Gå tilbake   SnartGravid Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om prøving > Fysiske og psykiske plager
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-01-2008, 22:34   #1
Stjernehimmel
Supermedlem

Stjernehimmel sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 460
Stjernehimmel vil raskt nok bli berømt.Stjernehimmel vil raskt nok bli berømt.Stjernehimmel vil raskt nok bli berømt.Stjernehimmel vil raskt nok bli berømt.
Smerter i eggstokker eller området rundt..

Jeg vet ikke om jeg legger inn mld på rett plass, men følte ikke den passet noe serlig inn noen plasser. Men jeg har i en mnd`s tid hatt svake smerter i eller ved eggstokkene. Var ferdig med TR i går, og i dag er smertene sterkere enn de har vert. Kjennes ut som stikking eller at noen har stukket noe inn og helt forsiktig vrir på den helt sakte. Kjente to ganger i dag krampe lign stikk, var da jeg begynte og bekymre meg. Bekymret meg ikke noe tidligere i syklussen pga er jo ikke uvanlig rundt EL og TR.

Men kan ikke minnes slike smerter etterpå. Jeg skal til GU om en uke, men kan det være noe alvorlig gale?

Blir smertene veldig mye sterkere så tar jeg helt klart kontakt med legen min, men aventer litt.

Dagbok - Tilbakemelding - Blogg
Stjernehimmel er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-01-2008, 23:05   #2
bolle06
Veteranmedlem

bolle06 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 3,580
bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.
Sv: Smerter i eggstokker eller ommrådet rundt..

Kanskje du har en cyste på eggstokken? Jeg hadde det for et par år siden, og kjente det som vedvarende EL-smerter.
bolle06 er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-01-2008, 23:10   #3
Stjernehimmel
Supermedlem

Stjernehimmel sin avatar

Stjernehimmel vil raskt nok bli berømt.Stjernehimmel vil raskt nok bli berømt.Stjernehimmel vil raskt nok bli berømt.Stjernehimmel vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av bolle06
Kanskje du har en cyste på eggstokken? Jeg hadde det for et par år siden, og kjente det som vedvarende EL-smerter.
Er det da en mulighet at jeg ikke kan få barn? Om det i så tilfelle er det. Finnes det ondartet og god artet der og??

Gammel 15-01-2008, 23:15   #4
bolle06
Veteranmedlem

bolle06 sin avatar

bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.bolle06 er som en lysfontene.

Min var en helt uskyldig vann-cyste som forsvant av seg selv da jeg ble fulgt op med UL hos gyn. (det var snakk om at den måtte punkteres, men slapp heldigvis det).

Kanskje du bør få sjekket det ut med en gang, så slipper du å begymre deg?
Gammel 15-01-2008, 23:17   #5
Stjernehimmel
Supermedlem

Stjernehimmel sin avatar

Sitat:
Min var en helt uskyldig vann-cyste som forsvant av seg selv da jeg ble fulgt op med UL hos gyn. (det var snakk om at den måtte punkteres, men slapp heldigvis det).

Kanskje du bør få sjekket det ut med en gang, så slipper du å begymre deg?
Jeg har time om 7 dager, om det ikke blir sterkere tror du ikke det går greit og vente? Men jeg kontakter helt klart lege om det ikke gir seg..

Gammel 15-01-2008, 23:19   #6
bolle06
Veteranmedlem

bolle06 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Stjernehimmel
tror du ikke det går greit og vente?
Det går helt sikkert fint å vente
Gammel 15-01-2008, 23:24   #7
Stjernehimmel
Supermedlem

Stjernehimmel sin avatar

Sitat:
Det går helt sikkert fint å vente
Tusen takk, altid godt og høre hva andre synes. Jeg har jo ikke vert borti alt selv

Gammel 16-01-2008, 01:13   #8
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg har smerter i underliv/buk (vanskelig å plassere smerten ordentlig). Men når jeg har el eller mens, så har jeg iikke disse smertene.
Synes det er så rart, for man skulle jo tro det var motsatt.

Når jeg var hos gyn i går, så fant han mange cyster(pco) på ene eggstokken, ellers så alt fint ut på UL.

Om de cystene er årsaken til alt fikk jeg ikke noe klart svar på, da jeg venter svar på andre prøver, som kanskje kan si noe mer...
  Svar med sitat
Gammel 16-01-2008, 11:57   #9
Stjernehimmel
Supermedlem

Stjernehimmel sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Hoppetussa
Jeg har smerter i underliv/buk (vanskelig å plassere smerten ordentlig). Men når jeg har el eller mens, så har jeg iikke disse smertene.
Synes det er så rart, for man skulle jo tro det var motsatt.

Når jeg var hos gyn i går, så fant han mange cyster(pco) på ene eggstokken, ellers så alt fint ut på UL.

Om de cystene er årsaken til alt fikk jeg ikke noe klart svar på, da jeg venter svar på andre prøver, som kanskje kan si noe mer...
Vet du noe om når du får noe svar om hva som skjer videre? Var den andre eggstokken helt fin?

Gammel 16-01-2008, 14:44   #10
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Den andre eggstokken var fin ja

Kanskje kan svarene på prøvene si noe mer, så var det vel pergo eller hsg røntgen som ble neste steg.
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Øk sjansen for å lykkes med en Personlig Fruktbarhetscomputer (PFC)
Klikk her for mer info om Pearly, Ladycomp og Babycomp PFC.

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:34.