Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Syklusen > Graviditetstegn/PMS
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-11-2007, 16:58   #1
bolledilla
Gjest

Meldinger: n/a
stikking i siden...

Jeg har IKM 13.11
I helgen har jeg flere ganger opplevd intens "stikking" forran, rett over skam-beinet, på høyre side... det varer bare i et minutt eller to og så gir det seg.. så kan det ta flere timer før det kommer igjen.

Noen som kjenner seg igjen... eller som vet hva det kan være??

Fortell gjerne om dine erfaringer!

Sist endret av bolledilla; 14-11-2007 kl 13:39.
  Svar med sitat
Gammel 11-11-2007, 17:42   #2
Tidl. bruker
Gjest

Sv: stikking i siden...

Festesmerter, vokse- og strekkesmerter eller eggløsning er mine forslag etter hva jeg har erfart.
  Svar med sitat
Gammel 11-11-2007, 23:42   #3
Ming
Medlem

Ming sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 226
Ming er en kommende stjerneMing er en kommende stjerneMing er en kommende stjerne

Sitat:
Opprinnelig postet av bolledilla
Jeg har IKM 13.11
I helgen har jeg flere ganger opplevd intens "stikking" forran, rett over skam-beinet, på høyre side... det varer bare i et minutt eller to og så gir det seg.. så kan det ta flere timer før det kommer igjen.

Noen som kjenner seg igjen... eller som vet hva det kan være??
Jeg har akkurat det samme! Har hatt det i flere dager nå, sterkest på høyre side. Idag har det ikke vært så mye, men ikveld har det begynt å stikke i et felt på midten rett over skambenet.. Pleier ikke å ha sånne menssmerter..

for oss, for at det er graviditetstegn jeg!

Positiv test november 2011 Termin august 2012
Ming er logget av   Svar med sitat
Gammel 12-11-2007, 09:03   #4
CocoNut
Gjest

Jeg har hatt det samme jeg og nå de siste dagene. Skikkelige stikk rett over skambenet. Jeg har ikke hatt sånn før mens før og i tidligere svangerskap har dette vært vokse/strekk smerter fra livmoren. Ved EL har jeg kun hatt stikninger på siden men ikke av samme karakter som dette.

for oss
  Svar med sitat
Gammel 12-11-2007, 09:31   #5
bolledilla
Gjest

åh... jeg håper det er et tegn på at noe holder på å feste seg!!
Jeg har heller ikke hatt denne typen stikking før i forbindelse med TR... men samtidig er det 1.pp etter 4 år på pilla... kanskje jeg bare har dårlig hukommelse..

Anyway... Krysser alt jeg har av fingre og tær for oss!!!
  Svar med sitat
Gammel 13-11-2007, 12:11   #6
Bimsevimsen
Gjest

Sitat:
åh... jeg håper det er et tegn på at noe holder på å feste seg!!
Jeg har heller ikke hatt denne typen stikking før i forbindelse med TR... men samtidig er det 1.pp etter 4 år på pilla... kanskje jeg bare har dårlig hukommelse..

Anyway... Krysser alt jeg har av fingre og tær for oss!!!
Min jente satt som ett skudd på 2 pp etter åtte år med p-piller, har to venninner som har blitt gravid på første pp etter p-pillebruk. På noen går det så fort, selv om man gjerne hører at det vil ta tid.
Jeg hadde slike stikkinger da jeg ble gravid sist. Så jeg krysser fingrene for at det blir for deg!!!
Det er vel ikke så lenge til du tar en test??

Sist endret av Bimsevimsen; 13-11-2007 kl 12:17.
  Svar med sitat
Gammel 13-11-2007, 12:34   #7
bolledilla
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Bimsevimsen
Min jente satt som ett skudd på 2 pp etter åtte år med p-piller, har to venninner som har blitt gravid på første pp etter p-pillebruk. På noen går det så fort, selv om man gjerne hører at det vil ta tid.
Jeg hadde slike stikkinger da jeg ble gravid sist. Så jeg krysser fingrene for at det blir for deg!!!
Det er vel ikke så lenge til du tar en test??
Tok en billigtest i går, men ikke av morgenurin. Den var. Har IKM i dag, men har ikke tatt noe test enda. Skal vente å se om TR kommer. Vanligvis får jeg det når jeg står opp. Så jeg krysser fingrene for at det ikke blir noe tantebesøk. *HÅPER HÅPER HÅPER*
Hadde vært så gøy om det faktisk er festesmerter jeg har kjent i helgen!! Du gav meg litt mer håp om at det faktisk kan skje i 1 pp. Thank's!
  Svar med sitat
Gammel 13-11-2007, 21:09   #8
Bimsevimsen
Gjest

Lykke til da!!! Får håpe TR ikke dukker opp. Jeg tok test i dag som var negativ(har IKM i dag), så nå venter jeg bare på at TR skal komme, slik at jeg kan bli ferdig med den og begynne på ny pp.
  Svar med sitat
Gammel 13-11-2007, 23:47   #9
bolledilla
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Bimsevimsen
Lykke til da!!! Får håpe TR ikke dukker opp. Jeg tok test i dag som var negativ(har IKM i dag), så nå venter jeg bare på at TR skal komme, slik at jeg kan bli ferdig med den og begynne på ny pp.
Det håp så lenge TR ikke kommer!! Lykke til!!
  Svar med sitat
Gammel 14-11-2007, 08:26   #10
Bimsevimsen
Gjest

Sitat:
Det håp så lenge TR ikke kommer!! Lykke til!!
Den har ikke dukket opp ennda.....blir . Ser jo for meg at det kan være en liten sjanse for ....men vil ikke håpe for mye. Hvis jeg ikke er gravid, synes jeg TR kan se å komme så fort som mulig, så slipper jeg å være hele tiden......går jo bare å tenker det....klarer nesten ikke konsentrere meg om andre ting.
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Øk sjansen for å lykkes med en Personlig Fruktbarhetscomputer (PFC)
Klikk her for mer info om Pearly, Ladycomp og Babycomp PFC.

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:09.