne flotte siden

Klemmer fra meg
  Svar med sitat
Gammel 01-03-2005, 21:22   #2
Lykkeliten
Gjest

Sv: ivf-trondheim

Vi hadde vårt 1. forsøk i Bergen men var så misfornøyd at vi spurte St. Olavs om de ville ta imot oss.

I og med at vi allerede hadde hatt ett forsøk, var det ikke noen ventetid for oss.
Til vanlig tror jeg ikke det går mer enn høyst 3 måneder før man kommer til.

De har vært kjempeflinke og jeg angrer ikke et sekund!
Det var først etter å ha tatt 2. forsøket der at vi skjønte at det var slik vi skulle behandles!
De er kjempesnill, flink å følge oss opp og viser medfølelse.
  Svar med sitat
Gammel 01-03-2005, 21:23   #3
Bobbo
Gjest

Kjempekoselige folk på St. Olavs. Og blandt de dyktigste i landet. Fra du har mottat brev om godkjennelse er det ingen ventetid.

Du vil nok finne mye nyttig info her på disse sidene, og anbefaler deg å lese litt og også bla tilbake til gamle tråder. Ellers er det bare å spørre oss.
  Svar med sitat
Gammel 01-03-2005, 21:27   #4
smutta
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Bobbo70
Kjempekoselige folk på St. Olavs. Og blandt de dyktigste i landet. Fra du har mottat brev om godkjennelse er det ingen ventetid.

Du vil nok finne mye nyttig info her på disse sidene, og anbefaler deg å lese litt og også bla tilbake til gamle tråder. Ellers er det bare å spørre oss.
Takk for svar. Men, du sier at fra vi har mottat brev om godkjennelse så er det ingen ventetid. Hvor lang tid kan det da ta fra vi blir henvist og til vi mottar dette brevet (den tiden sykehuset tar for å behandle søknaden). Min gynekolog sa også at han vil skrive i brevet at vi skulle prioriteres da sykehuset her har gjort en del "glipp" med oss......

Ellers så koser jeg meg her inne
  Svar med sitat
Gammel 01-03-2005, 21:38   #5
Bobbo
Gjest

Mener å huske det tok en mnd. Da fikk vi brev om diverse prøver vi skulle ta, noen skulle sendes Trondheim og andre Bergen. Fikk vel brev fra Trondheim med svar på de etter en mnd og da er det klart for de fleste å starte opp.

Så må vel kunne si at det går unna der oppe
  Svar med sitat
Gammel 01-03-2005, 21:43   #6
Tidl. bruker
Gjest

Da jeg fikk brevet om at vi fikk ivf-behandling hadde jeg akkurat startet ny syklus. I brevet stod det at jeg skulle ringe inn på neste mens. Og det var hele ventetiden... Altså ca tre uker av naturlige årsaker.

Har også bare gode ord om avdelingen, og gruer meg ikke til jeg skal tilbake!

Lykke til (og det er bare å spør ja, her inne lærer vi stadig noe nytt )
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Øk sjansen for å lykkes med en Personlig Fruktbarhetscomputer (PFC)
Klikk her for mer info om Pearly, Ladycomp og Babycomp PFC.

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:04.